Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 30 duben 2024, 00:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 4 kanálové vyplachování
PříspěvekNapsal: 28 listopad 2004, 18:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Právě se chystám udělat generálku motoru (45000km) a při té příležitosti když už to budu mít rozebraný tak vyleštím hlavu a výfukovej kanál. A taky se sháním po někom kdo by udělal 4 kanálové vyplachování, mám ho převrtanýho na 60ccm tak nevím jestli to půjde. nevíte o někom , nějaký firmě která by to zmákla ? moc dík

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 listopad 2004, 12:40 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Mrkni na www.iglu.cz/simson-s51. Sekce odkazy a tuningové firmy si tam najdeš sám, ne? 8)

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2004, 10:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
v sekci obecné rozumy - tuning je odkaz. ten nefunguje . - to ta firma už neexistuje ? zkusím zavolat do tk moto tak se uvidi .

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 prosinec 2004, 12:17 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
V sekci Odkazy máš ještě odkazy na Pro bike a RZTpower.... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 červen 2005, 18:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Použil jsem starší díly a bylo to před 3 rokama. Upravoval jsem pouze válec a píst. Hlava i kartery zůstaly původní, motor jsem vůbec nevyndaval z rámu, není potřeba. Úprava je v podstatě velmi jednoduchá, jde o to vsadit do sacího kanálu klapku. Vše ostatní je "omáčka". Je nutno sehnat klapku a tuto klapku vsadit do nějakého domečku.Domeček jsem udělal z hliníku a přišrouboval na válec. Domeček může být na válec i přivařen, u mopeda Stadion to tak mám -toto řešení je mnohem jednodušší. Z důvodu dalšího zvýšení výkonu jsem vypiloval do válce třetí přepouštěcí kanál. Tento kanál vede od klapky směrem do válce. Tento kanál není veden z karterů, plnění kanálu zajišťuje pouze klapka. Po vyrobení třetího přefuku je nutno udělat výbrus, proto je vhodnější upravovat starší (např.zadřený) válec. Pokud se do této úpravy chcete pustit tak potřebujete dvě věci : klapku a nějakého frézaře který Vám vyfrézuje domeček. Zbytek zvládne každý sám. Klapek je celá řada, každej současnej skůtr má klapku (Yamaha, Honda, Kentoya, ale také Jawa Dandy nebo Gizmo). Klapky se prodávají jako náhradní díly. Ceny klapek jsou různý, konkrétně do toho Dandy stojí cca 2800Kč (nová). Já mám klapky za 700Kč/kus, mám několik posledních kusů. Až je prodám tak další nebudou, protože tento typ už se nevyrábí.

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2005, 22:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
no výbrus už dělat nebudu . válec má rezervu už jen jednoho výbrusu tak si ho setřim :-) co kdybych to nahodou zadrel ze jo. Nevíš jak jde na výkonu poznat ta samoptná klapka bez tretího kanálu ?? nesel by tam dat treba misto klapky jazyckovy ventil ? ten domecek bych si vyfrezoval to neni problem jen bych mudel mit výkres.

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 červenec 2005, 09:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
mirek999 píše:
Použil jsem starší díly a bylo to před 3 rokama. Upravoval jsem pouze válec a píst. Hlava i kartery zůstaly původní, motor jsem vůbec nevyndaval z rámu, není potřeba. Úprava je v podstatě velmi jednoduchá, jde o to vsadit do sacího kanálu klapku. Vše ostatní je "omáčka". Je nutno sehnat klapku a tuto klapku vsadit do nějakého domečku.Domeček jsem udělal z hliníku a přišrouboval na válec. Domeček může být na válec i přivařen, u mopeda Stadion to tak mám -toto řešení je mnohem jednodušší. Z důvodu dalšího zvýšení výkonu jsem vypiloval do válce třetí přepouštěcí kanál. Tento kanál vede od klapky směrem do válce. Tento kanál není veden z karterů, plnění kanálu zajišťuje pouze klapka. Po vyrobení třetího přefuku je nutno udělat výbrus, proto je vhodnější upravovat starší (např.zadřený) válec. Pokud se do této úpravy chcete pustit tak potřebujete dvě věci : klapku a nějakého frézaře který Vám vyfrézuje domeček. Zbytek zvládne každý sám. Klapek je celá řada, každej současnej skůtr má klapku (Yamaha, Honda, Kentoya, ale také Jawa Dandy nebo Gizmo). Klapky se prodávají jako náhradní díly. Ceny klapek jsou různý, konkrétně do toho Dandy stojí cca 2800Kč (nová). Já mám klapky za 700Kč/kus, mám několik posledních kusů. Až je prodám tak další nebudou, protože tento typ už se nevyrábí.


