Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 březen 2024, 11:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: el. otáčkoměr
PříspěvekNapsal: 03 listopad 2013, 16:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
pokusím se to co nejvíce zkrátit ... kámoš někde sehnal palubku z Hondy NSR vyškubnul mi z toho otáčkoměr s tím že by se mi mohl hodit jenže mu nějak nedošlo že vážně nebudu tušit jak ho zapojit :D k tý motorce už přístup mít nebudu ... takže moje otázka zní neví někdo jak to zapojit ? :D z toho co elektrice vím tak jediný co jsem pochopil tak GN bude na kostru (ground=země) to +ign bude na zapalování nějakej impulz jen nevím jestli to dát třeba na indukčku nebo na snímač fakt nevím ... a to třetí si MYSLÍM že potřebuje i napájení takže +12v ze spínačky podle polohy klíčku(to si najdu) otázka zní může mi to někdo potvrdit nebo vyvrátit a říct co a kam zapojit ? :D


Přílohy:
schema.jpg [1.25 MiB]
Zatím nestaženo
Bez názvuggg.jpg [379.19 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: el. otáčkoměr
PříspěvekNapsal: 04 leden 2014, 17:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 září 2013, 16:27
Příspěvky: 1
Co si pamatuji u starších aut bylo zapojení 3 vodičů. tzn. Kostra (mínusový pól) tedy GND.potom kladný pól ze spínací skříňky ( v okamžiku kdy zapíná zapalování musí se na vodiči objevit 12 V ve spojení s kostrou) a jako 3 vodič byl zapojen mezi otáčkoměrem a cívkou z přerušovače (zapalování) napájení a GND slouží k napájení otáčkoměru a propojka k cívce (ne výstup z cívky) slouží k signálu pro otáčkoměr. Tak to fungovalo u starších aut jako Škoda, a divil bych se kdyby to v případě motocyklů bylo jiné. Přeji hodně štěstí ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: el. otáčkoměr
PříspěvekNapsal: 04 leden 2014, 19:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
díky ale už jsem to dávno vyřešil :D :D :D ale tady je video :-) http://www.youtube.com/watch?v=O21Q-EZvnVM

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.108s | 14 Queries | GZIP : On ]