Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 18 duben 2024, 02:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 24 březen 2014, 12:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 únor 2014, 10:44
Příspěvky: 144
Bydliště: Děčín
Ahojte,
chtěl bych na SR50 vyměnit vzduchový filtr, za něco "barevného". Originál filtr je takový plastový segment pod sedlem. Pokud jsem to dobře prohlídnul, sedí na tom baterie. Když tedy vykastruji celou tu plastovou vložku a nasadím nějaký "běžný" filtr přímo na karburátor, tak nemám kam dát baterii. řešili jste to někdo nějak? Nebo dá se na baterii sehnat nějaké hotové řešení? PO eshopech jsem nic neviděl (nebo jsem neuměl zadat správný název)

_________________
SIMSON:SR50B4 1988, 6V ,16N3-2. Bez zásadních úprav
Tuned:DRL LED blinkry
Provoz:1:50 Motul Scooter Expert, Svíčka BRISK N15C


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 24 březen 2014, 14:12 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
Tak zaprvé by mě zajímalo na co je vzruchový filtr. Pravděpodobně aby se Simák náhodou nevzrušil. :D :D :D Jeho případná kastrace by tudíž byla pěkně zvrácená (co kdyby to někdo udělal tobě?)

Za druhé si myslím, že jsi se podíval špatně. VZDUCHOVÝ FILTR vypadá takhle:
Obrázek
dá se vyměnit za jiný, což se většinou řeší nějak takhle:
Obrázek

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 24 březen 2014, 15:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 únor 2014, 10:44
Příspěvky: 144
Bydliště: Děčín
Jo jo ale na SR50 je ten "puk" součástí takové plastové vložky, která brání nasazení přímo na karburátor.
Tady to je na obrázku:
http://img13.tablica.pl/images_tablicapl/115240915_3_644x461_filtr-powietrza-simson-sr50-filtr-simson-obudowa-filtra-czesci-motocyklowe.jpg

Tady to je ze všech stran:
http://tablica.pl/oferta/filtr-powietrza-simson-sr50-filtr-simson-obudowa-filtra-CID5-ID4uTcb.html

A když jí vyndám, tak není kam dát baterii, jedině na ní vynaleznout nějaký gumiczuk a hezky podle vzoru Přemka Podlahy přidělat pod sedlo.

_________________
SIMSON:SR50B4 1988, 6V ,16N3-2. Bez zásadních úprav
Tuned:DRL LED blinkry
Provoz:1:50 Motul Scooter Expert, Svíčka BRISK N15C


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 24 březen 2014, 16:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Já jsem obecně proti kastraci.

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 24 březen 2014, 18:24 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
tak ho tam nech a jen vyhod tu gumovou manzetu hned za karburatorem
ale ja bych stejne nechal original

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 24 březen 2014, 20:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 listopad 2008, 19:34
Příspěvky: 471
Bydliště: Královehradecko
Měl jsem tam udělanej držák.Někde se mi ještě válí. download/file.php?id=5681.
Projdi můj topic.

_________________
Simson SR 70/5 + klapka HEBO,DellOrto 21mm,sport klika,výfuk Polinni,NGK B9EG,Vape,pneu Dunlop,kotoučová brzda


Obrázek Tapeta plochy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 25 březen 2014, 07:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 únor 2014, 10:44
Příspěvky: 144
Bydliště: Děčín
Budu sundavat nádrž a čistit, tak se kouknu co by s tímhle šlo dělat.

Díky za rady.

Koukám, že se tu spíš ctí nechat stroj v původním stavu. Já motorku stále beru jako stroj, ale on už má punc veterána, že? :)

_________________
SIMSON:SR50B4 1988, 6V ,16N3-2. Bez zásadních úprav
Tuned:DRL LED blinkry
Provoz:1:50 Motul Scooter Expert, Svíčka BRISK N15C


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 25 březen 2014, 16:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Jo, pokud chceš lepší kup si lepší. Rychle to nikdy jezdit nebude a s furt to bude simál.

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 25 březen 2014, 23:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
moc to hrotíte :-P punc veterána má po 30 letech :-) jsem alergickej když někdo řekne že je to skoro veterén :D :D :D po motorové stránce jsem pro 60/2 z origo 50ccm nebo sehnat origo 70/2 případně pokud je někdo fakt fajnšmekr posadil bych na něj klapku a kanál přes píst co se vzhledu týče :-) dělám jenom takový úpravy abych kdykoli mohl předělat zpátky na origo :-)

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 26 březen 2014, 07:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 únor 2014, 10:44
Příspěvky: 144
Bydliště: Děčín
Ond3x píše:
Jo, pokud chceš lepší kup si lepší. Rychle to nikdy jezdit nebude a s furt to bude simál.


Ono nejde o to, aby to jelo rychleji, ale v SR50 se blbě vyndavá ten karburátor, právě kvůlu tom napasování na plastovej tunel pod nádrží. Kdyby to tam nebylo, tak je k tomu lepší přístup jako u "eSka".

_________________
SIMSON:SR50B4 1988, 6V ,16N3-2. Bez zásadních úprav
Tuned:DRL LED blinkry
Provoz:1:50 Motul Scooter Expert, Svíčka BRISK N15C


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 26 březen 2014, 18:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Tož krom babetty se karbec vytahuje pokažné blbě :mrgreen: Však se v tom nehrabeš co den. Bez toho plastu by toho lezl teplejší vzduch od motoru. Nepřišel bys o 50% výkonu ale i tak je to blbost.

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 27 březen 2014, 08:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 únor 2014, 10:44
Příspěvky: 144
Bydliště: Děčín
Včera jsem sundal nádrž kvůli výplachu a demontoval i ten plastový tunel pod ní, abych viděl co toje. Rozebral jsem to vyčistil a nechám to tam. Udržím to v originálním stavu.

_________________
SIMSON:SR50B4 1988, 6V ,16N3-2. Bez zásadních úprav
Tuned:DRL LED blinkry
Provoz:1:50 Motul Scooter Expert, Svíčka BRISK N15C


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kastrace vzruchového filtru SR50
PříspěvekNapsal: 15 duben 2014, 20:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13 září 2012, 18:46
Příspěvky: 521
Bydliště: Solnice 517 01, okres Rychnov nad Kněžnou
generator píše:
Včera jsem sundal nádrž kvůli výplachu a demontoval i ten plastový tunel pod ní, abych viděl co toje. Rozebral jsem to vyčistil a nechám to tam. Udržím to v originálním stavu.


To je takzvaný Airbox :wink: A když už se to naučíš, tak to vyndáš v pohodě, nejdřív odděláš bowdeny, pak povolíš a co nejvíc zatlačíš dozadu, pak otočíš doleva a kolem šroubů protáhneš nahoru, guma ti tam zůstane a stejným způsobem se dá i zpátky. Ten openfiltr ti akorát zdvýhne hladinu hluku a spotřebu

_________________
Simson SR 50 12V, 1989, bílá barva, vše je a snad bude originál.
Simson S51 6V, 1984, šedá barva, opět vše originál.

http://stechy46.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.095s | 14 Queries | GZIP : On ]