Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Originál S70 + 17z
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=19088
Stránka 1 z 1

Autor:  Seldi [ 06 srpen 2013, 17:53 ]
Předmět příspěvku:  Originál S70 + 17z

Zdravim, nemá někdo zkušenost s originálnim 70 motorem a 17z kolečkem.Nejde mi oto abych stim lítal 100, těch 70-80 mi stačí a i tak je s bubnama občas o hubu :) . Jde mi oto jestli mně tu vůbec na rovince uveze :) nejsem zrovná žádná lehká váha. když nasebe vezmu věci a helmu tak mam kolem 100 kg.Někde jsem četl že se dělolo více druhů převodovek a já nevim kde na motoru najdu to číslo který to označuje jestli mam kratší nebo delší převody. Vím že nejlepší bude to kolečkao koupit a prostě to vyzkoušet, ale přeci jen si myslím že stimhle by tu někdo mohl nějakou zkušenost mít. Jinak motor má nalítáno kolem 1200km takže je v dobrý kondici :) s 15z když mu trochu pomůžu tak se na jedničku zvedá na zadní.

Autor:  zetor7011 [ 06 srpen 2013, 18:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Originál S70 + 17z

Seldi píše:
s 15z když mu trochu pomůžu tak se na jedničku zvedá na zadní.

to ja mam 60/2 origo prevody, a na zadne to ide samo :) uplne v pohode

Autor:  Seldi [ 06 srpen 2013, 18:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Originál S70 + 17z

No při rozjezdu už jsem ho taky kolikrát překlopil :D, ale když jedeš cca 7-10k/h a dáš mu plnej, tak to už se mi sám nezvedne :) jestli tobě jo tak to stim mám asi něco špatně :D

Autor:  Seldi [ 06 srpen 2013, 18:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Originál S70 + 17z

No asi koupím 16 i 17z a prostě oba projedu a uvidím se kterym to bude lepší.Ale eště by mně zajímalo jestli se opravdu na s70 dělali 2 druhy převodovek nebo jsem se spletl.

Autor:  vengeroff [ 06 srpen 2013, 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Originál S70 + 17z

Tam je len 1 druh... na S70... Inak ja mám prerobený na 70ccm a mám ešte k tomu 50ccm kľukovku a to mi so 17z ide po rovine 70-75km/h. Takže originál S70 s 1200 nabehanými musí 17 ísť v pohode :)

Autor:  Stewo [ 08 srpen 2013, 14:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Originál S70 + 17z

Ja mam origo 50 po 4. vybruse a 17z. a kludne my to ide aj pod dvoma ludmi a ked idem sam tak maximalka na rovine je 72-74km/h.A kludne sa my postavy na zadne kolecko bez pomoci.

Autor:  Seldi [ 08 srpen 2013, 14:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Originál S70 + 17z

Neřikejte mi že když se trošku rozjedete a dáte mu plnej tak ho překlopíte. To bych ten motor moh rovnou zahodit :)

Autor:  Motorradwerk [ 07 srpen 2015, 03:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Originál S70 + 17z

Seldi píše:
Zdravim, nemá někdo zkušenost s originálnim 70 motorem a 17z kolečkem.Nejde mi oto abych stim lítal 100, těch 70-80 mi stačí a i tak je s bubnama občas o hubu :) . Jde mi oto jestli mně tu vůbec na rovince uveze :) nejsem zrovná žádná lehká váha. když nasebe vezmu věci a helmu tak mam kolem 100 kg.Někde jsem četl že se dělolo více druhů převodovek a já nevim kde na motoru najdu to číslo který to označuje jestli mam kratší nebo delší převody. Vím že nejlepší bude to kolečkao koupit a prostě to vyzkoušet, ale přeci jen si myslím že stimhle by tu někdo mohl nějakou zkušenost mít. Jinak motor má nalítáno kolem 1200km takže je v dobrý kondici :) s 15z když mu trochu pomůžu tak se na jedničku zvedá na zadní.



Mám zkušenost
Mám originál 70/2 vše je děláno profi strojně podle originálu,čili i primární převod atd atd.Mám tam 16zub,který tam má být.Když jsem dal 17zub,tak to bylo v kopcích i po rovině o dost chcíplejší,chyběly tomu ty otáčky aby to ještě táhlo.Rychlostně to možná bylo z kopce o nějaké hovno nic lepší,ale tachometr ukazoval díky své konstrukci rychlost pořád stejnou jako 16zub,takže na tacháči to vůbec nepoznáš abyses zorientoval a pocitově to má slabší tah proti větru a v kopcích.

17zub by mohl pomoci jen pokud to někdo překope na 70ku a nechá primár z 50ky :wink: Jinak to nemá smysl,ze 70kovým primárem to už nemá takový krouťák na 17ti zub

Autor:  tadeo22 [ 07 srpen 2015, 14:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Originál S70 + 17z

zetor7011 píše:
Seldi píše:
s 15z když mu trochu pomůžu tak se na jedničku zvedá na zadní.

to ja mam 60/2 origo prevody, a na zadne to ide samo :) uplne v pohode

Už se vám fakt směju kluci jak tu každej píše jak mu to jde skoro samo na zadní.... kluci neblázněte měl jsem husqvarnu sm 125 (osterej dvoutakt) tušim že to mělo 29 koní a na jedničku to na záda nešlo a převod tam nebyl nijak do rychla. Ted mám husqvarnu sm450r a to má 60koní a váží to o chlup víc než simson a to jde teda i na trojku ale simson asi s 5ti poníkama fakt na prdel sám nejde ani s 12z kolečkem, tak tu nelakujte ty malý děcka, pak z toho nespěj :P ....a ted se do mě pusťte, že jsem rozmazlenej zmrd, kterůmu všechno koupí tatínek :)

Autor:  frantazer [ 08 srpen 2015, 21:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Originál S70 + 17z

17 zub je pro žokeje se 40kily. 16z stačí. :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/