přesně tak je to na řidiči, když brzdím delší kopec používám oboje brzdy + motor, ještě se mě teda nepovedlo je uvařit, jako čudilo se z nich to jo, pokud to fakt přehřejváš tak buď předělej na kotouč, a nebo jednoduší varianta, v půlce kopce zastav a polej to vodou ale bacha aby ti neprdnul
PS: zajímalo by mě jak zvýšit účinek brzd, přemýšlel sem o závodním obložení, a pak taky, co kdybych do bubnu vypiloval drážky ?, popř. navrtal dírky jako sou třeba v kotouči kvůli chlazení, aspon by těma dírkama vylítával ten bordel co se obrousí z paken, je to jenom nápad tak mě hned nekamenujte co to vymejšlim za blbosti
Mimochodem to prodloužený táhlo tam má asi na to že když to má dál od středu má na to větší sílu, a taky se mu zkrátí dýlka lanka kterou potřebuje vytáhnout páčkou nemýlím-li se, takže ve výsledku je že přední kolo se dá blbě zablokovat takže když má na brždění větší sílu, to znamená že to trochu přidá ale o moc to nebude....