Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 březen 2024, 01:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Originál S70 + 17z
PříspěvekNapsal: 06 srpen 2013, 17:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Zdravim, nemá někdo zkušenost s originálnim 70 motorem a 17z kolečkem.Nejde mi oto abych stim lítal 100, těch 70-80 mi stačí a i tak je s bubnama občas o hubu :) . Jde mi oto jestli mně tu vůbec na rovince uveze :) nejsem zrovná žádná lehká váha. když nasebe vezmu věci a helmu tak mam kolem 100 kg.Někde jsem četl že se dělolo více druhů převodovek a já nevim kde na motoru najdu to číslo který to označuje jestli mam kratší nebo delší převody. Vím že nejlepší bude to kolečkao koupit a prostě to vyzkoušet, ale přeci jen si myslím že stimhle by tu někdo mohl nějakou zkušenost mít. Jinak motor má nalítáno kolem 1200km takže je v dobrý kondici :) s 15z když mu trochu pomůžu tak se na jedničku zvedá na zadní.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Originál S70 + 17z
PříspěvekNapsal: 06 srpen 2013, 18:17 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 červenec 2012, 17:54
Příspěvky: 566
Bydliště: Žilina
Seldi píše:
s 15z když mu trochu pomůžu tak se na jedničku zvedá na zadní.

to ja mam 60/2 origo prevody, a na zadne to ide samo :) uplne v pohode

_________________
Simson S51 /1E1 CS 1990 12V ENDURO
70/4, primár S70, RESO 32mm, ložiska SKF, 12V, bočný stojan, po kompletnej GO


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Originál S70 + 17z
PříspěvekNapsal: 06 srpen 2013, 18:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
No při rozjezdu už jsem ho taky kolikrát překlopil :D, ale když jedeš cca 7-10k/h a dáš mu plnej, tak to už se mi sám nezvedne :) jestli tobě jo tak to stim mám asi něco špatně :D

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Originál S70 + 17z
PříspěvekNapsal: 06 srpen 2013, 18:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
No asi koupím 16 i 17z a prostě oba projedu a uvidím se kterym to bude lepší.Ale eště by mně zajímalo jestli se opravdu na s70 dělali 2 druhy převodovek nebo jsem se spletl.

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Originál S70 + 17z
PříspěvekNapsal: 06 srpen 2013, 22:50 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
Tam je len 1 druh... na S70... Inak ja mám prerobený na 70ccm a mám ešte k tomu 50ccm kľukovku a to mi so 17z ide po rovine 70-75km/h. Takže originál S70 s 1200 nabehanými musí 17 ísť v pohode :)

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Originál S70 + 17z
PříspěvekNapsal: 08 srpen 2013, 14:18 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 prosinec 2012, 19:52
Příspěvky: 68
Bydliště: Ptrukša(Slovensko)
Ja mam origo 50 po 4. vybruse a 17z. a kludne my to ide aj pod dvoma ludmi a ked idem sam tak maximalka na rovine je 72-74km/h.A kludne sa my postavy na zadne kolecko bez pomoci.

_________________
Simson s51 Enduro 12V,Rok výroby 1990 červena farba,valec 60ccm 2 kanalový,karburator 16N-1,kompletne go,vsetko original okrem 17z.,všetko funguje,max=75km/h.

http://www.youtube.com/watch?v=Ev5dzgNgufA


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Originál S70 + 17z
PříspěvekNapsal: 08 srpen 2013, 14:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2013, 18:27
Příspěvky: 2219
Bydliště: Tábor
Neřikejte mi že když se trošku rozjedete a dáte mu plnej tak ho překlopíte. To bych ten motor moh rovnou zahodit :)

_________________
Simson Enduro, 12V, 70ccm. V-Max: 70km/h

Baterka je jako pták nemarodí ale hned chcípne.

Hulí modře, jede dobře.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Originál S70 + 17z
PříspěvekNapsal: 07 srpen 2015, 03:58 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Seldi píše:
Zdravim, nemá někdo zkušenost s originálnim 70 motorem a 17z kolečkem.Nejde mi oto abych stim lítal 100, těch 70-80 mi stačí a i tak je s bubnama občas o hubu :) . Jde mi oto jestli mně tu vůbec na rovince uveze :) nejsem zrovná žádná lehká váha. když nasebe vezmu věci a helmu tak mam kolem 100 kg.Někde jsem četl že se dělolo více druhů převodovek a já nevim kde na motoru najdu to číslo který to označuje jestli mam kratší nebo delší převody. Vím že nejlepší bude to kolečkao koupit a prostě to vyzkoušet, ale přeci jen si myslím že stimhle by tu někdo mohl nějakou zkušenost mít. Jinak motor má nalítáno kolem 1200km takže je v dobrý kondici :) s 15z když mu trochu pomůžu tak se na jedničku zvedá na zadní.



Mám zkušenost
Mám originál 70/2 vše je děláno profi strojně podle originálu,čili i primární převod atd atd.Mám tam 16zub,který tam má být.Když jsem dal 17zub,tak to bylo v kopcích i po rovině o dost chcíplejší,chyběly tomu ty otáčky aby to ještě táhlo.Rychlostně to možná bylo z kopce o nějaké hovno nic lepší,ale tachometr ukazoval díky své konstrukci rychlost pořád stejnou jako 16zub,takže na tacháči to vůbec nepoznáš abyses zorientoval a pocitově to má slabší tah proti větru a v kopcích.

17zub by mohl pomoci jen pokud to někdo překope na 70ku a nechá primár z 50ky :wink: Jinak to nemá smysl,ze 70kovým primárem to už nemá takový krouťák na 17ti zub


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Originál S70 + 17z
PříspěvekNapsal: 07 srpen 2015, 14:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
zetor7011 píše:
Seldi píše:
s 15z když mu trochu pomůžu tak se na jedničku zvedá na zadní.

to ja mam 60/2 origo prevody, a na zadne to ide samo :) uplne v pohode

Už se vám fakt směju kluci jak tu každej píše jak mu to jde skoro samo na zadní.... kluci neblázněte měl jsem husqvarnu sm 125 (osterej dvoutakt) tušim že to mělo 29 koní a na jedničku to na záda nešlo a převod tam nebyl nijak do rychla. Ted mám husqvarnu sm450r a to má 60koní a váží to o chlup víc než simson a to jde teda i na trojku ale simson asi s 5ti poníkama fakt na prdel sám nejde ani s 12z kolečkem, tak tu nelakujte ty malý děcka, pak z toho nespěj :P ....a ted se do mě pusťte, že jsem rozmazlenej zmrd, kterůmu všechno koupí tatínek :)

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Originál S70 + 17z
PříspěvekNapsal: 08 srpen 2015, 21:26 
Offline
Uživatel

Registrován: 13 prosinec 2013, 18:09
Příspěvky: 459
Bydliště: Kopanice-Starý Hrozenkov
17 zub je pro žokeje se 40kily. 16z stačí. :)

_________________
SIMSON S51 elektronik. r. 1990, 70/2, 16N3-4
MZ ETZ 250, 70% originál r.v. 1983.
TATRAN 125 Jak z Považských vyjel, tak je aj doma :) supr stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.092s | 13 Queries | GZIP : On ]