Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 18 duben 2024, 14:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: SR50 1988 najeto cca 10000 maximálka?
PříspěvekNapsal: 02 duben 2014, 08:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 únor 2014, 10:44
Příspěvky: 144
Bydliště: Děčín
Ahojte,
dal jsem si do pojízdného stavu svého 26 starého skútra.

Úspěšně s ním jezdím třetí den do práce. Vím, že mi už v 1988 endura a elektroniky ujíždeli, protože mají větší kola a jiné rozety (asi). Ale stejně mně zajíma, jeslti mi něco někde nedře.
Na rovnince mám maximálku na plný plyn tak 52 km/h (měřeno GPS). Co pamatuju, tak to rychleji asi ani nejezdilo. Pravda, v 15ti jsem měl tak 65kg, dneska tak 95 :)
Jde o to, že v motoru a kolech je vše původní a nevím, jestli bych neměl někde vyměnt ložisko, nebo tak něco.

Poslední věc kteoru jsem ještě nekontroloval je řetěz. Chystám se až bude čas, sundat ty chrániče, vyčistit a promazat ho. To totiž nedělal nikdy nikdo od roku 1988 :)

Záznam z trasy:
Total Time:
0hr 07min 16sec
Total Distance:
3.956km
Moving Time:
0hr 07min 16sec
Rest Time:
0hr 00min 00sec
Max. Speed:
52.13km/h
Average Speed:
32.66km/h
Total Ascent:
64m
Total Descent:
131m

_________________
SIMSON:SR50B4 1988, 6V ,16N3-2. Bez zásadních úprav
Tuned:DRL LED blinkry
Provoz:1:50 Motul Scooter Expert, Svíčka BRISK N15C


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 duben 2014, 10:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Muzu se zeptat jaka aplikace ti vypisuje ten zaznam z jizdy?

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 duben 2014, 11:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 únor 2014, 10:44
Příspěvky: 144
Bydliště: Děčín
Jasně. Jedná se o:

1. GPS loger Holux GPSport245.
http://www.holux.com/JCore/en/products/products_list.jsp?pno=14

2. Data z něj se stáhnou přes USB do přibalené aplikace a s nimi se dá už pak dále pracovat. Třeba export do KMZ formátu, nebo třeba animáč pro veřejnost jako je toto:
http://www.my-travel-log.com/facebookApp/shareData/2014April/FBNnGuHa.htm

a nebo speed/altitide graph jako je toto:
Příloha:
20140402_SR50toWork.jpg [83.18 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
SIMSON:SR50B4 1988, 6V ,16N3-2. Bez zásadních úprav
Tuned:DRL LED blinkry
Provoz:1:50 Motul Scooter Expert, Svíčka BRISK N15C


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 duben 2014, 18:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Vyčistit a namazat řetěz mazadlem na řetěz. Nafoukat kola na správný tlak. Dělá to hodně. Zkus rukou otočit kolem. Jak udělá samo sotva jednu otáčku, je to blbě namazané :wink:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02 duben 2014, 19:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2010, 10:33
Příspěvky: 1698
Bydliště: Most
A případně i ty ložiska v kolech jestli nejsou kousnutý :)

_________________
S51 Enduro - 70/4/3M FK Racing,5Q,Bing 21
KTM Duke 390 2018


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 duben 2014, 06:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 únor 2014, 10:44
Příspěvky: 144
Bydliště: Děčín
Ještě taková zajímavost. Nevím kdy je motor ještě studený, ale cca po 3 km, tak mám už sytič vypnutý. Normálně to jede, nedusí se to a nechcípá na volnohěh.
Když jedu po pěkné volné rovince na 4.ku na plný plyn těch 50/52 km/h a zapnu sytič, tak to normálně vyrazí jak splašený čtvrťkůň :) a jede to skoro k 60 km/h.
Jehlu už mám na nejspodnějším zářezu, takže na "nejbohatší směs". Podobně je tomu na cestě zpátky, když jedu finále do kopce a při plném plynu zapnu sytič, tak to najendou ožije.
Problém je jak klesnou otáčky + sytič tak to samozřejmě chcípá.
Karburátor mám 16N3-2.
Dá se poštělovat bohatost směsi ještě jinak než jehlou?

_________________
SIMSON:SR50B4 1988, 6V ,16N3-2. Bez zásadních úprav
Tuned:DRL LED blinkry
Provoz:1:50 Motul Scooter Expert, Svíčka BRISK N15C


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 duben 2014, 17:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Větší hlavní tryska. Zkus ji vyčistit. Vem tenký drátek a prošťourej to. Občas tam něco zůstane.

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 duben 2014, 06:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 únor 2014, 10:44
Příspěvky: 144
Bydliště: Děčín
Tak jsem v sobotu revidoval po týdnu ježdění a možná to souviselo, možná ne:
Neseděl správně ten návlek sání vzduchu na karurátoru. Z vrchu to nebylo vidět, tak jsem si toho nevšimnul.

Dále jsem:
Zkontroloval řetěz a vyčistil/promazal ho.
Kouknul na výfuk a vyklepal z něj totálně rozsypanou vložku tlumiče.

Kdyby předemnou dneska nejel celou dobu autobus, tak to dá i 60km/h :) A ta fíčura se sytičem už přestala fungovat. Jede to krásně hned jak se to ohřeje. Trochu líp to akceleruje. To byla asi ta kupa šrapnelů ve výfuku. Nebo řetěz, nebo ten návlek u karburátoru... každopádně to teeď jede jako za mlada. Nechám to tak bejt a budu sledovat.

Díy za rady

_________________
SIMSON:SR50B4 1988, 6V ,16N3-2. Bez zásadních úprav
Tuned:DRL LED blinkry
Provoz:1:50 Motul Scooter Expert, Svíčka BRISK N15C


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 duben 2014, 10:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 únor 2014, 10:44
Příspěvky: 144
Bydliště: Děčín
Tak graf z výletu po okolí už vypadá slušněji:


Obrázek

Start Time: 7.4.2014 9:16:23
End Time: 7.4.2014 9:52:47
Total Time: 0hr 36min 24sec
Total Distance: 11.421km
Moving Time: 0hr 16min 31sec
Rest Time: 0hr 19min 53sec
Max. Speed: 67.90km/h
Average Speed: 41.49km/h
Total Ascent: 181m
Total Descent: 305m

_________________
SIMSON:SR50B4 1988, 6V ,16N3-2. Bez zásadních úprav
Tuned:DRL LED blinkry
Provoz:1:50 Motul Scooter Expert, Svíčka BRISK N15C


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.100s | 14 Queries | GZIP : On ]