Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 23 květen 2024, 08:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 19 srpen 2007, 21:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 září 2006, 19:17
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha
Ahoj,
tak jsem zadal kamaradovi aby mi zkounstruoval el.př. na 6V a zde je výsledek. Makal na tom jako na semestralni praci na ČVUT kdyz se nudil a pocital zmeny v obvodu a pocital vzorce nabijeni a vybijeni kondenzatoru :)) Docela jsem se smal kdyz jsem je videl pres pul stranky :)) Bylo to simulovany samozdrejme v prostredi MatLab :) Jinak vychozi zapojeni vychazelo z 12V verze, a konstrukce uz je můj výtvor.
Toto zapojení funguje na 6V a funguje i signalizace prasklé žárovky.Jediny neduh oproti bimetalu je ze odebira klidovy proud asi 15mA ale pokud clovek vypina zapalovani tak to neni problem jinak pravidelna frekvence je balzamem pro me ucho a oko :)
Zde pridavam par obrazku jak to vypada v realu :)


Přílohy:
Poznámka: Detail 3
04.jpg [83.89 KiB]
249 krát
Poznámka: Detail 2
03.jpg [84.07 KiB]
208 krát
Poznámka: Detail 1
02.jpg [67.97 KiB]
183 krát
Poznámka: Na motorce.
01.jpg [100.04 KiB]
197 krát

_________________
Simson S51 B 2-4, R.V. 1985, najeto 11000km, NGK B8HS, 16Z na sekundáru, elktronický přerušovač blinkrů a z úprav je to vše protože originál je originál :)
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 srpen 2007, 21:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 červenec 2007, 17:17
Příspěvky: 229
Bydliště: Královéhradecko
:lol: Tak když je elektronickej, tak na co tam má cívku?

Já mám elektronickej, kterej má dva výstupy (zapojí se místo původního), nemá žádnej klidovej odběr, funguje 6-24V a funguje i s diodama.... Schéma prodám za 100Kč :D

_________________
60/2@41,5mm, AMAL18, Open Filtr, Leo Vince, Vmax=90km/h, Spotřeba ~3L


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 srpen 2007, 21:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 září 2006, 19:17
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha
Jo a je v nem 555ka a spinany mosfetem co no tech je na internetu vsude hafo nebo podobny :) ja si v klidu necham tenhle protoze fakt funguje v klidu :) Jinak tato konstrukce je z Opelu Vectra. Slo mi o to aby to bylo pro zarovky a fungovala signalizece praskly zarovky :) Umi to ten tvuj? :) Jeste dodam ze jedinej zasah do instalace je pridani zemeni nic vic ostatni se zapoji na ty dva draty co tam jsou.

_________________
Simson S51 B 2-4, R.V. 1985, najeto 11000km, NGK B8HS, 16Z na sekundáru, elktronický přerušovač blinkrů a z úprav je to vše protože originál je originál :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 srpen 2007, 21:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 červenec 2007, 17:17
Příspěvky: 229
Bydliště: Královéhradecko
Jasný, já to nechtěl kritizovat... no já mám v blinkrech diody, na těch to určitě nesignalizuje, ale nevím jestli to normálně signalizaci má :)

_________________
60/2@41,5mm, AMAL18, Open Filtr, Leo Vince, Vmax=90km/h, Spotřeba ~3L


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19 srpen 2007, 21:50 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24 září 2006, 19:17
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha
Jeste k tomu klidovemu proudu je to jen kdyz se da klicek do polohu I a II takze pokud vypnu zapalko to samozdrejme nic nebere. A signalizaci poznas jednoduse musi proud celkovej co tece pres zarovky tak se meri ubytek na 15mOhm odporu (na tom mym bastlu ten kus dratu)...tot vse

_________________
Simson S51 B 2-4, R.V. 1985, najeto 11000km, NGK B8HS, 16Z na sekundáru, elktronický přerušovač blinkrů a z úprav je to vše protože originál je originál :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 srpen 2007, 20:15 
Offline
Sponzor

Registrován: 21 září 2006, 20:04
Příspěvky: 1378
Bydliště: Blizko zarnovici (SK)
P4priX píše:
:lol: Tak když je elektronickej, tak na co tam má cívku?


to je relatko co ti spaja eletriku uz do blinkrov

okrem toho, ja som dnes zistil ze moj je spaleny. dovod: vytopilo ho :lol:

_________________
70/4,Jednokruzkovy piest,Rezonanz Tuning Auspuff 32mm,Mikuni VM20, 17zub.
Uz sem velmo nechodim, keby nieco surne tak ICQ:216270086
kupim doklady na apriliu ext 350..kto by vedel pls piste urcite sa dohodneme


