Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 18 duben 2024, 18:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: čelní nebo šikmé ozubení ?
PříspěvekNapsal: 20 září 2013, 10:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 20 září 2013, 10:47
Příspěvky: 2
Ahoj má tu někdo zkušenosti s košem na spojku o 62-21 zubech šikmé a čelní ozubení 71-23 ? chtěl bych vedět výhody popřípadě :lol: nevýhody a jakej ozubení je víc do rychla nák to nemužu spočítat ale podle mě asi to šikmé, rád se nechám poučit od profíku :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: čelní nebo šikmé ozubení ?
PříspěvekNapsal: 20 září 2013, 13:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
Nerozumím řeči tvého kmene :roll:

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: čelní nebo šikmé ozubení ?
PříspěvekNapsal: 20 září 2013, 16:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
42



62-21 dej když chceš do rychla. Jak jsou ty zuby je buřt.

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: čelní nebo šikmé ozubení ?
PříspěvekNapsal: 20 září 2013, 19:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 únor 2010, 20:17
Příspěvky: 2824
Bydliště: Dolní Roveň (okr. Pardubice)
do tedka presne nevim jak to je stema zubama :? ve skole nas ucili ze sikmy zuby maji vetsi stycnou plochu a dochazi k mensimu opotrebeni ale treba zavodni motory maji to ozubeni rovne, jsem si myslel ze to kvuli mensimu odporu ale nekdo psal ze to ma vetsi vydrz.. tak fakt nevim.. muze mi to prosim nekdo vysvetlit? :) (obecne nemusi se jednat zrovna o spojkovy kos simsona)
jinak jak pise Ond3x tak kup 62-21 a neres to :wink: nebo mas snad big bore? :D

_________________
Simson S53 Enduro 12V 1993 => S73SM
70/4M by FK-Racing; Karbon klapky Kawa KX 80; Stage6 TM24; Leoš Vincek; Ducati Energia
Fotogalerie: http://ziber249.rajce.idnes.cz/Simson_S53/#
Soutěž:Obrázek Olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: čelní nebo šikmé ozubení ?
PříspěvekNapsal: 20 září 2013, 20:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Šikmé ozubení má plynulejší záběr a lepší chod. Mínusem je axiální tlak na ložisko, které se tomu musí adekvátně dimenzovat.

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: čelní nebo šikmé ozubení ?
PříspěvekNapsal: 20 září 2013, 20:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 únor 2010, 20:17
Příspěvky: 2824
Bydliště: Dolní Roveň (okr. Pardubice)
OK díky :wink: takze jedina vyhoda rovnych zubu je v zivotnosti lozisek? a jak je to se samotnou zivotnosti zubu nehledne na loziska? sikmy vs rovny

_________________
Simson S53 Enduro 12V 1993 => S73SM
70/4M by FK-Racing; Karbon klapky Kawa KX 80; Stage6 TM24; Leoš Vincek; Ducati Energia
Fotogalerie: http://ziber249.rajce.idnes.cz/Simson_S53/#
Soutěž:Obrázek Olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: čelní nebo šikmé ozubení ?
PříspěvekNapsal: 20 září 2013, 21:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
http://www.kst.tul.cz/podklady/casti_fs/podklady/Navrh_a_pevnostni_vypocet_ozubenych_kol.pdf

Tady si o tom můžeš počíst :mrgreen: Já ty fujtajbly nechci ani vidět :D

Součástky na simála jsou všechny z blata. Nemá smysl řešit životnost :alright:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: čelní nebo šikmé ozubení ?
PříspěvekNapsal: 20 září 2013, 21:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 únor 2010, 20:17
Příspěvky: 2824
Bydliště: Dolní Roveň (okr. Pardubice)
tak to sou fakt fujtajbly :D zkusim si najit na netu neco strucnejsiho a hlavne neco vic pro lajky :D (pro blbce :D )
jinak do simaka to ani nechci, spis me to zajimalo jen tak obecne, vrazeni penez do simsona uz me preslo.. ted uz jen vybrus a snad pouze jen benzin :D teda s olejem :mrgreen:

_________________
Simson S53 Enduro 12V 1993 => S73SM
70/4M by FK-Racing; Karbon klapky Kawa KX 80; Stage6 TM24; Leoš Vincek; Ducati Energia
Fotogalerie: http://ziber249.rajce.idnes.cz/Simson_S53/#
Soutěž:Obrázek Olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: čelní nebo šikmé ozubení ?
PříspěvekNapsal: 21 září 2013, 11:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
tak wiki :wink:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: čelní nebo šikmé ozubení ?
PříspěvekNapsal: 21 září 2013, 13:32 
Offline
Uživatel

Registrován: 20 září 2013, 10:47
Příspěvky: 2
No to všechno vím to co tu píšeš ale právě v kx 250 mám všude rovný ozubení takže bych tam dal rovný ale je blbost to co píšeš že je to jedno 62-21 je do rýchla to vím ale rovný ozubení s poměrem 71-23 nemá stejnej převodovej poměr jako to 62-21 ne ? a tudiš jak píšeš že to má vliv na ložiska je teda lepší čelní ozubení protože tam nevzniká menši tření a tlak


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: čelní nebo šikmé ozubení ?
PříspěvekNapsal: 21 září 2013, 14:23 
Offline
Uživatel

Registrován: 31 prosinec 2011, 17:01
Příspěvky: 274
Bydliště: Krnov
přímé ozubení jak už je psáno zabírá mín zubů tím pádem menší životnost ale oni to dělají kvůli těžšímu převodu na big bore válce jinač je to uplně k hovnu. a stojí to šílené prachy ale jestli na to máš a má na to tvůj motor výkon tak proč ne :D

_________________
60/6 bvf19 Vmax-rovina 98dle radaru-z kopce 110km/h :D :D a tachometr mi špatně neukazuje! :D :D :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: čelní nebo šikmé ozubení ?
PříspěvekNapsal: 25 září 2013, 21:06 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
šikmý zuby maj větší plochu, dokážou teda převýst větší moment, a maj nižší opotřebení, a řek bych že i nehrozí urvání pár zubů jako se stává u rovných zubů někdy...

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.082s | 13 Queries | GZIP : On ]