zdar, konecne jsem se dostal ktomu , ze jsem nahodil 70/4 motor kterej uz od podzima cekal ... po par hodinach hledani nejvhodnejsi trysky to sice jede slusne, znatelne lip nez padesatka, ale spokojenej rozhodne nejsem.
Karb Amal 19 + HT
80! , jehla treti zarez , origo filtr
Vyfuk Gianelli
Zapalovani orig.
17zub
Olej Repsol moto Sintetico 1:20
svicka ma znamky hnedorezave barvy, ale je spis tmave seda, coz ukazuje na bohatou smes - to se mi ale nezda ... ! i v navodu z nemecka k valci psali ze do Amala 19 trysku 95 . (mam tu nejvetsi 90 a s tou to koncilo nekde na 3tis. ot.). S touhle aktualni tryskou to jede tak 80 ,toci to na 4ku 8tis, pak proste konec, zacne vynechavat. Proto se ptam tech , co 70/4 taky vlastni , jakej karburator a jak otryskovanej na tom jezdite? Asi zkusim sehnat BVF19 ...
Pak tu vyvstava jeste jedna otazka , dneska jsem byl na technicky (sim se jim moc nelibil ale to je zas jina pohadka
) , celkove cca 36km najetejch , a nekde 6km pred domovem mi to zaclo cukat, rikal jsem si co je, ale nakonec jsem domu zdarne dojel (100m pred domem uz mi to teda zdechlo no
), a pricinu jsem ihned odhalil... sucho v nadrzi.. pritom jsem tam lil 3 litry, a krom tech 36km dneska jsem mohl najet tak 10km po vesnici + sem tam nejakej hlt vytekl kdyz jsem menil trysky. Nutno ale dodat, ze o nejakem pomalem zabihacim tempu nemuze byt rec. Od zacatku to honim co to jde (pro zastance pomalyho zabehu - ani naznak pridreni)... Druha otazka tedy - kolik vam to tak cca zere a pri jakem stylu jizdy?