Nakonec jsem šel po promyšlení všech pro a proti a hlavně potom z důvodu životnosti a už továrně vymyšlené a promyšlené věci do dvoukanálu.Musím říct,že je to krásně tichoučké,kroužky se tolik netrápí s těmi kanály,běhají hezky po plném profilu,je už i tak znát po těch pár desítek km,že je to někde jinde než 50ccm a myslím,že mě to bude stačit,teď to ještě zabíhám,ale už tak to jede při poměrně malých otáčkách okamžitě 50km/h na úplnou desetinku plynu,myslím že potom při palbě to přes 80 po rovince určitě udělá tak jak to je teď,primár mám 70kový a 16z sekundár,rozetu jsem tam nechal origo,zatím na záběh
Karbec jsem nechal starou klasiku 16N1 bez převrtání na 19mm,pořádně seštelovaný a dle barvy svíčky to je přesně to,co ten motor chce,spotřeba je dle subjektivního názoru taková,že jak jsem zapomněl otevřít kohout,ujel jsem cca stejnou vzdálenost jako na SR50ccm.Problémy s volnoběhem žádné,krásně přede a reaguje na točení oběma šrouby,tak jak má.Ten předstih jsem dneska upravil na 1,4mm je to opravdu v tom dílenském manuálu-nedíval jsem se tam
Musím uznat,že ten motor trošičku změknul,takže je to znát-dík za radu
Ještě jsem tam zkoušel dát i karbec 16N3-4 taky perfektně seštělovaný osazený hlavní tryskou 72,ale tady už musím uznat,že tento můj jinak velmi oblíbený karbec už to neživí tak dobře,jak 16N1.Na 50tku je super tu spolehlivě zvládá ve všech režimech,ale na 70 je vhodnější ten N1-11,je trošku bohatější
Jaký je ten amal 19?Máte s tím někdo pořádné zkušenosti?
Co se zlepší když vyvrtám do přepážky ve výfuku ty dvě díry(úprava AOA)?