Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 15 květen 2024, 14:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Snížení hlavy.
PříspěvekNapsal: 19 červen 2005, 13:59 
Offline
Uživatel

Registrován: 19 červen 2005, 13:32
Příspěvky: 1
Ahoj,potřeboval bych zjistit o kolik se PŘESNĚ ! dá snížit hlava u simsonu S51 ??


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 červen 2005, 17:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 červen 2005, 15:36
Příspěvky: 26
to záleží na tom jak velkej máš dosed hlavy na válec.nesmí to být moc protože bysis jinak rosekal píst


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 červen 2005, 20:42 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Předpokládám, že máš promyšlené věci související se zvyšováním komprese. Třeba např. když budeš mít hodně vysokou kompresi, tak budeš možná muset použív palivo s vyšším oktanovým číslem nebo budeš muset pro optimální běh motoru regulovat předstih.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 červen 2005, 20:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Martin píše:
Předpokládám, že máš promyšlené věci související se zvyšováním komprese. Třeba např. když budeš mít hodně vysokou kompresi, tak budeš možná muset použív palivo s vyšším oktanovým číslem nebo budeš muset pro optimální běh motoru regulovat předstih.

No predstih by stacilo sestelovat posunutim zakladovky, ne?

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 červen 2005, 20:59 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Maty píše:
Martin píše:
Předpokládám, že máš promyšlené věci související se zvyšováním komprese. Třeba např. když budeš mít hodně vysokou kompresi, tak budeš možná muset použív palivo s vyšším oktanovým číslem nebo budeš muset pro optimální běh motoru regulovat předstih.

No predstih by stacilo sestelovat posunutim zakladovky, ne?

Ono jde ale taky o jeho průběh s otáčkami.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 červen 2005, 21:06 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
aha ;)

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 17:18 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
To by pak chtělo zapalko s řízením předstihu 8)

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 18:31 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
jo mám sníženou hlavu asi o 3-5desetin ale výkon to ubralo a to můžu do zapalka nahrávat charku jakou chci je potřeba upravit ještě něco jinak je to k ničemu ale jestli tu hlavu někdo chce na pokusy tak a´t mi napíše na SZ nebo mail dám ji velmi levně

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 19:24 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Marty píše:
jo mám sníženou hlavu asi o 3-5desetin ale výkon to ubralo a to můžu do zapalka nahrávat charku jakou chci je potřeba upravit ještě něco jinak je to k ničemu ale jestli tu hlavu někdo chce na pokusy tak a´t mi napíše na SZ nebo mail dám ji velmi levně

Jestli to nechce ještě více polaborovat s předstihem. Co vše jsi zkoušel?

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:14 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
Nu asi takto motor s touto hlavou má takový tvrdý zvuk(jak nafťák ale samo ne tolik 8) ) a otáčky a max z kopce je stejná ale prostě to netáhne skoušel jsem snižovat předstih až skoro na 50 procent původních hodnot ale nezlepšovalo se to/řekl bych že to bylo horší/ a dokonce jsem koupil 3litry Shell V-power ale taky se to nijak nevylepšilo tohle vše jsem zkoušel ještě s 50ccm na 60tku jsem to ještě nedal prostě kompresní tlak a poměr je něco zcela jiného proto bude asi třeba upravit antidetonační štěrbinu asi se příliš zmenšila ale nechtělo se mi stím marnit čas ale třeba jsou větší nadšenci 8) Jo a nevíte někdo o někom s motorovou brzdou?? nejlépe z jižní moravy

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:23 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
mno tak koukam ze tohle nejni jak u fichtla ;)

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:38 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Marty píše:
Nu asi takto motor s touto hlavou má takový tvrdý zvuk(jak nafťák ale samo ne tolik 8) ) a otáčky a max z kopce je stejná ale prostě to netáhne skoušel jsem snižovat předstih až skoro na 50 procent původních hodnot ale nezlepšovalo se to/řekl bych že to bylo horší/ a dokonce jsem koupil 3litry Shell V-power ale taky se to nijak nevylepšilo tohle vše jsem zkoušel ještě s 50ccm na 60tku jsem to ještě nedal prostě kompresní tlak a poměr je něco zcela jiného proto bude asi třeba upravit antidetonační štěrbinu asi se příliš zmenšila ale nechtělo se mi stím marnit čas ale třeba jsou větší nadšenci 8) Jo a nevíte někdo o někom s motorovou brzdou?? nejlépe z jižní moravy

Pokud si pamatuju dobře, tak se s rostoucím kompresním poměrem a oktanovým číslem má se předstih zvětšovat. Na tohle by to chtělo nějakého studentíka z fakulty strojní, který je už na specializaci okolo spalovacích motorů. Případně dokotoranta, absolventa nebo někoho, kdo se zabývá tuningem motorů. Tady si to možná bude chtít pohrát i s průběhem, pokud máš programovatelnej regulátor. Hlavně bude problém, že by to chtělo ladit na brzdě s rozbore výfukových plynů.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:47 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
Charku můžu volit jak chci jakýkoliv průběh ale myslím že jsem zkoušel i zvětšovat ale už je to skoro rok a stejně si nemyslím že to přinese nějaké extra zvýšení výkonu a ta brzda je tak trochu nutnost protože tipovat lepší-horší na "testovacím"kopci toho asi moc neřekne :lol:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 20:54 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Marty píše:
Charku můžu volit jak chci jakýkoliv průběh ale myslím že jsem zkoušel i zvětšovat ale už je to skoro rok a stejně si nemyslím že to přinese nějaké extra zvýšení výkonu a ta brzda je tak trochu nutnost protože tipovat lepší-horší na "testovacím"kopci toho asi moc neřekne :lol:

Tady je právě dobré, když už člověk ví, co dělá. Na to potřebuješ vzdělání viz. výše.
Imho ladit na nějakém kopci nemá cenu, protože tam pozná až velké rozdíly.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 červen 2005, 21:45 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
To nepochybně jen vím o borcovi co upravoval motor s tatrana-klikovka pionýr,válec píst,hlava simson,karbec simson,zapalování pionýr a asi 5x předělávaný vejfuk a řekl bych že to jede líp než neupravený simson a on to má na crossce

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.057s | 13 Queries | GZIP : On ]