Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 duben 2024, 20:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: BVF
PříspěvekNapsal: 24 únor 2012, 16:51 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 09:19
Příspěvky: 210
Bydliště: Michalovce
pocujte aky je rozdiel medzy BVF 16n3-4 a BVF 16n1-11 ? niekde pisu ze n3-4 je skrteny....niekde zasa opak tak neviem... mam 60/2 a chem dat iny karburator...tak neviem dakujem za odpoved .

_________________
60/4/3 , 1k Piest, Amal 21, 17z, hikone, open filter, sport kluka, znizena hlava, NGK B8hs a slaba spojka :(
1Q-25 Km/h
2Q-53 Km/h
3Q- Pokuta


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BVF
PříspěvekNapsal: 24 únor 2012, 16:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 únor 2010, 20:17
Příspěvky: 2824
Bydliště: Dolní Roveň (okr. Pardubice)
ten 16n3 je jak pises skrceny, ma mensi spotrebu, s 16n1 to jede lip

_________________
Simson S53 Enduro 12V 1993 => S73SM
70/4M by FK-Racing; Karbon klapky Kawa KX 80; Stage6 TM24; Leoš Vincek; Ducati Energia
Fotogalerie: http://ziber249.rajce.idnes.cz/Simson_S53/#
Soutěž:Obrázek Olej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BVF
PříspěvekNapsal: 24 únor 2012, 16:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 09:19
Příspěvky: 210
Bydliště: Michalovce
aha... ja ked som daval 60/2 tak karburator ostal pôvodny z 50ccm... akurat som do neho dal vacsiu trysku ...kolegam i hovori ze mam este nastavit zmes ale ja sa do toho nejak neodvazim lebo ten karburator je taky ze ide ide a odrazu nejde :D takze som rad ked ide.. :D ....... necitim ziaden rozdiel medzy 50 a 60 skoro ani v sile...:/// rychlost ta ista akurat spotreba je vacsia.. pri chode motora zo mnou ani netrha ani sa nedusi.. ide proste hladko... ale predsa mam chutky kupit n1-11 ci by to nebolo lepsie vo vykone a mozno aj v rychlosti .. preto potreebujem poradit :)

_________________
60/4/3 , 1k Piest, Amal 21, 17z, hikone, open filter, sport kluka, znizena hlava, NGK B8hs a slaba spojka :(
1Q-25 Km/h
2Q-53 Km/h
3Q- Pokuta


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BVF
PříspěvekNapsal: 24 únor 2012, 17:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říjen 2010, 10:33
Příspěvky: 1698
Bydliště: Most
Já se trochu bojim toho v podpisu. "Upravovaná hlava" jak konkrétně?

_________________
S51 Enduro - 70/4/3M FK Racing,5Q,Bing 21
KTM Duke 390 2018


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BVF
PříspěvekNapsal: 24 únor 2012, 17:58 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srpen 2010, 20:51
Příspěvky: 2314
Bydliště: ČR
Kolik máš na tom 60ccm najeté, že nepoznáš rozdíl? Buď to máš nezajeté nebo někdě blbě nastavené. Karb je lepší 16n1

Rozdíl v síle tam je nezanedbatelný.

_________________
Schnellwagen - Simson S51 60ccm/2 ventily
Yamaha Fazer S2 600ccm

All the best people pass the second time - James May
Jeden jestřáb mnoho vran rozhání


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BVF
PříspěvekNapsal: 24 únor 2012, 21:18 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
Já měl teda s 16n3-4 problémy ho seřídit s větší triskou na 60/2, měl sem na něm 16n1-11 a opravdu byl lepší zátah, jestli chceš tak ti ho prodám, je jak novej málo jetej ještě v záruce, já už ho nepotřebuju jenom mi to leží

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BVF
PříspěvekNapsal: 24 únor 2012, 23:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srpen 2009, 09:19
Příspěvky: 210
Bydliště: Michalovce
hlava je upravovana len ohladne zavito... totiz zodral sa mi zavit a sla tam vloska...

na 60/2 mam nabehane pomerne dost ... cele leto roku 2011 neviem ci je zle nastavene alebo co ale mne na nom ide motorka dobre ani sa nedusi ani netrha... len som myslel ze ked dam 60 tak predsa budem nieco ine citit ale necitim nic... ta ista max... ta ista sila.. no nwm a preto dufa ze ten karburator mi pomôze v rychlost aj v sile :)))

co sa tyka predaja tak neviem ako by to bolo mozne lebo ja som zo SK a do cz nwm ako sa to robi ci platba predom alebo ako ...

_________________
60/4/3 , 1k Piest, Amal 21, 17z, hikone, open filter, sport kluka, znizena hlava, NGK B8hs a slaba spojka :(
1Q-25 Km/h
2Q-53 Km/h
3Q- Pokuta


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: BVF
PříspěvekNapsal: 25 únor 2012, 10:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 18 červenec 2009, 12:54
Příspěvky: 874
Bydliště: Hronov
nojo na SK je to horší s poštou, mám ponětí že někde 300, a nevím jak to je s dobírkou

_________________
S51 Enduro - Setup: Válec od FK 85 - Klapka
Upravená hlava Bing 21 sport. klika 70 S70 koš 17zub Vape
Jezdi jen tak daleko jak dostrkáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 90 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.110s | 13 Queries | GZIP : On ]