Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 19:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 29 květen 2013, 20:33 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Zdarec chlapi
Stavím si teď simaka jen tak pro radost,z totálního,vyrezlého vraku.Jsem pro originál,tak jediné,co tam zatím nesedí jsou přední teleskopy,které jsou z SR 50,tak kdyby někoho zajímalo,jak to s nima vypadá,zde je foto:Obrázek

Jiné jsem neměl bohužel k dispozici,mám ještě jednoho rozebraného skutra na ND,ale moc věcí z něj na klasiku nepasuje,ty origa byly totálně vykyslé(stálo to 10 let na zahradě-nepřikryté se sundanou hlavou) :cry: Tak jsem zvědavý,jak to s nima bude pérovat a zdali to nebude moc velké zatížení na hlavu řízení

Ohledně mých dotazů:

Můžete zde někdo prosím,pouze ti,kteří mají osobní zkušenost,popsat jaký je skutečný rozdíl mezi karburátorem BVF 19 a 16N1?Vůbec bych se nedivil,kdyby byl rozdíl jen v trysce :) Nebo je tam skutečně odlitý větší difuzor či větší tělo karburátoru??Nebo je jen 16kový difuzor přestružen na 19??Jde mi o to,zdali by bylo možno takto upravit 16N1 a nekupovat tenhle drahý špás nebo dokonce ojeb na lidi :band: Všiml jsem si,že v origo manuálu je na S 70/2 jen origo 16N3-4 s hlavní tryskou 72 místo 60 přečíslovaný jinak,čili to fungovalo i takto

Druhý dotaz se týká výfuku
Je nějak u originálního S 70 upraven origo výfuk nebo tlumící vložka v něm?Pokud ano,jak přesně-prosím o detailní popis
Ty obludné tuning výfuky se mi ze srdce příčí,tak bych rád spachtil něco s origem,taky by to stále jako origo vypadalo i znělo

Třetí dotaz se týče válce 70/4 z extremebike.cz
Je to slušná kvalita,která alespoň těch 10tis. do další GO vydrží?Nebo je to nějaká polská zrůdnost odlitá v hliněné kokile s otřepy kam se podíváš a vložkou opracovanou rychlostí posuvu 1m/s??
Jak v takovémto válci zní 2kroužkový píst,slyšel jsem,že kroužky jezdí zámkama přes kanály,nezvoní to potom brutálně a nedělá to rýhy ve vložce?
Máte tipy na nějakou velmi kvalitně slušnou alternativu nepřesahující 2500kč za sadu?
Další

Je lepší do 70/4 jednokroužkový píst?Jde mi kromě otáček i výkonu taky o tah v kopcích a ve dvojko
Bude mi na válec 70/4,který má údajně zvětšen výfuk pasovat origo koleno s maticí?Bude na tento válec pasovat příruba origo karbece?

Když mám origo DDR kliku z S51 v perfektním stavu,je nutné kupovat tu rádoby sport. vyleštěnou kliku s oslabenou(odlehčenou) ojnicí a jakýmsi prapodivným plastem(který kdoví jak dlouho a taky co vydrží) v setrvákách?Nebo bude fungovat i starý zlatý DDR bez ucpaných děr a zfrézovaných setrváků?Jde mě o to aby to aspoň trochu jelo,dejme tomu po rovince 85km/h skutečných dle tacho auta

Na jaký přesný opravdu přesný rozměr se musejíé nechat vyhonovat kartery pro válec 70/4?Máte někdo zkušenosti,zdali to jde udělat doma mikrobruskou nebo vzduchovou fortunou po obkreslení válce ve šteftech?Osu válce by měly dodržet přes konusy vystředěné štefty a dosedací plocha na karterech,je to tak?Vybavení na to jakžtakž mám

Jaký je u 70/4 nejlepší předstih-nechat origo nebo ho zmenšit?Prosím o detailní popis o kolik

Zkoušeli jste někdo na 70/4 rozetu ze skutra v kombinaci s 16 či 17 zubem vepředu?Prosím o zkušenosti z jízdy

No a nakonec,co byste řekli na tuto kombinaci(nechce se mi v tom utopit zase majlant,jsou i lepší) :twisted:

