Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 14 květen 2024, 18:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 296 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 únor 2006, 16:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
me stala 85kc

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 únor 2006, 16:42 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ono nemá moc smysl kupovat platinovu, protože ta má mít "pouze" lepší výdrž. Pokud investovat peníze, tak do iridiové.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 květen 2007, 08:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 květen 2007, 05:47
Příspěvky: 458
Bydliště: SVK, VYCHOD, PRESOV
Nikto tu nespominal Campion l86c. Stala ma 109 SK a tiez nieje na zahodenie. Motor ma väcsiu silu uz pri nizkych otackach a pri vysokych otackach vas vytiahne aj hore stlpom. Problem ktory som si vsimol je ten ze ked velmi prehrejem motor, straca vykon. Ale to bude tym ze som dlho nerobil GO motora.
Inak Brisku nikdy v zivote. Jedna mi vynechavala, druha zas chcipla ak som vytacal motor, zase uplne s inou som nemohol pouzit ani 4 prevod. stupen.

_________________
S51 Enduro. - Pochovana:smoke:
Novy milačik Hondička CR125 40HP :devil:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčky
PříspěvekNapsal: 14 červen 2008, 10:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 únor 2008, 21:20
Příspěvky: 151
Bydliště: Příbram
nebo ty beru isolator nevite nekdo jake jsou??? ja mam Ngk ale jak tady vsichni nadavaj na brisk tak zas takovej rozdil v tom neni ale ngk je lepsi :wink:

_________________
simson s51-enduro r.v. 1989, 12v, 60ccm- 41mm, 17z, bvf 16n3, v max= 65 to ukazuje na tachaci :D
olej: REPSOL 2t


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 14 červen 2008, 21:48 
Offline
Sponzor

Registrován: 21 září 2006, 20:04
Příspěvky: 1378
Bydliště: Blizko zarnovici (SK)
wasco píše:
Nikto tu nespominal Campion l86c. Stala ma 109 SK a tiez nieje na zahodenie. Motor ma väcsiu silu uz pri nizkych otackach a pri vysokych otackach vas vytiahne aj hore stlpom. Problem ktory som si vsimol je ten ze ked velmi prehrejem motor, straca vykon. Ale to bude tym ze som dlho nerobil GO motora.
Inak Brisku nikdy v zivote. Jedna mi vynechavala, druha zas chcipla ak som vytacal motor, zase uplne s inou som nemohol pouzit ani 4 prevod. stupen.

ja som ju mal, bola fajn,ale to iste, ked sa to zohrialo neslo boh vie ako. teraz tam mam brisk N17C a zatial sa stazovat nemozem

_________________
70/4,Jednokruzkovy piest,Rezonanz Tuning Auspuff 32mm,Mikuni VM20, 17zub.
Uz sem velmo nechodim, keby nieco surne tak ICQ:216270086
kupim doklady na apriliu ext 350..kto by vedel pls piste urcite sa dohodneme


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčky
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2008, 20:13 
Offline
Uživatel

Registrován: 27 září 2007, 19:35
Příspěvky: 45
Čus tak dneska se mi po 550km ta NGK B8HS podělala. Jako jelo to s ní dobře. Tak jsem tam dal dal Brisk N14C Super a s tou to šlapalo fajne. Pak jsem šel do mototechny pro svíčku a tam mi poradil Brisk N15C Super že se prý tak nezasírá od oleje a je na větší teplotu než ta Brisk N14C Super. Takže teď lítám na týhle poslední (Brisk N15C Super) a jako jede mi to z kopce 75 a na rovině 65 km s NGK to bylo stejný. Myslim že 35Kč za Brisk je lepší než 100Kč za NGK který mě celkem sklamalo že se podělalo.

