Njó ale já měl teda za to, že šíře šoupátka obvykle odpovídá šíři difuzoru
. Sakra ty BINGy jsou teda asi fakt nějaký divný
Myslím, že kdosi říkal, že Bing 21 má když už tak 20 mm difuzor. Každopádně tuhle logiku nechápu a stejně bych řekl, že to musí mít s difuzorem něco společného
(protože prostě proč by udávali šířku šoupátka, já nevim, ta je podle mě uplně jedno
asi mi něco uniká
)
Ne nedokázal bych ten přefuk zvětšit
stejně jako bych si doma nedokázal zvětšit ani sací kanál ani udělat výbrus. Proto si to dám do servisu profíkům
a potom zvídavě přeměřím
.
Hele pozor začínám blouznit a teoretizovat
:
Pokud vím, tak větší obsah motoru, či vyšší provozní otáčky si žádají více krmení, které obstará karbec s většími tryskami (protože seriově se jede spíš na spotřebu, takže je možné tohle cestou směs trochu obohatit a vymáčknout něco málo navíc) a otevřený filtr, event. karburátor s větším difuzorem a otevřený filtr. Ale máš pravdu, že by to potom asi chtělo upravit sací kanál na průměr difuzoru… ono by to bez úpravy sice sálo taky, ale skoro mi přijde, že by zúžené místo za karburátorem způsobilo změny tlaku průchozí směsi a to by se mohlo podepsat na správné funkci karburátoru (btw nemělo by ale zúžené místo v sání za karburátorem teoreticky vlastně způsobovat podtlak a vysávat a rozprašovat palivo z karbecu ještě lépe? Jenomže otázka co by řeklo na to, když by pak bylo nacpáno do užšího kanálu… jestli by se nezačalo „zasekávat“ a různě srážet na stěnách apod.
). Ale pokud bude motor nasávat víc směsi, měl by jí taky víc přepouštět, ne? Tím pádem by to chtělo zvětšit úměrně aj kanály. Následně trochu přeřídit předstih kvůli většímu obsahu motoru. Větší množství směsi bude též na výstupu z motoru, takže troch otevřít výfuk.
Fantazíruju, co vy na to, vědci, jak to je?
řekl bych, že se nám tu rozjíždí zajímavá diskuze, tak pokračujmeš
Mimochodem stejsky, nevíš kde sehnat nějaký větší info ohledně úpravy sání vzduchu, co z toho a co je pro to potřeba, případně čeho se držet? Zatím jsem o tom moc nesehnal