Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=30564
Stránka 1 z 2

Autor:  Majza [ 06 červenec 2014, 22:41 ]
Předmět příspěvku:  Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

Zdravím , vím že je to tu po sté ale mám potřebu to tak mít :D

do cca půlky prázdnin chci mít nově upravený motor , 70ccm nehrozí :D

chci 60/8 nebo 60/6

jedná se o tyhle 2 :

60/8 : http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... S51-TUNING

a

60/6

http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... S51-TUNING



má někdo nějaký zkušenosti jestli je jedno kroužek lepší jak dvou ? nejlépe i s vysvětlením proč... ;)

je jasný že nebudu nechávat zbytek motoru v sérii , jako další na řadě je odlehčená klika která je vyplněná ( taktéž z Extreme Bike )
všechny ložiska SKF ( firmu mám skoro za barákem )
17Z hnací kolečko
Amal21T
a dál se nechám inspirovat od vás :)

nemá smysl mi cpát do hlavy ať koupím silnější motku , jelikož už na mně čeká Honda Shadow (600ccm ) proč to dělám ? nemám v plánu Simsona prodávat , zůstane to takovej mazel na líný víkendy... :)

A teď důvod proč to sem vlastně píšu... chtěl bych slyšet vaše názory ať už kladné nebo (pokud budou smyslu-plné ) i záporné :) :lol:

BTW: strašně se mi líbí jak má extreme bike u skoro všeho TUNING !! :D :D :D

Autor:  Seldi [ 06 červenec 2014, 23:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

Pokud chces delat kazdejch 5000 km GO, tak si tam ten prozranej valec z blata dej :-) Ale radsi bych to projezdil :-)

Autor:  Majza [ 06 červenec 2014, 23:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

o kterým momentálně mluvíš ? :D

Autor:  winie [ 07 červenec 2014, 00:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

o obou ... ten osmikanál je uplně stejnej jako šestikanál s tím orzdílem že má 2 pomocný vejfukový kanály
jednokroužek se líp vytačí kvůli menšímu odporu naopak jednokroužek má pokud vim jiný kroužky a sniží se životnost válce do výbrusu (víc ho hobluje) pokud by jsi to dělal jakože je to blbost tak bych bral osmičku čím víc dírek tim víc simson .... a na 21mm karbec zapomeň má to klasickej trychtejř ... za ty prachy se radši domluv s FK ... a teoreticky by jsi to měl i s klapkou

Autor:  Majza [ 07 červenec 2014, 05:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

Háá konečně smyslu-plná odpověď :D máš nějaký kontakt na ně ? jak to koneckonců funguje s tou klapkou ?

Autor:  winie [ 07 červenec 2014, 07:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

Klapka neboli jazyckovej ventyl pokud vim (primou zkusenost nemam pisu z zoho co mam nactene) funfuje na podtlaku valec saje tim rozvibruje platky na klapce a nasaje si smes zpresji se tim davkovani udaje se tim zlepsi prubeh ve spodnich otackach a podle klapky to prida myslim i neco malo vykonu

Autor:  winie [ 07 červenec 2014, 07:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

memberlist.php?mode=viewprofile&u=273

Tady je profil bud mu napis SZ nebo ho kontaktuj ma mail a domluv si dalsi postup :) sam se s nim ted budu potrebovat na necem domluvit :)

Autor:  Majza [ 07 červenec 2014, 07:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

Bezvadný díky :)

Autor:  Seldi [ 07 červenec 2014, 09:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

Jestli dotoho vážně chceš cpát tolik penež, tak vem radši origo válec a pošli ho FK, až ti udělá víc kanálů a výbrus na 60 a myslim, že ti ktomu rovnou dodá kvatnější jednokroužkovej píst. Když už z toho budeš chtít teda dostat hodně, tak tam dej klapku, protože ta ti zlepší plněni ve spodních otáčkách a bude to mít víc sílu vespod, tyhle děravý válce tahaj totiž v hodně vysokojech otáčkách a vespod jsou uplně mrtvý. Karbec bych dal radši DellOrto než nekvalitní Anal. Rozhodně budeš muset použít i jinej filtr. Dál to bude chtít nějakej pořádnej ladák aby to mělo vůbec smysl. A když už tak Leo Vince. A počítej stim, že s padesátkovejma převodama ztoho nedostaneš tolik co bys očekával, takže eště by to chtělo 5ti kvalt a klidně i 70kovej primár. A hlavně kvalitní kliku a ložiška, co vydrží takový otáčky. No víc mě nenapadá, tak si to spočítej nakolik to vyjde. :D

Autor:  winie [ 07 červenec 2014, 10:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

Kdyz uz to chces rozebirst takhke dopodrobna chtelo by to zapalko .... protoze 50ky a 60ky jsou tocaky aby se z toho neco vymacklo primarni prevod bych teda nechal zasadne puvodni !!!! 1.kvalita 70kovyho z druhovyroby je asi tak ze neni .... 2.proc by z s51 prevodama nefostal to co ocekava ? Od origa se delaj 2 dalsi sekundary 16zub a 17zub dokonce prej i 18 ale to uz je kategorie sama pro sebe 3. Jasne on to naprevoduje jako krava tak ze se bude muset ns rozjezd odstrkavat a diky tezkymu prevodu ten motor nepojede .... leo vince taky neni uplne idealni podle me treba RZT nebo giannelli by byl lepsi .... napis FK on ti poradi co a jak .... uz jenom protoze jezdi zavody na stadakach tak vi co je dobre a co ne

Autor:  Seldi [ 07 červenec 2014, 10:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

Tak origo primár je s kvalitou uplně jinde no :) Ale Jestli natom bude chtít jezdit v provozu, tak by to chtělo ten 5ti kvalt, protože by to při vyšší cestovní rychlosti hrozně točil a sežralo ho to :D V ladakach se tolik nevyznám, ale vim, že leo se používá hodně proto jsem mu ho napsal :) A 18z už se myslim nevejde pod pravej dekl, takže se musí nějak upravit.
EDIT: Tak 18z se tam asi eště vleze, ale obával bych se kvality zpracování, protože to asi nikdo jinej než poláci nedělaj :D

Autor:  winie [ 07 červenec 2014, 10:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

On je leoš znát i na origo 50/2 ale je to prevazne na milionkanalovy s obsahem do 60ccm pro me ideal je 70/3 max 70/4 s klapkou a doladit prevod a ne tam hned cpat 5q prevodovku a dalsi nekrestansky drahy dily ... kdyz si vsimnete na YT obcas maj v popisku vypsanej setup hodne casto je tam s51 primar proc asi ... protoze je motor pruznejsi a prevod jde dohnat jak sekundarem tak rozetou

Autor:  Seldi [ 07 červenec 2014, 10:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

To je jasný, ale proto by to chtělo tu klapku, jak jsme řikali, protože by se mu pak mohlo taky stát, že by to zpřevodoval hodně dotěžka a při zařazení vyššího kvaltu by měl málý otáčky ve kterejch tyhle děravý valce netahaj a trvalo by mu chvíli, než by to trochu rozhoupal :D

Autor:  Majza [ 07 červenec 2014, 20:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

Tak proběhla změna plánu a už je domluvený válec od FK Racing

a zbylé věci jako klika ložiska barva atd. se budou řešit v zimě :)

Autor:  Hany26 [ 09 červenec 2014, 14:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Project X aneb děláme něco co se stejně nevyplatí :D

To SKF je snad z vesmíru nebo nějaká modla.Já na tom nic nevidím předražený ložiska platí se za značku.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/