Válec 70/4 sada,origo klika S 51 top stav,origo výfuk bez tlumící vložky,origo sání,karburátor 16N1-11 s tryskou 80,origo S 51 primár,sekundár vepředu 16zub. vzadu rozeta s SR 50(menší tuším o 4 zuby),toto je pro mne nejlevnější varianta o které jsem přesvědčen,že by mohla jet slušně...
Co vy,myslíte,že to v této kombinaci za předpokladu poctivé GO motoru a velmi slušném zajetí mohlo fungovat minimálně 85km/h po rovince?? 8)

Prosím a zároveň děkuji za příspěvky lidí,kteří mají s těmito věcma osobní zkušenosti,teorie mě moc nepomůžou,jinak simsona znám do posledního detailu,ovšem pouze S51 s přestavbou motoru zkušenosti nemám,rád se nechám poučit.Pro ty,kteří by měly zájem,zde mohu z úprav přidávat i další reporty,jen bych něco nerad zku*vil :lol: To stojí peníze :banging:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 29 květen 2013, 20:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
zatim jsem precetl pouze po fotku :) ale uz ted rikam ze to vypada pekne az na ty RIDITKA OHNUTE DOPREDU!! Proboha proc to ted tak vsichni delate?

jinak jak rikam je to pekna prace...jdu precist zbytek. :)

EDIT:

docetl jsem zbytek clanku a vypada to zajimave

k par vecem bych mel pripominky, ale protoze s tim nemam osobni zkusenosti tak necham mluvit ty co je maji.

Preju ti at ti jde prace pekne od ruky.

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Naposledy upravil Matt_Stifler dne 29 květen 2013, 21:03, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 29 květen 2013, 20:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 duben 2012, 17:36
Příspěvky: 480
Bydliště: Praha nebo Bíla
No tak, ta 16 lze předělat na 19 je tu i návod na forku. Myslím, že je to uplně stejný. Pak ten vejfuk 70 měla stejnej výfuk jako 50 ale jde tročku upravit. Úprava se jmenuje AOA neřvete a zlepší se průbeh motoru. Návod je opět zde na foru. Tu 50 kliku bych neryskoval, koupil bych tu 70kovou. Ten válec z extremebike těch 10000km určitě dá. Má to i docela slušnej výkon ale dalo by se z toho vymáčknout mnohem víc. Koukni se tady http://valec823.rajce.idnes.cz/ myslim, že tam o něm něco píše. Ten předstich nech tak jak je ... No nevim, ja bych udělal takto co se týče motoru: poslal to FK to je ten moooc hodnej pán, kterej dělál válce snad půlce lidem tady na foru. Napis mu a dohodni se s nim. Pak u karbu bych zvětšil ten difuzor a na závěr ten válec nechal přebrousit na 60ccm a popřípadně koupil jedno kroužkovej píst (přídá tuším 500 RPM) A pak určitě nezapoměj na kvalitní ližiska a gufera, nelépe SKF.

_________________
______
SIMSON S51 :60/3/2 vějířová hlava,RZT Rennauspuff,DellOrto PHBH24, cagiva mito energy, Stage6- boost bottle + air filtre
SIMSON S51 :60/2,BING 17
KTMexc530


