Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 20 duben 2024, 05:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jakou trysku na 60/4
PříspěvekNapsal: 31 květen 2014, 19:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 říjen 2013, 10:14
Příspěvky: 54
Bydliště: Křetín
Potřebuju poradit, mám nový válec 60/4 kanál a karburátor nový 16N3-4 tryska v něm je 75. Tak se chci zeptat kdo má tuhle kombinaci jakou tam mám dá hlavní trysku aby to jelo (80 nebo 85). A mám tam sportovní filtr ale ten mám zabudovanej místo originálu. Vyřízl jsem vetší díru místo původního a vložil jsem ho dovnitř a zalepil a zatěsnil. takže změna není poznat a filtr je zkovaný vevnitř za tím plechem. Motor zatím nemám předělán protože zatím originál nejede, chci nejdřív spravit a pak jen vyměnit až pojede. A ješte jeden dotaz kdo mám takovoudle kombinaci: 60/4 karburátor 16N3-4 a 17zubové kolečko tak jaká bude asi maximálka na rovince momentálně z 50/2 a 15zobovém kolečku mám maximálku tak 60-63km.

_________________
SIMSON S51 ENDURO
60/4, sportovní sání, otáčkoměr, 12V


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jakou trysku na 60/4
PříspěvekNapsal: 31 květen 2014, 21:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 duben 2013, 12:49
Příspěvky: 181
Bydliště: Blansko
Tak zaprvé... K 60/4 je BVF 16N3-4 pěkná blbost. Když už jsi kupoval nový měl jsi koupit 19N1-11. Jinak já když jsem zajížděl podobnej válec tak jsem začal na hlavní trysce 80 a jehlu jsem měl víc vytaženou. Jinak se 17ti zubem by ti to mohlo jet kolem 70 na rovince si myslím.

_________________
Simson S51 enduro r.v. 1983 - 60/3/3M by FK racing, NGK B8HS, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jakou trysku na 60/4
PříspěvekNapsal: 01 červen 2014, 06:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2012, 19:46
Příspěvky: 184
Bydliště: Libňatov okres Trutnov
Coxx_cz píše:
Tak zaprvé... K 60/4 je BVF 16N3-4 pěkná blbost. Když už jsi kupoval nový měl jsi koupit 19N1-11. Jinak já když jsem zajížděl podobnej válec tak jsem začal na hlavní trysce 80 a jehlu jsem měl víc vytaženou. Jinak se 17ti zubem by ti to mohlo jet kolem 70 na rovince si myslím.


Mám klasu 60/2 a karbec Bing 17.. Trysku 70 a po rovince 60 - 65... Pod kopec třeba i přes 70 ale z toho jsem uz vyléčenej, dávat mu plnej knedlík.. On je dcla blbej pocit, když ti vylitne ségrovka od pístu a zadřeš v 70ti.. :D

_________________
Simson S63 Enduro, 1994, 12V

"Největší frajer není ten co jezdí nejrychleji. Největší frajer je ten, co vydrží jezdit nejdéle."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jakou trysku na 60/4
PříspěvekNapsal: 12 duben 2015, 10:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 říjen 2013, 10:14
Příspěvky: 54
Bydliště: Křetín
ahoj tak po dlouhé době opravování jsem ho konečně rozchodil a mám válec 60/4 a měl jsem tam karburátor 16N1 - 11 a strašně mi prděl do výfuku a nechtěl jet, dal jsem tam zpátky originál 16n 1-3 s hlavní tryskou 70 a jede bez problému, ale je ten motor takový umrtvený jede ale moc se mu nechce na 60 no horší jak s 50 ale jakmile dám sytič tak na 1/3 tak simál najednou ožije jako kdybych do něho narval 20 koní. je mi jasné že ta tryska je malá tak se chci zeptat jakou si mám koupit pokud má někdo tuhle kombinaci nechci jich kupovat 10 druhů za 250kč. Filtr vzduchový mám sportovní ale viřízl jsem originál drátěnku z toho plechu a nalepil jsem ho směrem dovnitř místo něj a zatěsnil takže vzduchu má dost. A pokud můžu pro jistotu kokik otáček mám dát na bohatosti směsi od plného utáhnutí aby šlapal jak hodinky.

_________________
SIMSON S51 ENDURO
60/4, sportovní sání, otáčkoměr, 12V


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jakou trysku na 60/4
PříspěvekNapsal: 12 duben 2015, 17:29 
Offline
Uživatel

Registrován: 04 duben 2015, 08:22
Příspěvky: 331
Bydliště: Mělník
Ten válec je novej , a to ted zajíždíš?? Jestli to takhle budeš honit dál , tak se s tím rozluč. Jakou má barvu svíčka??

_________________
Simson skůtr SR50/1C r.v.1989 12V Přetuníno na 70ccm, Amal 18, 70km/hod po rovině , 70tkovej primar , 17z


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: MZ sen každého simson tuzingáře
PříspěvekNapsal: 12 duben 2015, 18:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Začni tím že vyhodíš ten nefunkní sportovní filtr (zdroj problémů) a vrátíš tam serii.Karburátor 16N3-4 s tryskou 72 uplně v pohodě krmí S70 a montoval se tam seriově.Vyhoď 17 z kolečko a dej tam max 16 zub a jestli máš nad 90kg tak tam dej 15 z.Motor řádně zajeď a až nebude utaženej tak ti bude chodit se 72 tryskou 70 v poho.To jede i se mnou co má metrák a mám jen dvoukanál,ale nesmí foukat protivítr :o :o Žádnou tryskou výkon nenaženeš.Nejlevnější řešení nedostatečného výkonu na simsonu je koupě MZ :alright:

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jakou trysku na 60/4
PříspěvekNapsal: 12 duben 2015, 18:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 říjen 2013, 10:14
Příspěvky: 54
Bydliště: Křetín
filtr nato nemá vliv karbec tam mám 3-4 pokud umíš číst a trysku 70 ale nejede ubec dusí se atd a kolečko má 15 zubový

_________________
SIMSON S51 ENDURO
60/4, sportovní sání, otáčkoměr, 12V


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jakou trysku na 60/4
PříspěvekNapsal: 12 duben 2015, 18:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
Filtr má velký vliv.Moc vzduchu je taky špatně.Seřiď karburátor dle dílenské příručky a musí to jet.Tryska 72 stojí 6 kč.
Jáké máš úpravy na válci?? Slicované kanály a začištěné přechodové hrany,válec je alespoň MZA??

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jakou trysku na 60/4
PříspěvekNapsal: 12 duben 2015, 19:33 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 červen 2014, 12:21
Příspěvky: 130
když změníš trysku paliva musíš změnit přívod vzduchu,aby byla stále optimálně výbušná směs.Taky mám origo 72 trysku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.141s | 13 Queries | GZIP : On ]