_________________
Simson S51 1C1. Rok 1991, 12V. Karburátor 16N3-4, Brisk N14C Super, Repsol 2T Scoter syntetic


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčky
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2008, 21:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
ono jde o to jestli to máš dobře seřízený, kámoš má B8HS asi 4 rokem a v poho a rovinka 70+


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčky
PříspěvekNapsal: 01 červenec 2008, 22:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 27 září 2007, 19:35
Příspěvky: 45
jj asi jo ale NGK asi v nejbližší době kupovat nebudu
čekal jsem od toho prostě víc

_________________
Simson S51 1C1. Rok 1991, 12V. Karburátor 16N3-4, Brisk N14C Super, Repsol 2T Scoter syntetic


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčky
PříspěvekNapsal: 02 září 2008, 18:14 
Offline
Uživatel

Registrován: 27 září 2007, 19:35
Příspěvky: 45
Tak teď jezdim na NGK BR8HIX (iridium)
Mno jako čekal jsem od toho mnohem víc. Jako do kopců to jezdí rychlejc ale jen tak o 3km/h. Líp se to vytáčí. Je to prostě o tři km/h rychlejší.
Takže to funguje spíš jako placebo efekt :cry:

_________________
Simson S51 1C1. Rok 1991, 12V. Karburátor 16N3-4, Brisk N14C Super, Repsol 2T Scoter syntetic


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčky
PříspěvekNapsal: 02 září 2008, 19:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 srpen 2008, 16:42
Příspěvky: 81
Možu tam strčit BRISK N15Y ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčky
PříspěvekNapsal: 02 září 2008, 20:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
Brisky mně spoustukrát na fichtlovy nechaly daleko od domova já osobně mám nejlepší zkušenosti se svíčkou JISKRA ( polská výroba několik desítek let stará svíce) a NGK B5HS tyhle svíčky se daj srovnat .. jo a ty brisky sou fakt nejhorší svíčky c oznám

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčky
PříspěvekNapsal: 02 září 2008, 20:45 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 březen 2008, 08:47
Příspěvky: 2315
Bydliště: Praha
Must4f píše:
Brisky mně spoustukrát na fichtlovy nechaly daleko od domova já osobně mám nejlepší zkušenosti se svíčkou JISKRA ( polská výroba několik desítek let stará svíce) a NGK B5HS tyhle svíčky se daj srovnat .. jo a ty brisky sou fakt nejhorší svíčky c oznám

Tak to nevím kolik máš nalítáno na svíčkách,ono hodně záleží na seřízení zápalka a tak.Já na briskách N15YC nalítal s wartburgem okolo 20tisíc,pak nové a dalších 20tisíc a to byl i v cizině a jelo to perfektně.A dnes ve feliše zase brisk a bez problémů.Na símovi byl isolátor jak jinak když byl nový a taky bez problémů.

_________________
S 51 Comfort,r.v.1989, SR 50 1CE r.v.1990
ObrázekObrázekObrázek -Básnička,Home Made,Olej.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčky
PříspěvekNapsal: 03 září 2008, 16:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2008, 06:49
Příspěvky: 1480
Bydliště: Brno, velká bíteš
tak nevim u aut tomu rozumim ale u fichtla to sice jiskru házelo ale nešlo to ani roztlačit .. dám tam svíčku isolator taky nešlo roztlačit a ž pak se chytla NGK B5HS .. ale je pravda ze v tu dobu sem měl bohatší směs....

_________________
______________________________________ řetěz je silný tak , jako jeho nejslabší článek_____________________________________
[/b]60/4 , rezo, BVF19n1-11, otáčkoměr 15z,sport filtr,sport klika , jednokroužkovej píst,1,8mm talířová pružina , skf ložiska


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčky
PříspěvekNapsal: 03 září 2008, 19:22 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
Nemůžu na Brisk říct nic špatného, osobní zkušenost.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Svíčky
PříspěvekNapsal: 03 září 2008, 19:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 květen 2007, 00:09
Příspěvky: 1734
Bydliště: Vlašim
Laurel píše:
Nemůžu na Brisk říct nic špatného, osobní zkušenost.


Tak delaji to Cesi tak co bys na to mel rikat spatneho :-D , ne Brisk nejsou spatny ale NGK sou ochloupek lepsi ale taky za to zaplatite :-(

_________________
Kawasaki GPZ 500S - r.v. 1992, 53 900km, Vmax: 225 km/h
Simson S51 B2-4
Obrázek
Další úpravy: sportovní klikovka a brzdové obložení,sliky,ložiska SKF,bočák,chrom zrcátka
Vmax:89km/h,Spotřeba:3,8/100km


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 296 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.047s | 10 Queries | GZIP : On ]