Simson v Iglů - Fórum
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/

Tunit starší motor? ANO x NE
http://simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=1286
Stránka 1 z 2

Autor:  kozza tuning [ 27 květen 2006, 19:38 ]
Předmět příspěvku:  Tunit starší motor? ANO x NE

Myslíte,že má cenu tunit starší motor do simsona?Jestli mě chápete tak myslím ty staré tří-kvalty.Já jsem měl ten motor na hodně simsonech,nevím jestli se mi to zdá nebo ne,ale ten motor má větší maximálku,než novější typ 541.S rojezdama je to horší,ale vrtá mi hlavou ta maximálka.Ještě mě napadá,jestli to nebude tím,že mám delší kvalty než Typ 541.Díkes :roll: [/code]

Autor:  Marty [ 27 květen 2006, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

já bych se tím starým motorem ani nezabýval....určitě by se dal vyladit na pěkný výkon ale je to špatné s dílama...jinak fechtl v dobrém stavu taky dokáže předjet simsona na rovině

Autor:  kozza tuning [ 27 květen 2006, 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Cožeee??tak mám co dělat aby mě nedohnali :bricks:
Já jsem se ptal kvůli tomu,že mám hafo krámů na tyhle starý motory(mám i na nový motory,ale těch je škoda) Je to fakt,že maj delší kvalty?

Autor:  Marty [ 27 květen 2006, 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

určitě bude mít delší kvalty...je jich míň

Autor:  kozza tuning [ 27 květen 2006, 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

Já teda zkusím něco stvořit apak se pochlubím.......Teď mě tak napadlo,když tam dám 17-ti zub tak to musí upalovat jak čert......Ještě nechám vyleštit kanály,klikovou skříň a usím z toho 90KM/h dostat..... :shock:

Autor:  Marty [ 27 květen 2006, 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

kozza tuning píše:
Já teda zkusím něco stvořit apak se pochlubím.......Teď mě tak napadlo,když tam dám 17-ti zub tak to musí upalovat jak čert......Ještě nechám vyleštit kanály,klikovou skříň a usím z toho 90KM/h dostat..... :shock:
leštěním kanálů to určitě nebude.... :D

Autor:  Lunek51 [ 27 květen 2006, 22:04 ]
Předmět příspěvku: 

kozza tuning píše:
Já teda zkusím něco stvořit apak se pochlubím.......Teď mě tak napadlo,když tam dám 17-ti zub tak to musí upalovat jak čert......Ještě nechám vyleštit kanály,klikovou skříň a usím z toho 90KM/h dostat..... :shock:


ja som mal pioniera ktory frcal 80km/h fakt som nim predbiehal niektore simsony ale na tich 80km/h som sa rozbiahal cca 1km a to som musel lezat na kormane. ale co kazdy bol raz mlady spu co robi hovadiny.

no ja som si len tak trojclenkou pocital jaky je cisto teoreticky rozdiel v maximalke pri roznych sekundaroch

tak mam 15z a maximalku okolo 70km/h
kedze vsetko ostava konsane tak som ratal trojclenkou a vyslo mi ze pri 16z to moze ist 75km/h, pri 17z 80km/h a pri 14z 65km/h.

a rozhodol som sa ze kvoli tim 5 alebo 10tim km/h na maximalke sa mi neoplati obetovat super rozbeh.

a lestenie kanalov ti vazne nedvihne maximalku. (mam to vysletene ale moc to poznat nieje) skor pomohli korky do klukovky. ide mito lepsie do otacok.

a ked chces dojit velke maimalky tak asi 60ccm a 17z to je asi najjednoduksie riesenie.

Autor:  Peto24 [ 28 květen 2006, 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

Suhlasim...daj na to vybrusna 60ccm...

Autor:  kozza tuning [ 28 květen 2006, 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

Já to tady čtu nejméně potřetí,ale pořád nevím co mají za význam ty korky do klikovky a jak se to tam dává .....Ten válec už mám vybroušený asi na 63ccm,ale už tam není místo na další výbrus :( :shock:

Autor:  kozza tuning [ 28 květen 2006, 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

Lidi tak řeknete mi prosím jakej význam maj ty korky v klikový skříni?? díkes :roll:

Autor:  Sails [ 28 květen 2006, 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

no prej kdyz mas odlehcenou kliku a mas v ni korky a mas otevreny sani tak to ma nejakej vyznam na vykonu ale nevim nikdy jsem to nevidel ale prej jeto znat natom vykonu a dava se to do zavodaku

Autor:  kozza tuning [ 28 květen 2006, 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

nevím jestli tady někdo na foru má odlehčenou kliku,ale kam ty korky narvat fakt nevím. :banging:

Autor:  Lunek51 [ 28 květen 2006, 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

kozza tuning píše:
nevím jestli tady někdo na foru má odlehčenou kliku,ale kam ty korky narvat fakt nevím. :banging:


korky sa davaju do tich 4roch dier na tich hrubych kruhoch. ja ich tam mam (pasuju tam tie valcekove stuple z klasickych 0.7l vinovych flasiek) natacis tam stupel aby trcal z kazdej strany a ostrym nozom zarezes do roviny nic na tom nieje.

pozri sam.
http://img510.imageshack.us/my.php?imag ... lle6zn.jpg

Autor:  kozza tuning [ 29 květen 2006, 07:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je v pohodě,ale tuším,že mám klikovku bez těch děr......mám ten starší motor.

Autor:  Lunek51 [ 29 květen 2006, 09:17 ]
Předmět příspěvku: 

kozza tuning píše:
Tak to je v pohodě,ale tuším,že mám klikovku bez těch děr......mám ten starší motor.


tie velke diery by mali byt aj na starom motore. zas taky velky rozdiel tam neni. tie male tam nemam ani ja. je to foto z nejakej nemckej stranky. takze je to mozno 70tkova alebo nejaka spesl otunena. vlastne fotky nemam v zime som este nemal fotak....

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/