Už to máš hotové? Tak sa pochváľ s výsledkom.Už ho očakávam

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 červenec 2005, 16:40 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
mirek999 píše:
Použil jsem starší díly a bylo to před 3 rokama. Upravoval jsem pouze válec a píst. Hlava i kartery zůstaly původní, motor jsem vůbec nevyndaval z rámu, není potřeba. Úprava je v podstatě velmi jednoduchá, jde o to vsadit do sacího kanálu klapku. Vše ostatní je "omáčka". Je nutno sehnat klapku a tuto klapku vsadit do nějakého domečku.Domeček jsem udělal z hliníku a přišrouboval na válec. Domeček může být na válec i přivařen, u mopeda Stadion to tak mám -toto řešení je mnohem jednodušší. Z důvodu dalšího zvýšení výkonu jsem vypiloval do válce třetí přepouštěcí kanál. Tento kanál vede od klapky směrem do válce. Tento kanál není veden z karterů, plnění kanálu zajišťuje pouze klapka. Po vyrobení třetího přefuku je nutno udělat výbrus, proto je vhodnější upravovat starší (např.zadřený) válec. Pokud se do této úpravy chcete pustit tak potřebujete dvě věci : klapku a nějakého frézaře který Vám vyfrézuje domeček. Zbytek zvládne každý sám. Klapek je celá řada, každej současnej skůtr má klapku (Yamaha, Honda, Kentoya, ale také Jawa Dandy nebo Gizmo). Klapky se prodávají jako náhradní díly. Ceny klapek jsou různý, konkrétně do toho Dandy stojí cca 2800Kč (nová). Já mám klapky za 700Kč/kus, mám několik posledních kusů. Až je prodám tak další nebudou, protože tento typ už se nevyrábí.
Taky bys pod ten text mohl napsat, že to není z tvé hlavy... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 září 2005, 21:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
mirek999 píše:
.... Klapek je celá řada, každej současnej skůtr má klapku (Yamaha, Honda, Kentoya, ale také Jawa Dandy nebo Gizmo). Klapky se prodávají jako náhradní díly. Ceny klapek jsou různý, konkrétně do toho Dandy stojí cca 2800Kč (nová). Já mám klapky za 700Kč/kus, mám několik posledních kusů. Až je prodám tak další nebudou, protože tento typ už se nevyrábí.


fcera som mal rozobranu benzinovu kosacku a aj ta mala klapku :roll: som kukal ako puk a co mam doma nahradny karbec z inej kosacky tag tam bola tiez no brutus

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 září 2005, 21:07 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
no ona klapka sama o sobě má vliv jen v nízkých otáčkách jen tam se projeví na výkonu a jekikož sekačka se sotva točí tak tam to může pomoci 8)

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 září 2005, 21:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
no lebo tam neni vobec supatko ale len ta klapaka ktora sa ovlada pakou na pridavanie ozaj a v strede tej klapky je mala dierka podla man to bude nieco ako sititc ked sa to sratuje ze ide viac benzinu ako vzduchu

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 září 2005, 21:36 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
Lunek51 píše:
no lebo tam neni vobec supatko ale len ta klapaka ktora sa ovlada pakou na pridavanie ozaj a v strede tej klapky je mala dierka podla man to bude nieco ako sititc ked sa to sratuje ze ide viac benzinu ako vzduchu
aha už chápu tak já o koze a ty o voze v té sekačce je karbec se skrtící klapkou namísto šoupátka a ta dírka bude kvůli volnoběhu jinak jazýčková klapka v sání tam asi nebude.... :wink:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říjen 2005, 18:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
karbec se škrtíci klapkou má kde co třeba motorove pily , ale jazýček nee. Jak tu píšete že to přidá jen v nízkých otáčkách tak to nic stejně v nich nejezdim :D

_________________
simson s51,12volt(rv.90)60ccm,laďák,leštěné kanály+hlava. 54 000km/jawa 350/640/yamaha fzs600 fazer 1999/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říjen 2005, 18:58 
Offline
Na černé listině
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říjen 2004, 16:23
Příspěvky: 525
Bydliště: Dvůr Králové
taky jsme měli u sekačky klapku v sání jenže po dvou letech se ta klapka uvolnila a motor si ji nasál-ne tu klapku ale ty škoubky kterejma byla v tom karbeci přišroubovaná...a sekačka je KO....

_________________
coarl.wz.cz
Stadion S11, Stadion S22, Simson Enduro, Yamaha DT 125 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 duben 2006, 20:32 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 01 únor 2006, 19:38
Příspěvky: 201
Teďka jsem začal hodně přemýšlet o čtyř-kanálovém válci (S60-4kanal)
ALE: zvedl byse výkon???
zvýšila by se maximálka???
Uživil by to tuningovej karbec s difuzorem 17,5 mm???

Co si o tom myslíte vy???


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.068s | 13 Queries | GZIP : On ]