Ciernygepard píše:
Som odsúdil tak český, ako slovenský ak si si nevšimol. Asi nebude náhoda,že každý test olejov vyhraje vždy a zásadne castrol a ostatný sa naňho len doťahujú.Meno si len tak nevybuduješ a keďže ho castrol má, tak to asi nebude len tak. Ale keď niekto chce, nech si leje M2T a ja mu budem držať palce.
Promiň, já jsem se nerozdělil:-), takže jsem pod pojem české oleje chtěl zařadit i slovenské. Byla možná chyba to nezdůraznit.
K těm testů. Můžeš uvést kontrétně nějaké odkazy? Obecné "tlachání" nemá žádnou váhu.
Pokud si prostuduješ automobilovou nabídku castrolu a třeba mogulu, tak zjístíš, že za stejné peníze dostáváš od castrolu olej s daleko horšími parametry než od mogulu, když se bavíme o automobilových olejí. Pokud se budeme bavit o olejích pro 2T, tak uznávám, že česko-slovenská nabídka trošku pokulhává, ale to je dáno pouze marketingovou masáží zákazníků. Koupil by si někdo z vás plnousyntetiku třeba od magulu za 300 Kč? Určitě ne. Dopalo by to stejně jak u Jawy s jejich novou 650. Po letech žbrbální uživatelů, konečně uvedla motorku srovnatelnou se západními stroji a stejně se moc neprodává, protože se uživatelé diví, že je cena jenom o kousek nižší než západních a japonských motorek i když je to obyčejná jawa.
Navíc tu nikdo nemluví o M2T. To je přežitek. Srovnatelné oleje jsou třeba mogul TS/TSF nebo od trysku rapid 2T, který si myslím na běžné ježdění stačí. Možná by tu někdo mohl podoknout, že kažu vodu a piju víno, když jezdím na Motul.
, ale u mě je situace jiná. Vzhledem k tomu, že jsem liný často čistit výfuk, tak jsem potřeboval minimálne polosyntetiku . Dva roky zpátky u nás v okolí byl dobře dostupný motul a rapid 2T se nedal sehnat, tak jsem šel do motulu. Navíc ekonomické hledisko u mě není tak důležité, protože mi bohatě stačí 1l na celou sezónu. Netvrdím, že by castrol byly špatné oleje, ale já jim financovat reklamu nemusím:-)