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22 srpen 2007, 20:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 červenec 2007, 17:17
Příspěvky: 229
Bydliště: Královéhradecko
Marko píše:
P4priX píše:
:lol: Tak když je elektronickej, tak na co tam má cívku?


to je relatko co ti spaja eletriku uz do blinkrov

okrem toho, ja som dnes zistil ze moj je spaleny. dovod: vytopilo ho :lol:


Já vím, neboj, ale elektronickej by měl mít Mosfet + budící časovač.. spínací cívku má i orig. přerušovač

_________________
60/2@41,5mm, AMAL18, Open Filtr, Leo Vince, Vmax=90km/h, Spotřeba ~3L


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2007, 22:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srpen 2006, 16:42
Příspěvky: 684
Bydliště: 15km od ostravy a od opavy
no zlatej bimetal zadne komplikace i když u aut po zapojení vozíku jaksi nechtěl blikat tak jak má z duvodu většího odporu v obvodu ale to u sima nehrozí

_________________
Kawasaki KLE historie:S51(E) 12V r.v.1989 červene


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 září 2008, 20:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2008, 17:03
Příspěvky: 1805
Bydliště: Olomouc
P4priX píše:
:lol: Tak když je elektronickej, tak na co tam má cívku?

Já mám elektronickej, kterej má dva výstupy (zapojí se místo původního), nemá žádnej klidovej odběr, funguje 6-24V a funguje i s diodama.... Schéma prodám za 100Kč :D

nechces se podelit o schema i zadarmo?? :lol:

_________________
Simson S51 Enduro - 1985, stříbrný, 60/2, otáčkoměr
Obrázek - Zvuk simsona


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 září 2008, 21:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 březen 2008, 17:03
Příspěvky: 1805
Bydliště: Olomouc
http://www.jawa-50.cz/jawa-50-tuning-up ... linkru.php
pojede tady ten na 6V?? :D

_________________
Simson S51 Enduro - 1985, stříbrný, 60/2, otáčkoměr
Obrázek - Zvuk simsona


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 září 2008, 09:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21 červenec 2007, 17:17
Příspěvky: 229
Bydliště: Královéhradecko
Mart78 píše:
http://www.jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-elektronicky-prerusovac-blinkru.php
pojede tady ten na 6V?? :D


Jo sorry, to už je dávno, zapoměl sem ho tu hodit... Je to přesně ten na kterej jsi poslal link a funguje super :wink:

_________________
60/2@41,5mm, AMAL18, Open Filtr, Leo Vince, Vmax=90km/h, Spotřeba ~3L


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13 listopad 2008, 19:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2007, 07:32
Příspěvky: 267
Bydliště: Přibice
P4priX píše:
Mart78 píše:
http://www.jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-elektronicky-prerusovac-blinkru.php
pojede tady ten na 6V?? :D


Jo sorry, to už je dávno, zapoměl sem ho tu hodit... Je to přesně ten na kterej jsi poslal link a funguje super :wink:


Vlastní výroba podle toho schémátka :
Příloha:
Poznámka: 1
13112008147.jpg [571.39 KiB]
41 krát


Příloha:
Poznámka: 2
13112008152.jpg [774.63 KiB]
40 krát

Jinak to mohlo blikat i pomaleji

_________________
S51/1E1-CS 12V 60ccm, AMAL 18, modro-šedá metalíza, open filtr
Vmax > 80 km/h - měřeno digitálním tachecem
Jawa 250/353 r.v.1960 12koníků - v renovaci
Jawa 250/353 r.v.1962 14koníků - v renovaci


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08 prosinec 2011, 19:54 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červenec 2009, 15:10
Příspěvky: 61
Bydliště: Brno
Zdravím. Také jsem udělal tento spínač, ale neblíká to. Je to zvláštní. Nevíte co jsem mohl udělat špatně, řídil jsem se přesně podle návodu. Díky

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=qGarty1FaAw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11 prosinec 2011, 12:05 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
Huny píše:
Zdravím. Také jsem udělal tento spínač, ale neblíká to. Je to zvláštní. Nevíte co jsem mohl udělat špatně, řídil jsem se přesně podle návodu. Díky


skontroluj studeňáky, případné zkraty a tak, pak také čím si to pájel ? jestli trafopájkou tak se nedivím některé integráče jsou nachálnější na mag.pole které trafopájka vyvolává

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24 prosinec 2011, 22:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červenec 2009, 15:10
Příspěvky: 61
Bydliště: Brno
Už to blíká, ale problém je, že jen na 12V a to tak , že se to zapne, ztlumi vypne- zapne, ztlumí , vypne. Na 6V mi to bohužel nefunguje. Nevíte proč? Vše jsem kontroloval.. :wink:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=qGarty1FaAw


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.224s | 13 Queries | GZIP : On ]