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 29 květen 2013, 21:12 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
16n1 jde převrtat tuším na 18 nebo 18,5 mm na přesných 19 nejde, a hodně lidí s tím převrtáním má problémy protože nejde potom seřídit, protože ty kanály v karbu sou furt stejně velký, a sou počítaný na 16 difuzor, proč by tu 19cku asi vyráběli kdyby si to moh doma každej převrtat ? co se týče výfuku, serie je série, pokud chceš výkon jako že na 85km/h je potřeba tak by byl lepší ladák, zkus se kouknout po RESO výfuku, vypadá stejně jako seriový akorát je o trošku větší a leze ven rezonanční komora :D k válcům asi takhle : téměř všechno je polsko, můžeš koupit z německa nějaký SVI kit tam máš kvalitu ale za nehorázný prachy, nebo to udělej jako každej tady na foru, kup to polsko a dej to předělat Firesnekoj, ten opraví nedostatky z výroby popř. může tomu i trochu pomoct aby to jelo líp ale zas na úkor životnosti ! jednokroužák je lepší v tom že má menší tření, ale zase nedrží tolik kompresi, přeber si to sám co je lepší, u vyšších obsahů 70 ccm a výš se zvětšuje výfuk, na to potom musíš koupit větší koleno ( 32 mm ) a patřičnej výfuk, 50tková klika je vyvážená pro 50tkový píst, 60tkovej ještě skousne ale na 70tkovej už se vyrábí speciální klika která je pro něj vyvážená, ty plastový záslepky jsou kvůli vymezení prostoru, je tam potom větší tlak, a rychlej se přefoukne směs nad píst, to samí s leštěním, na výkonu to přidá jednu kulhavou slepici :D přesný rozměr pro 70ccm vložku ti neporadím já sem dělal myslím 53mm, a to mám obsah 85ccm, v domácích podmínkách to jde taky udělat někdo na foru tady dával fotky že to dělal nějakou ruční frézkou a taky to nebylo nejhorší. skůtrovská rozeta je menší aby vykompenzovala malí kolečka skůtru, ve finále potom skůtr jede stejně rychle a točí stejně jako třeba enduro, pokud tu rozetu dáš na enduro, tak pojede rychle, ale v kopcích budeš brzda provozu, ve dvou ani nemluvě :D , K tý tvý konfiguraci ti povím jenom to že válec by měl sílu ale ty ho retarduješ vejfukem a ještě víc karbecem :DD

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 30 květen 2013, 15:45 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Zatím díky chlapi všem za postřehy a připomínky
K řidítkům :D Mám 2 metry,tak to jinak nejde,jsou ještě moc vepředu-nejsou ještě seřízená,to nechám,až jak to bude kompletní a budu na tom sedět.Jen škoda,že jsem to musel hodit do stříbrného komaxitu,chrom už v podstatě nebyl,pěkné chromové řidítka hodně přidají na vzhledu.Kdybyste někdo měl opravdu hezká,mám vážný zájem!

K tomu karburátoru,jak jsem psal,neměl jsem BVF 19 v ruce,ale nejsem zase včerejší,mám víc jak 20ti letou praxi v automechaničině.Myslím si,že ten karburátor není od novoty odlitý jinak(vzhledem k prodejnosti tohoto artiklu by se to asi moc nevyplatilo),bude to určitě jen upravené ze stávajících druhovýrobových BVF 16N1,čili by mohly být i shodné kanálky,opravdu možná,že někde některý jen přestružili na větší průměr,ale menšího tam nic nebude.Proto se právě ptám,jestli měl někdo v ruce oba dva a porovnal to v čem je rozdíl.Byl by opravdu velký výdrb a mnoho peněz vniveč,kdyby člověk zjistil,jak mu to přijde domů,že je to v podstatě to samé nebo stačilo jen něco málo v domácích podmínkách doupravit.

K té klice:Tak jako všude a u všeho,což se potvrdilo,bude vždy originální díl ještě k tomu z prvovýroby vždy kvalitativně na mnohem větší úrovni než jakákoliv druhovýroba.Teď nemluvím o dodržených tolerancích a vůlích,ale hlavně o legování a tepelných úpravách oceli,v čemž byli němčouři vždy na velmi vysoké úrovni-před oponou i za ní :D Proto bych právě rád tu moji,když nemá žádné vůle a je v podstatě v minimálně jetém stavu zachoval.
Co se týče toho vyvážení setrváků,čili odfrézování malých plošek na straně u ojničního čepu aby to mělo větší protizávaží.Tak tady jsem přesvědčen,že viditelně je tam ubráno natolik málo materiálu,že celý ten plastový bazmek s těmi špunty do děr to váhově doloží nebo dokonce převáží!Kdoví,zdali to tam výrobce neodbrousil spíš proto,ať ten bazmek lépe drží a má se kde zalít,toto moc parády nejspíš výkonově ani co se vibrací týče nenadělá,to spíš už to leštění.Ale tady se mě zase nelíbí,že ta ojnice je viditělně slabší než originál a toto je holt u 70ccm evidentně nejvíce namáhaná část.Jen vzpomeňte na pionýra jawku 50 typ 20,ta měla kliku bez vyvažovacích děr a na výkonu to taky houby přidalo,směs se přefoukla pořád stejně blbě-i když je fakt,že to byl ležák a to jsme tehda leštili kanály víc jak bambusy :D

