Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 23 duben 2024, 23:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2012, 19:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
Zdarec lidi, jen ještě jedna blbá otázka, na kterou jsem nenašel odpověď. Mám 70/2 válec, ale klika asi ještě nebyla měněná. Myslíte, že to vydrží?? Simson má najeto 10 834 km, nevím, v kolika byl měněn válec. Díky za odpověď. :)

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2012, 19:25 
Offline
Uživatel

Registrován: 31 prosinec 2011, 17:01
Příspěvky: 274
Bydliště: Krnov
tak sundej hlavu valec a skus jestly nema ojnice vuli ve spodnim lozisku jestly ne tak ti vydrzi a kdystak skontroluj i vule v loziskach ne klikovce :D

_________________
60/6 bvf19 Vmax-rovina 98dle radaru-z kopce 110km/h :D :D a tachometr mi špatně neukazuje! :D :D :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2012, 20:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
Vůle nejsou, motor byl rozebrán na kontrolu po bouračce a byl v perfektním stavu.

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2012, 20:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2010, 10:33
Příspěvky: 1698
Bydliště: Most
Což o to klika by to asi vydržela, ale zbytečně to vibruje a ničí ložiska, původní klika je dělaná na lehčí píst než má 70ka.

_________________
S51 Enduro - 70/4/3M FK Racing,5Q,Bing 21
KTM Duke 390 2018


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2012, 21:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
No já nevím, ten motor je velice klidný a to i při "volnoběžné" jízdě na čtveráka po rovině do těch 2000 otáček se to chová jak auto - zaberu, zatáhne, není třeba točit, nevibruje, jen mi drnčí "chladič" výfuku (tím myslím ten plech, aby se člověk nespálil), když tam přidržím nohu, je to v pohodě. Mě se ten motor zdá v pohodě... Má příjemný zvuk, ne jako fichtl, hezky jede... (Jen pro zajímavost - projel jsem se po zahradě s prázdným karburátorem a ujel jsem na něj asi 200 metrů :D) Já si říkal, proč to nějak cuká :D Ložiska jsou v pořádku (snad :D) krásně drží volnoběh a když byl motor rozebrán po havárce, tak to bylo kontrolováno, tak doufám, že to je v pohodě...
Ten píst snad není tak těžkej aby zlomil ojnici, nebo snad jo??

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2012, 21:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2010, 10:33
Příspěvky: 1698
Bydliště: Most
Nejde o to aby zlomil ojnici, ta to ustojí, ale klika je jinak vyvážená, má seřízlý horní hrany aby bylo co nejlepší protivyvážení a zároveň pokud je klika správně vyvážená a odstředivé síly se prakticky vyrušují, tak dokáže dosáhnout vyšších otáček. To máš jako s větrákem, ulom mu jednu lopatku a nejen že bude vibrovat jako kr**a, ale i bude mít mnohem nižší otáčky.

Obrázek

_________________
S51 Enduro - 70/4/3M FK Racing,5Q,Bing 21
KTM Duke 390 2018


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 15 srpen 2012, 06:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
To se musím zeptat táty, na tohle jsem nekoukal, já jsem prohlížel válec a hlavu, klika venku snad ani nebyla, ale ložiska vůle neměly..

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 18 srpen 2012, 09:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 31 prosinec 2011, 17:01
Příspěvky: 274
Bydliště: Krnov
znam par lidi co mali 70cm a maji tam 50 kliku a jezdi na tom v pohode ale jen obyc 70/2 ale znam i jednoho komu se vysipalo ojnicni lozisko a zadrel motor :D

_________________
60/6 bvf19 Vmax-rovina 98dle radaru-z kopce 110km/h :D :D a tachometr mi špatně neukazuje! :D :D :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 18 srpen 2012, 10:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
Ojniční ložisko nic není proti klice, to ložisko se mi vysypalo asi po čtyřech letech na minicrossce, takže stačilo jen vyměnit za tvrzené plastové, prodat kámošovi a dodnes mu to spolehlivě jezdí..

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 19 srpen 2012, 18:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říjen 2011, 14:21
Příspěvky: 491
Bydliště: Turnovsko (Liberecký kraj)
Přesně jak píše S.M-A-RT, jen dodám-pude tam, ale je to jen tak na dojezd než se našetří na novej materiál :wink: (jak jsem psal cca před půl měsícem)

_________________
S 51 Elektronic,co k němu... co neprasklo,neulítlo,neshnilo,nerozpadlo se = originál


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 21 srpen 2012, 08:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
....... Už jsem do toho dal hodně, tak snad to vydrží.....

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 31 květen 2013, 16:30 
Offline
Uživatel

Registrován: 09 červen 2012, 22:26
Příspěvky: 189
Bydliště: Prešov
Ojničné ložiská sú veľmi zlá vec, keď nie sú v poriadku. Spodné som menil v lete a horné mením teraz, lebo je úplne vytrepané, piestik si tam plápolal v pohode. Kvôli tomu mi aj rozbilo krúžok a druhý privarilo ku piestu. Už keď to mám rozobrané, tak vymením, to max 1€ za ložisko už obetujem :)

_________________
Simson S51 Enduro B2 1986 - 73/2, tryska 75, NGK BR8HS, 17z, strieborná metalíza, Vmax=88km/h


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 31 květen 2013, 18:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
Ty tvrzené plastové ložiska by snad měly vydržet, už to asi 3 roky jezdí bez poruchy... :D

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 31 květen 2013, 18:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 29 květen 2013, 19:36
Příspěvky: 93
Bydliště: Okr. Opava
Plast nebude mít nikdy takovou životnost jako správně promazaná(korozivzdorná)klasika,navíc plast velmi rychle podléhá teplotním vlivům a různým rozpouštědlům(což benzín i olej jsou)-křehne i když je na klice slabší teplota...
Může to být sebepoctivější plast,ale osobně bych do vysokootáčkového motoru nic plastového nedával v tomto případě je to pouze marketingový tah jako sposuta dalších věcí :roll:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Standardní klika na 70ce
PříspěvekNapsal: 31 květen 2013, 18:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Plastové ložiska? Kde?

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.084s | 16 Queries | GZIP : On ]