Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 16 květen 2024, 17:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2006, 18:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
Laurel píše:
Já když sem to měl rozebraný, tak v tom kratšim konci sem měl jenom ten tlumič a na druhý straně se ty stěny rozdvojovali a ve prostřed byla kus dál taková mřížka
Ale jsou asi 4 druhy jestli to budete dělat podle rozměru tak napiste co mate za valec je to na kazdy jiny tohle je k S51

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2006, 18:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
Já mám S51


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2006, 18:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
BVF Vergaser 16mm Spar oder alte Ausführung egal.
Luftfilter ändern + HD 75 bis 80
Kolbenhemd Einlasseitig kürzen.
Serienauspuff in Serienlänge.
Nur Dämpfer ändern.
Steuerwinkel 149°, 112°, 172°
Spülkanäle bleiben Serie.
Zylinderkopf bleibt Serie.
Zündzeitpunkt 1,8 -2,0 vor OT
Drehzahl ca. 8500 = 75-80 Km/h mit Serienübersetzung
Leistung ca.: 5 PS

K tomu výfuku! :wink:

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2006, 18:36 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
Tak du na to!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2006, 19:31 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
Sem z toho volaaký zmetěný. Tady sem to tak nějak přeložil:

BVF Karburátor 16 mm úsporné nebo stejné staré provedení .
Změnit vzduchový filtr + HD 75 do 80
Plášť pístu konce zážehu zkrátit.(tuto větu sem nepochopil)
Sériový výfuk v sériové délce.
Změnit jenom tlumič výfuku.
Úhel zapnutí 149°, 112°, 172°
Vyplachovací kanály zůstanou sériové.
Hlava válce zůstává sériová.
Bod zážehu 1,8 - 2,0 před OT.
Počet otáček ca. 8500 = 75-80 km/h se sériovým překladem.
Výkon ca.: 5 PS

Nechápu, v čem je návod na tu kravinku ve vejfuku. Taky nevím, co maj znamenat ty zkratky. Jak říkám, sem z toho mimo, asi si votevřu pivko


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2006, 19:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 18:29
Příspěvky: 485
Bydliště: Pardubice
Laurel píše:
Sem z toho volaaký zmetěný. Tady sem to tak nějak přeložil:

BVF Karburátor 16 mm úsporné nebo stejné staré provedení .
Změnit vzduchový filtr + HD 75 do 80
Plášť pístu konce zážehu zkrátit.(tuto větu sem nepochopil)
Sériový výfuk v sériové délce.
Změnit jenom tlumič výfuku.
Úhel zapnutí 149°, 112°, 172°
Vyplachovací kanály zůstanou sériové.
Hlava válce zůstává sériová.
Bod zážehu 1,8 - 2,0 před OT.
Počet otáček ca. 8500 = 75-80 km/h se sériovým překladem.
Výkon ca.: 5 PS

Nechápu, v čem je návod na tu kravinku ve vejfuku. Taky nevím, co maj znamenat ty zkratky. Jak říkám, sem z toho mimo, asi si votevřu pivko
no ja nevim prostě to je vsechno dobře

_________________
:alright:MODEL:S70 70/4,AMAL 19, 14/31V max.90 km/h při 8 000ot.(zajíždím)!po zajetí změna převodů a laď.výfuk HIKONE.V max. ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Tuning
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2006, 20:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 září 2006, 09:26
Příspěvky: 107
Bydliště: Brno
Já mět zbytečný love tak tak ze sifona udelam R1 :onfire: to by byl pekelnej stroj

bych vsem dal na p***l :smackbottom:

_________________
Mam MZ TP 125 motor 150 ccm r.v.1996 12V, BING 52 a Simson S51 v TP 50ccm motor 70ccm r.v. 1988 6V, karburator klasika,


