Já to nemyslel tak, že to ty, nebo někdo nechápe
to číslo jsem hodil spíš pro doplnění...
Jasný, ale je to chyba...
To nic, ve stresu ses lek, zazmatkoval, špatně zareagoval... hlavně, že se nikomu nic nestalo, to chce cvik a odbouráš to
(Mimochodem, já nestál na předním (fuj fuj...), já zase zazmatkoval a díky tomu se motorka ve smyku překlopila a poslala mě na zem... kdybych nezazmatkoval, mohl jsem to ustát. Za ten smyk jsem mmj moh taky sám, moc jsem to naklopil... pak jsem měsíc projížděl zatáčky rovně jak prkno
)
Zrovna smolím něco, co by ti k tomu snad mohlo pomoct... teda spoň doufám... a i když se ti náhodou zablokuje přední kolo - to je to, co se ti stalo - tak situaci zmákneš s úsměvem na tváři, klidem v duši a motorkou pod kontrolou
Kdybys tu brzdu hned, když se ti začalo kolo zvedat, povolil, nic se nestalo.
Jakmile se jedno nebo druhé kolo smýká, musíš povolit brzdu a nechat ho trochu roztočit - získá zase stabilitu. V tvém případě platí to samé. Při brždění se ti změní zatížení předního kola, to se jakoby "zapíchne" a těžiště se bude vlivem setrvačnosti snažit posunovat dál. Těžiště (ty, motor...) je ale výš, takže se motorka bude stavět na čumák. Když povolíš brzdu, zase usedne...