Koneckonců u seriově vyráběného S 70,co jsem vypostřehl není v klikovém ústrojí taky žádný rozdíl oproti S51 a to nad tím soudruzi určitě nějakou dobu podumali,než to pustili do oběhu.Je fakt,že je to ale jen dvoukanál.Tady bych si s vyvážením moc hlavu nelámal.Píst je sice těžší,ale tady hraje prim spíš rotor bezkontaktu,ten by to měl hravě ustabilnit,kor když se použije ten těžší typ(novější typ) se dvěma otvory.

O 60ccm jsem uvažoval,bylo by to velmi nenákladné,protože slušných válců na S51 pár mám.Ale z praxe vím,že objem ničím nenahradíš,ta 70 bude vždycky o něco maličko výš,a navíc mám dvě vidiny z mládí,kterých bych se držel :)
Chci aby vypadal,jak ten tmavě zelený krasavec,co stál narohu v tuzexu,kterého jsem tam vždy donekonečna očumoval
A chci aby to jelo alespoň tak,jako kamošovo vyšperkovaná 70ka s origo klikou a dvoukanálovým válcem,kterého měl kdysi hodně dávno a já měl v té době S51,vím,že jak mi dal sveza,tak když se to při řazení dvojky stavělo na zadní a vždycky mi s tím sfouknul svíčku,tak jsem mu tiše záviděl :alright:

U těhle strojů záleží především na perfektním zajetí,jaký si to uděláš,takový to máš.Já teď jezdím na šichtu na SR 50,který je origo 50 a běžně s tím ostatní simsony dávám,protože je to dobře zajeté a valí to 60 i proti větru,z kopce i k 70ti a zátah je taky velmi slušný i se 17zubem :wink:

Mohli byste sem dát nějaký ten odkaz na úpravu výfuku a karbece z 16N1 na 19N1
Díky za každý další postřeh k věci :!:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 30 květen 2013, 17:08 
Offline
Uživatel

Registrován: 30 srpen 2012, 07:33
Příspěvky: 764
Bydliště: Opatovice nad Labem
riditka kup nove stoji par korun

_________________
SIMSON S51 ENDURO 1984, 6V, 60/2, hlava 50, píst Berta 2k, otáčkoměr, LED blinkry


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 30 květen 2013, 18:36 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Jo,to vím,ale bohužel se už v tomto případě těch "pár korun" sešlo více,takže bych se nevešel do původního plánu celkové investice do 4500,-,už teď jsem na nějakých 2000,- je fakt,že vše potřebné už mám zrepasováno kromě pár drobností a jinak komplet.Už chybí jen ta sada válce a dodělat motor a stříknout si nádrž+kastlíky akrylátkem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 30 květen 2013, 20:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 prosinec 2010, 16:50
Příspěvky: 67
Bydliště: Karlštejn (...okr.Beroun...)
tady mas rovnou 19 je to BVF 19N1-11 ja ho mam taky na 70 http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... -info.html :)

_________________
SIMSON ENDURO S51 12V r.v.1990:70/4,BVF 19N1-11 Leštěné díly
SIMSON ENDURO S51 6V r.v.1984:50 Stříbrný origo.
BABETTA 210:Červená origo.chrom ráfky
/////http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=130931 /////


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 30 květen 2013, 20:39 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
:D :alright:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 30 květen 2013, 21:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
michall píše:
tady mas rovnou 19 je to BVF 19N1-11 ja ho mam taky na 70 http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-di ... -info.html :)


ten karbec mám doma rezervný. za rozumnú uplatu ho viem pustit do sveta. tá palica co tam pýtaju je nemoresná

