Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 květen 2024, 00:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2012, 10:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2012, 10:10
Příspěvky: 13
Chci se zeptat máte někdo něaký fígl na broušení simsona zatím to dělam brusným papírem ale jde to pomalu :banging: a představa že tak budu brousit celýho síma tak to mi asi jebne :D .Děkuji za odpovědi


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2012, 11:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
http://www.brusivo-luko.cz/product/lamelovy-kotouc-klt-2-150x22-p-80-541/

Dáš do flexy a jedeš. Za hodinku máš hotové. Bacha na správnou hrubost.

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2012, 11:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2010, 10:33
Příspěvky: 1698
Bydliště: Most
Tryskové pískování.

_________________
S51 Enduro - 70/4/3M FK Racing,5Q,Bing 21
KTM Duke 390 2018


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012, 12:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 15 červenec 2012, 10:10
Příspěvky: 13
A jaká má být ta hrubost díky za odpověď


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012, 12:49 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srpen 2009, 11:36
Příspěvky: 831
Bydliště: Olomouc
S tím lamelovým kotoučem pozor... Tím si ten plech v pohodě probrousíš skrz..

_________________
5x Trabant 601 (r.v.1977, 1984, 1986, 1987, 1988)
DKW - IFA F8 Front Luxus Cabriolet r.v. 1940
Simson S51 enduro r.v. 1984
Škoda Felicia 1.9d combi r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012, 13:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 únor 2010, 20:17
Příspěvky: 2824
Bydliště: Dolní Roveň (okr. Pardubice)
kup si do flexy dratenej kotouc, tim to de krasne a de dolu jenom barva ne plech :D

_________________
Simson S53 Enduro 12V 1993 => S73SM
70/4M by FK-Racing; Karbon klapky Kawa KX 80; Stage6 TM24; Leoš Vincek; Ducati Energia
Fotogalerie: http://ziber249.rajce.idnes.cz/Simson_S53/#
Soutěž:Obrázek Olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012, 13:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
lilbg píše:
S tím lamelovým kotoučem pozor... Tím si ten plech v pohodě probrousíš skrz..


A s řezným si v pohodě uřežeš nohu. Přesto je normálně používám :wink:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 27 červenec 2012, 20:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 25 červenec 2012, 17:54
Příspěvky: 566
Bydliště: Žilina
ziber249 píše:
kup si do flexy dratenej kotouc, tim to de krasne a de dolu jenom barva ne plech :D



ja to skor pouzivam na stare kovy ked davam hrdzu dole, ja ked som striekal simsona som to vsetko pekne 200 smirgela potom 600 pod vodou a vysledok ... parada, a stirekal som to doma

_________________
Simson S51 /1E1 CS 1990 12V ENDURO
70/4, primár S70, RESO 32mm, ložiska SKF, 12V, bočný stojan, po kompletnej GO


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 27 červenec 2012, 21:48 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 únor 2010, 20:17
Příspěvky: 2824
Bydliště: Dolní Roveň (okr. Pardubice)
jojo zdrbat to 120 - 200 smirkem, pak plnic a 400 - 800 vyhladit pod vodou, a neni co dal resit :D

_________________
Simson S53 Enduro 12V 1993 => S73SM
70/4M by FK-Racing; Karbon klapky Kawa KX 80; Stage6 TM24; Leoš Vincek; Ducati Energia
Fotogalerie: http://ziber249.rajce.idnes.cz/Simson_S53/#
Soutěž:Obrázek Olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 27 červenec 2012, 22:13 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
a komu se to nechce drbat smirkem necha to opiskovat a pri ty prilezitosti zrovna nahodit komaxit :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 27 červenec 2012, 23:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 18:44
Příspěvky: 1514
Bydliště: Brandýsek
bud opískovat, nebo dát do flexy dátěnej kotouč a tím to jde dobře a neprobrousíš to jako někdo jiný :)

_________________
Simson S51 enduro, r.v.1990, 12V
Simson S51 enduro 6V, 16N1-11 - origo
Simson S51 enduro holčičí, r.v.1990, 12V
2x Stadion S11, 2x Stadion S22, Simstadion S5122 RATs,ČZ125/476, jawa 350/640, jawa 20 Pionýr, Honda CB600F Hornet, Loncin XM250


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 27 červenec 2012, 23:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Kde jsi koupil drátěný do flexy? S šikovností některých tady ten lamelák asi nebude dobrý nápad :!:

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 27 červenec 2012, 23:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
dráťák do flexy koupíš v každym lepšim železářství nebo obi baumax atd .. http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... velky1.jpg vypaá asi takhle nicméně opatrně aby se ne**bnul :D pokud se drbne tak se lehce ohne ten červenej plech a práce s tim je jak s vibrátorem :D

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 28 červenec 2012, 07:05 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 20 září 2011, 15:36
Příspěvky: 185
Bydliště: Zlatá Olešnice (okres Jablonec nad Nisou)
Já používám tyhle kotoučky http://www.inna-kt.cz/index.php?sdet=19826 a jsem s nima naprosto spokojenej :D

_________________
Upozornění !!! Jestliže výše uvedený příspěvek Vám připadá jako DEBILNÍ KEC, jste evidentně PRAŽÁK co nám má jistě co říct.
"Hloupé dotazy posilují kolektiv... ostatním v tu chvíli stoupne sebevědomí."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nový lak-broušení
PříspěvekNapsal: 28 červenec 2012, 08:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srpen 2009, 11:36
Příspěvky: 831
Bydliště: Olomouc
Není co uspěchávat... Příprava je to, co má na laku trvat nejdýl a co má být nejpečlivější. Jestli to vemu lamelákem, tak to budu mět jak schody, vemu to ocelákem a zas budu muset dávat špric...

_________________
5x Trabant 601 (r.v.1977, 1984, 1986, 1987, 1988)
DKW - IFA F8 Front Luxus Cabriolet r.v. 1940
Simson S51 enduro r.v. 1984
Škoda Felicia 1.9d combi r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.093s | 12 Queries | GZIP : On ]