Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 23 duben 2024, 14:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2014, 22:41 
Offline
Uživatel

Registrován: 24 červen 2013, 20:33
Příspěvky: 18
Bydliště: Olomouc ;)
Zdravím , vím že je to tu po sté ale mám potřebu to tak mít :D

do cca půlky prázdnin chci mít nově upravený motor , 70ccm nehrozí :D

chci 60/8 nebo 60/6

jedná se o tyhle 2 :

60/8 : http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... S51-TUNING

a

60/6

http://www.extremebike.cz/www-extremebi ... S51-TUNING



má někdo nějaký zkušenosti jestli je jedno kroužek lepší jak dvou ? nejlépe i s vysvětlením proč... ;)

je jasný že nebudu nechávat zbytek motoru v sérii , jako další na řadě je odlehčená klika která je vyplněná ( taktéž z Extreme Bike )
všechny ložiska SKF ( firmu mám skoro za barákem )
17Z hnací kolečko
Amal21T
a dál se nechám inspirovat od vás :)

nemá smysl mi cpát do hlavy ať koupím silnější motku , jelikož už na mně čeká Honda Shadow (600ccm ) proč to dělám ? nemám v plánu Simsona prodávat , zůstane to takovej mazel na líný víkendy... :)

A teď důvod proč to sem vlastně píšu... chtěl bych slyšet vaše názory ať už kladné nebo (pokud budou smyslu-plné ) i záporné :) :lol:

BTW: strašně se mi líbí jak má extreme bike u skoro všeho TUNING !! :D :D :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2014, 23:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Pokud chces delat kazdejch 5000 km GO, tak si tam ten prozranej valec z blata dej :-) Ale radsi bych to projezdil :-)

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 červenec 2014, 23:15 
Offline
Uživatel

Registrován: 24 červen 2013, 20:33
Příspěvky: 18
Bydliště: Olomouc ;)
o kterým momentálně mluvíš ? :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2014, 00:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
o obou ... ten osmikanál je uplně stejnej jako šestikanál s tím orzdílem že má 2 pomocný vejfukový kanály
jednokroužek se líp vytačí kvůli menšímu odporu naopak jednokroužek má pokud vim jiný kroužky a sniží se životnost válce do výbrusu (víc ho hobluje) pokud by jsi to dělal jakože je to blbost tak bych bral osmičku čím víc dírek tim víc simson .... a na 21mm karbec zapomeň má to klasickej trychtejř ... za ty prachy se radši domluv s FK ... a teoreticky by jsi to měl i s klapkou

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2014, 05:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 24 červen 2013, 20:33
Příspěvky: 18
Bydliště: Olomouc ;)
Háá konečně smyslu-plná odpověď :D máš nějaký kontakt na ně ? jak to koneckonců funguje s tou klapkou ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2014, 07:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
Klapka neboli jazyckovej ventyl pokud vim (primou zkusenost nemam pisu z zoho co mam nactene) funfuje na podtlaku valec saje tim rozvibruje platky na klapce a nasaje si smes zpresji se tim davkovani udaje se tim zlepsi prubeh ve spodnich otackach a podle klapky to prida myslim i neco malo vykonu

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2014, 07:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
memberlist.php?mode=viewprofile&u=273

Tady je profil bud mu napis SZ nebo ho kontaktuj ma mail a domluv si dalsi postup :) sam se s nim ted budu potrebovat na necem domluvit :)

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2014, 07:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 24 červen 2013, 20:33
Příspěvky: 18
Bydliště: Olomouc ;)
Bezvadný díky :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2014, 09:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Jestli dotoho vážně chceš cpát tolik penež, tak vem radši origo válec a pošli ho FK, až ti udělá víc kanálů a výbrus na 60 a myslim, že ti ktomu rovnou dodá kvatnější jednokroužkovej píst. Když už z toho budeš chtít teda dostat hodně, tak tam dej klapku, protože ta ti zlepší plněni ve spodních otáčkách a bude to mít víc sílu vespod, tyhle děravý válce tahaj totiž v hodně vysokojech otáčkách a vespod jsou uplně mrtvý. Karbec bych dal radši DellOrto než nekvalitní Anal. Rozhodně budeš muset použít i jinej filtr. Dál to bude chtít nějakej pořádnej ladák aby to mělo vůbec smysl. A když už tak Leo Vince. A počítej stim, že s padesátkovejma převodama ztoho nedostaneš tolik co bys očekával, takže eště by to chtělo 5ti kvalt a klidně i 70kovej primár. A hlavně kvalitní kliku a ložiška, co vydrží takový otáčky. No víc mě nenapadá, tak si to spočítej nakolik to vyjde. :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2014, 10:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
Kdyz uz to chces rozebirst takhke dopodrobna chtelo by to zapalko .... protoze 50ky a 60ky jsou tocaky aby se z toho neco vymacklo primarni prevod bych teda nechal zasadne puvodni !!!! 1.kvalita 70kovyho z druhovyroby je asi tak ze neni .... 2.proc by z s51 prevodama nefostal to co ocekava ? Od origa se delaj 2 dalsi sekundary 16zub a 17zub dokonce prej i 18 ale to uz je kategorie sama pro sebe 3. Jasne on to naprevoduje jako krava tak ze se bude muset ns rozjezd odstrkavat a diky tezkymu prevodu ten motor nepojede .... leo vince taky neni uplne idealni podle me treba RZT nebo giannelli by byl lepsi .... napis FK on ti poradi co a jak .... uz jenom protoze jezdi zavody na stadakach tak vi co je dobre a co ne

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2014, 10:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Tak origo primár je s kvalitou uplně jinde no :) Ale Jestli natom bude chtít jezdit v provozu, tak by to chtělo ten 5ti kvalt, protože by to při vyšší cestovní rychlosti hrozně točil a sežralo ho to :D V ladakach se tolik nevyznám, ale vim, že leo se používá hodně proto jsem mu ho napsal :) A 18z už se myslim nevejde pod pravej dekl, takže se musí nějak upravit.
EDIT: Tak 18z se tam asi eště vleze, ale obával bych se kvality zpracování, protože to asi nikdo jinej než poláci nedělaj :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2014, 10:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
On je leoš znát i na origo 50/2 ale je to prevazne na milionkanalovy s obsahem do 60ccm pro me ideal je 70/3 max 70/4 s klapkou a doladit prevod a ne tam hned cpat 5q prevodovku a dalsi nekrestansky drahy dily ... kdyz si vsimnete na YT obcas maj v popisku vypsanej setup hodne casto je tam s51 primar proc asi ... protoze je motor pruznejsi a prevod jde dohnat jak sekundarem tak rozetou

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2014, 10:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
To je jasný, ale proto by to chtělo tu klapku, jak jsme řikali, protože by se mu pak mohlo taky stát, že by to zpřevodoval hodně dotěžka a při zařazení vyššího kvaltu by měl málý otáčky ve kterejch tyhle děravý valce netahaj a trvalo by mu chvíli, než by to trochu rozhoupal :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 červenec 2014, 20:43 
Offline
Uživatel

Registrován: 24 červen 2013, 20:33
Příspěvky: 18
Bydliště: Olomouc ;)
Tak proběhla změna plánu a už je domluvený válec od FK Racing

a zbylé věci jako klika ložiska barva atd. se budou řešit v zimě :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2014, 14:11 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
To SKF je snad z vesmíru nebo nějaká modla.Já na tom nic nevidím předražený ložiska platí se za značku.

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Naposledy upravil Hany26 dne 02 srpen 2015, 20:43, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.073s | 13 Queries | GZIP : On ]