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 31 květen 2013, 19:31 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
No vidím,že tuto lacinou kombinaci(kit 70/4,původní klika,původní karbec 16N1 vrtlý doma na 18,5mm,80tryska,původní lehce zanesený výfuk s poloviční vložkou,primár S70,sekundár 15zub+rozeta sr50+kompletní GO motoru) tady moc lidí nezkoušelo,tak tedy do toho půjdu na vlastní pěst a dám sem report,jak to dopadlo či co jsem ještě musel doupravit aby to trochu jelo 8)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 01 červen 2013, 02:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Kit 70/4 mam , ten klasicky bez pomocnych vyfukoych oken nekolik let z AKF, ale myslim ze by to mely byt stejne valce. O tom jestli da 10 tis. bych mel pochybnosti, ja na tom ted mam asi 4,5 tis. a moc hezky zvuky z toho nejdou. S provrtanym 16N1 taky zkusensot mam a to tu ze nesel seridit, zkusil bych byt tebou nejprve nechat ho bez vrtani. Seriovy vyfuk jsem na tom valci chvili mel, moc to netocilo ale zas to melo brutalni tah v nizkejch, kazdopadne tu AOA bych zkusil. S70 primart a SR rozeta se bojim ze na ten valec bude uz moc tezky prevod. Jo a diru do karteru jsem zvetsoval frezama na vrtacce, a potom smirglovymi nastavci na prime brusce a naprosto v pohode. Je to 50mm.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 01 červen 2013, 16:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Konečně k věci chlape,díky :!:

Mohl bys sem hodit odkaz nebo nějaký slušný report z toho,jak se ti ta díra povedla?Je to při vší pečlivosti a precizi pěkný rovnoměrný kruh bez upšoukávání bokem a co ojnice,drží pěkný střed nebo to jede šejdrem(nerovnoměrné opotřebení jehlových ložisek)?

Nemáš pls nějaké foto z tvorby?
Dík

Je mi jasné,že jakákoliv odchylka od osy ojnice bude mít za následek rychlé opotřebení kliky.Není problém to doma fortunou a jiným lepším náčiním udělat a nebýt tak závislý na jiných lidech nebo zbytečné čekání,jde ale o to,jak to přesně trefit.První myšlenka,co mě napadne,je přitáhnout ten válec přes štefty,které bych vystředit konickými podložkami pod matice(mají v dírách nežádoucí vůli) a pak by to,když se vložka opře o kartery mohlo při obkreslení tenkým fixem hodit na dosedací ploše pěkný,rovnoměrný a hlavně přesný kruh.Odbrousit pomaličku a soustředěně matroš a pěkně to zahladit v přechodech je už to nejmenší


Naposledy upravil S.M-A-RT dne 01 červen 2013, 16:47, celkově upraveno 1
Používej tlačítko editace. Děkuji


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 01 červen 2013, 20:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
Nejsem motorář ale osu válce podle mě drží dosedací plochy vůči sobě, jak už jsi psal, takže bych se toho nebál. Ta odchylka která vznikne případnou nepřesností díry nebude tak velká aby to nepobrala boční vůle na spodku ojnice. Fotky udělám a dám je sem hnedd jak budu doma (cca v týdnu)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dotazy ohledně pár věcí
PříspěvekNapsal: 17 červen 2013, 17:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Tak tu ďouru už mám vyřešenou,udělali mi to nakonec na počkání v jedné vesnické nástrojárně za dobré slovo a ještě se divili,že jsem tam přišel jen s tímhle.Jde to kvalitně a vzhledně udělat ale jen na horizontce,takže jak to budete chtít udělat,shánějte se právě po tomto stroji,protože se moc nevyskytuje.Je to práce na půl hodiny i s kuřpauzou,výsledek je profi.Doma jen stačilo fortunou zahladit ostré hrany,nic extra tam nevymýšlet a hurá do skládání.
Jen musím podotknout,že jsem docela zděšen s kvalitou druhovýrobových dílů(naštěstí jich mám jen minimum),opravdu lautr žádný nepasoval stylem namontuješ-jedeš.Všechno z druhovýroby se muselo upravovat,ladit aby to sedlo.Prostě katastrofa.
Tu je výsledek:
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Jak jsem psal výše,s přestavbou na S 70 jsem doteď neměl zkušenosti,proto bych se chtěl zeptat profíků-jaký je u S 70 originál předstih?Musí se měnit nebo nechat padesátkový?Až na poměrně tvrdý chod motoru daný polským válcem a prvními kilometry se mě zdá,že to docela jede 8) Mám momentálně předstih 1,6mm př. HÚ

Dík za info


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.086s | 14 Queries | GZIP : On ]