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2006, 20:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 září 2006, 06:03
Příspěvky: 682
Bydliště: Obříství
jj moje řeč R1 To by potom byla jízda :twisted:
jenom chci vidět jak tam ten motor narveš :lol:

_________________
Me Bitch - Simson S51 Elektronik předělanej na Enduro, BING 17, zelený a modrý neon, modrá parkovačka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2006, 22:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 březen 2006, 19:22
Příspěvky: 96
Bydliště: Rokycany
Mysterio píše:
jj moje řeč R1 To by potom byla jízda :twisted:
jenom chci vidět jak tam ten motor narveš :lol:


Budeš ho vozit v báglu.. :lol: :lol: :lol:

_________________
Simson S51/1C1-CS, 50ccm, 1990, 16z, 12V, z části předělaný na Enduro, otáčkoměr, STK do 4/2010, svíčka NGK B8HS

Motto : Kdo nemaže s M2T, ten jede..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říjen 2006, 15:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 únor 2005, 14:06
Příspěvky: 21
no ja nevim ale podle toho obrazku vyfuku. Ja uz to tam mam takle seriove ten trychtyřek z dirkama :oops:

_________________
http://kontejnery.ic.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říjen 2006, 15:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 září 2006, 06:03
Příspěvky: 682
Bydliště: Obříství
to j ale nejsou tam ty dvě dirky :? asi :lol:

_________________
Me Bitch - Simson S51 Elektronik předělanej na Enduro, BING 17, zelený a modrý neon, modrá parkovačka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říjen 2006, 18:33 
Offline
Uživatel

Registrován: 01 říjen 2006, 13:58
Příspěvky: 1219
No to je divny, ja tam nic takovýho nemám. Nedá se to koupit?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říjen 2006, 18:48 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 březen 2006, 19:22
Příspěvky: 96
Bydliště: Rokycany
Laurel píše:
No to je divny, ja tam nic takovýho nemám. Nedá se to koupit?


Zatim sem to nikde neviděl.. :cry:

_________________
Simson S51/1C1-CS, 50ccm, 1990, 16z, 12V, z části předělaný na Enduro, otáčkoměr, STK do 4/2010, svíčka NGK B8HS

Motto : Kdo nemaže s M2T, ten jede..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říjen 2006, 19:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 květen 2006, 18:19
Příspěvky: 289
Bydliště: Stračov
Koudyc píše:
Mysterio píše:
dá se ten Válec 75ccm 5 Kanal na S51 sehnat v čr
nemáš nákej českej e-shop?

a o kolik přibližně to zvýšu výkon
PS: nepotřebuju slyšet hodně atak. :wink:

tak v čr nevím a vykon tam taky nemají psaný ale 100km/ to pojede

100km/h jedine s 5kvaltem protoze jinak ti to muze tocit i 10 000 otacek a stejne ti to 100 nepojede (myslim)

_________________
STYLING-dodelane enduro trubky pod nadrz, otackomer, zvysene sedlo, operka, antenka, pristrojovka, neony,zkraceny blatnik, metla, bile blinkry
MOTOR-korky v klice, tryska 72, 60 ccm, B8HS, ladak cca 80 km/h
I don´t like HIP HOP and POP
PUNK´S NOT DEAD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říjen 2006, 19:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 květen 2006, 18:19
Příspěvky: 289
Bydliště: Stračov
ten trychtyr je ve vyfuku na 100% ale je to tam vyztuzeny nejakejma plochackama a ten vykres je asi uplne jinej nez origo vyfuk ale vypada to stejne (zvenci)

_________________
STYLING-dodelane enduro trubky pod nadrz, otackomer, zvysene sedlo, operka, antenka, pristrojovka, neony,zkraceny blatnik, metla, bile blinkry
MOTOR-korky v klice, tryska 72, 60 ccm, B8HS, ladak cca 80 km/h
I don´t like HIP HOP and POP
PUNK´S NOT DEAD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.045s | 10 Queries | GZIP : On ]