Zdarec chlapi
Stavím si teď simaka jen tak pro radost,z totálního,vyrezlého vraku.Jsem pro originál,tak jediné,co tam zatím nesedí jsou přední teleskopy,které jsou z SR 50,tak kdyby někoho zajímalo,jak to s nima vypadá,zde je foto:
Jiné jsem neměl bohužel k dispozici,mám ještě jednoho rozebraného skutra na ND,ale moc věcí z něj na klasiku nepasuje,ty origa byly totálně vykyslé(stálo to 10 let na zahradě-nepřikryté se sundanou hlavou)
Tak jsem zvědavý,jak to s nima bude pérovat a zdali to nebude moc velké zatížení na hlavu řízení
Ohledně mých dotazů:
Můžete zde někdo prosím,pouze ti,kteří mají osobní zkušenost,popsat jaký je skutečný rozdíl mezi karburátorem BVF 19 a 16N1?Vůbec bych se nedivil,kdyby byl rozdíl jen v trysce
Nebo je tam skutečně odlitý větší difuzor či větší tělo karburátoru??Nebo je jen 16kový difuzor přestružen na 19??Jde mi o to,zdali by bylo možno takto upravit 16N1 a nekupovat tenhle drahý špás nebo dokonce ojeb na lidi
Všiml jsem si,že v origo manuálu je na S 70/2 jen origo 16N3-4 s hlavní tryskou 72 místo 60 přečíslovaný jinak,čili to fungovalo i takto
Druhý dotaz se týká výfuku
Je nějak u originálního S 70 upraven origo výfuk nebo tlumící vložka v něm?Pokud ano,jak přesně-prosím o detailní popis
Ty obludné tuning výfuky se mi ze srdce příčí,tak bych rád spachtil něco s origem,taky by to stále jako origo vypadalo i znělo
Třetí dotaz se týče válce 70/4 z extremebike.cz
Je to slušná kvalita,která alespoň těch 10tis. do další GO vydrží?Nebo je to nějaká polská zrůdnost odlitá v hliněné kokile s otřepy kam se podíváš a vložkou opracovanou rychlostí posuvu 1m/s??
Jak v takovémto válci zní 2kroužkový píst,slyšel jsem,že kroužky jezdí zámkama přes kanály,nezvoní to potom brutálně a nedělá to rýhy ve vložce?
Máte tipy na nějakou velmi kvalitně slušnou alternativu nepřesahující 2500kč za sadu?
Další
Je lepší do 70/4 jednokroužkový píst?Jde mi kromě otáček i výkonu taky o tah v kopcích a ve dvojko
Bude mi na válec 70/4,který má údajně zvětšen výfuk pasovat origo koleno s maticí?Bude na tento válec pasovat příruba origo karbece?
Když mám origo DDR kliku z S51 v perfektním stavu,je nutné kupovat tu rádoby sport. vyleštěnou kliku s oslabenou(odlehčenou) ojnicí a jakýmsi prapodivným plastem(který kdoví jak dlouho a taky co vydrží) v setrvákách?Nebo bude fungovat i starý zlatý DDR bez ucpaných děr a zfrézovaných setrváků?Jde mě o to aby to aspoň trochu jelo,dejme tomu po rovince 85km/h skutečných dle tacho auta
Na jaký přesný opravdu přesný rozměr se musejíé nechat vyhonovat kartery pro válec 70/4?Máte někdo zkušenosti,zdali to jde udělat doma mikrobruskou nebo vzduchovou fortunou po obkreslení válce ve šteftech?Osu válce by měly dodržet přes konusy vystředěné štefty a dosedací plocha na karterech,je to tak?Vybavení na to jakžtakž mám
Jaký je u 70/4 nejlepší předstih-nechat origo nebo ho zmenšit?Prosím o detailní popis o kolik
Zkoušeli jste někdo na 70/4 rozetu ze skutra v kombinaci s 16 či 17 zubem vepředu?Prosím o zkušenosti z jízdy
No a nakonec,co byste řekli na tuto kombinaci(nechce se mi v tom utopit zase majlant,jsou i lepší)
Válec 70/4 sada,origo klika S 51 top stav,origo výfuk bez tlumící vložky,origo sání,karburátor 16N1-11 s tryskou 80,origo S 51 primár,sekundár vepředu 16zub. vzadu rozeta s SR 50(menší tuším o 4 zuby),toto je pro mne nejlevnější varianta o které jsem přesvědčen,že by mohla jet slušně...
Co vy,myslíte,že to v této kombinaci za předpokladu poctivé GO motoru a velmi slušném zajetí mohlo fungovat minimálně 85km/h po rovince??
Prosím a zároveň děkuji za příspěvky lidí,kteří mají s těmito věcma osobní zkušenosti,teorie mě moc nepomůžou,jinak simsona znám do posledního detailu,ovšem pouze S51 s přestavbou motoru zkušenosti nemám,rád se nechám poučit.Pro ty,kteří by měly zájem,zde mohu z úprav přidávat i další reporty,jen bych něco nerad zku*vil
To stojí peníze