Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 18 duben 2024, 20:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 16N1 alebo 16N3
PříspěvekNapsal: 27 červenec 2013, 12:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
Takže mám 73ccm 2kanál. Jazdím s karburátorom 16N3-4 s tryskou 75. Čítal som tu, že by sa dal viac využiť potenciál tým, že by sa prevŕtal karburátor na väčší priemer. Keďže to ťahá dosť dobre aj s týmto, tak by som to chcel skúsiť na inom. Takže riešim dilemu, že aký používaný karburátor kúpiť??? 16N1 alebo 16N3? Oba môžem mať za dobrú cenu, len neviem, že ktorý pôjde lepšie? Väčšia tryska nie je problém, ale nechcem kupovať nový karburátor AMAL napr, vyjde to draho :/

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1 alebo 16N3
PříspěvekNapsal: 27 červenec 2013, 13:01 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
Takže budem mať 16N1, lebo 16N3 je vraj škrtený a je tu otázka, na aký priemer to mám navŕtať?

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1 alebo 16N3
PříspěvekNapsal: 27 červenec 2013, 13:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
N3 ani převrat nejde. Záleží taky na průměru vstupu do sání ale max 19mm ale podle mě je to zničený karburátor protože osobně mi žádný převratný nefungoval


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1 alebo 16N3
PříspěvekNapsal: 27 červenec 2013, 17:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
Takže bude lepší upravený 16N1 ako 16N3-4 originál? Ak áno, tak idem do toho. Ak nie, tak na to s***m...

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 16N1 alebo 16N3
PříspěvekNapsal: 07 srpen 2013, 09:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 únor 2010, 20:17
Příspěvky: 2824
Bydliště: Dolní Roveň (okr. Pardubice)
na plnej plyn jednou oba stejne.. jo kdyz chces vyvrtat karb tak musis vedet jak, a kde zvetsovat, kdyz projedes difuzor vrtakem tak to nikdy fungovat nebude

_________________
Simson S53 Enduro 12V 1993 => S73SM
70/4M by FK-Racing; Karbon klapky Kawa KX 80; Stage6 TM24; Leoš Vincek; Ducati Energia
Fotogalerie: http://ziber249.rajce.idnes.cz/Simson_S53/#
Soutěž:Obrázek Olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.075s | 13 Queries | GZIP : On ]