Příloha:
1.celk.pohled.jpg [273.75 KiB]
Zatím nestaženo
Příloha:
2.detail SPZ držáku.jpg [338.67 KiB]
Zatím nestaženo
Příloha:
3.uchycení na SPZ.jpg [271.31 KiB]
Zatím nestaženo
Příloha:
4.bod u stojanu dole.jpg [306.83 KiB]
Zatím nestaženo
Příloha:
5.detail u stojanu.jpg [292.97 KiB]
Zatím nestaženo
Nevíte, kam se zavazadly? V přílohách fotek předvádím přidání levého bočního nosiče vlastní úpravy pro typy skútrů SR50, SR80. Tento nosič se na levou stranu standardně pro skútry nevyráběl, ostatní typy simsonů na obě strany-zpravidla dodatečná montáž na přání,viz odborná literatura. (Tento problém se řešil v jiném diskuz.foru s výsledkem nulovým)
Použil jsem originál pravý nosič z jiného skútra, jen jsme změnili polohu upevňovacích bodů-původní plechy odřízli a navařili jinam. A hned řešili s kamarádem problémy,jako: 1.Při startování pákou (je jinak než u klasického simsona) jsem nohou kopal o nosič. Tedy umístit co nejvíc dozadu,ale dle vyhlášky nepřesáhnout úroveň SPZ a půdorysný obrys vozidla.
2.Výškově umístit tak,abych se mohl dostat klíčem k zámku prostoru "podsedla"-takže vymyslet polohu upevňovacích bodů a využít stávající. Vymýšlení, výroba a zkouška zabere x hodin času
Použili jsme všechny původní díly a ještě jeden přidali.
1.Hlavní bod je v oblasti tlumiče-šroub M8-jako nosič vpravo. 2.bod je šroub M6 pod držákem SPZ-soudruzi z NDR ho udělali masivní jako by ho dělali v SSSR
Já, ročník 1977 to pamatuje
) (použili jsme ten původní delší plech.držák) 3.bod je v plechu-konstrukce okolo stojanu-původní díra cca 4mm byla zvětšena na šroub M6. Větší průměr nelze kvůli zeslabení materiálu pod únosnou mez-vzhledem k poloze díry. Zde jsme přidali další díl-stačilo vyřazené táhlo,možno i kus pásoviny-co dům dá a Pámbu nadělí:-)) Doporučuji svarem bodovat na motorce,aby vše pasovalo-předem odpojit baterii! Pak sundat a dovařit napevno již mimo stroj. ///Mít zatížení zavazadly jen na jedné straně je hlavně v zatáčkách nepříjemná situace///
Poděkování: Viktor Kreps, pirát Hanspaulky a pilot Suzuki 600 a jeho pan otec-svaření dílů. Inu Golden Tschechische Hand čili zlatý český pazoury
))
DODATEK......: Měsíc na to jsem vymyslel jednoduchý držák batohu nebo tašky-prostor mezi nohy. To aby nám bagáž nepadala na pedály. Kdo to má pořád mít na zádech
? Jedná se o 3 gumicuky protažené pod sedlem-otočný pant u nádrže a chycené na "scooter-plechy",kde jsem přidal závěsy. Tzn.očka se závitem M5, díra do plechu, na jedné straně klasická matka, na 2.str.zavřená,z důvodu bezpečnosti-zaoblené hrany. Viz přidané fotky "držák batohu".
Příloha:
6.držák batohu.jpg [195.27 KiB]
Zatím nestaženo
Příloha:
7.jpg [312.57 KiB]
Zatím nestaženo
Příloha:
8.jpg [297.49 KiB]
Zatím nestaženo
Příloha:
9.jpg [310.17 KiB]
Zatím nestaženo