romanpunto98 píše:
tak otackomer si zozeniem zo srotovsika len potom ma napojit ktory kabel kam ? a ty mas taky zo srotoviska? kam si dal ked mas ? na skutri neviem kam by som ho dal .
já mam přestavěnou palubku
http://www.youtube.com/watch?v=WLEllKzDKJc tak záleží jaký má snímání, ale dá se to klidně napojit a postupně zkoušet, mě to snímá z snímače nebo i z indučky, nebo potom je uplně indukční snímání že se omotá pár závitů kolem VN kabelu ke svíčce ale to u továrních otáčkoměrů který jsou k dostání na vrakáči nehrozí
takže až si budeš ten otáčkoměr tahat z nějakýho auta tak tam ty dráty budou třebe červená, černá, žlutá, nebo nějaká jiná sestava podle kterí půjdou odlišit napájecí dráty a potom signálovej, tak si to nějak poznamenej abys to měl jednoduší a nemusel kdyžtak otvírat celej ten otáčkoměr, ale bacha vybírej doopravdy ze starších aut a hlavně benzínáky
měl sem v ruce i nějakej z naftovýho forda asi 98 rok a otáčkoměr už byl řízenej nějakým mikroprocesorem a otáčky se snímaly alternátorem, ten už na simákoj tak jednoduše připojit nešel (škoda byl na krokovej motůrek, tam by ta ručička tak neposkakovala). Nejjednodušší je vykuchnout otáčkoměr ze starý škodovky 120tky, tam sou budíky samostatně......