Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 19 duben 2024, 08:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Simson S51 + N20???
Good napad... 26%  26%  [ 8 ]
Co ja viem... 16%  16%  [ 5 ]
Co si sa zblaznil??? 58%  58%  [ 18 ]
Celkem hlasů : 31
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: N20
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2004, 15:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2004, 13:57
Příspěvky: 178
Bydliště: Žiar nad Hronom , SK
N20 -Nitro,tekuty dusik a jeste mnoho nazvov ma...

Ja poznam dva druhy -"suche"(vstrekovanie dusika do sania cim sa vyrazne ochladi vzuch iduci do motora)
"mokre"(priame zmiesavanie dusika z benzinom)

Co by ste povedali skusit to nejak na simsona???
Myslim ze by to islo urobit ... napr niekolko filmov bolo o tom (Biker Boyz) a ty co ste boli pozret v Hricove(pri Ziline) tohto roku tak tam bol nadherny harley (2000 ccm +nitro) jednoducho krasa...

Kazdopadne na simsone by zrejme stupla spotreba z 3L na 5 :) a zivotnost motora by bola urcite kratka... ale samozrejme nejaka firma (napr. ta co urobila toho 130 km/h simsona) by sa o to mohla pokusit ...
A k tomu tvorba nitra nie je zlozita a na auto vynde na dake 2-3 tisicky...

No co vyjadrite sa k tomu...

_________________
Simson S51 Enduro 50 ccm 6V (r.v 86) - strieborny "Tuning": Karburator Bing,chranice riadidiel,cross pneu atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2004, 20:03 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
:pimp: :explode: :bong: sáááááfra tady chce někdo napopdobit Rychle a zběsile :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2004, 20:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2004, 13:57
Příspěvky: 178
Bydliště: Žiar nad Hronom , SK
Rychlo a zbesilo (Fast and Furious)bolo o autach Biker Boyz alebo Tourque bolo s motorkami ktore mali N20

_________________
Simson S51 Enduro 50 ccm 6V (r.v 86) - strieborny "Tuning": Karburator Bing,chranice riadidiel,cross pneu atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N20
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2004, 10:24 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Genko píše:
N20 -Nitro,tekuty dusik a jeste mnoho nazvov ma...

Ja poznam dva druhy -"suche"(vstrekovanie dusika do sania cim sa vyrazne ochladi vzuch iduci do motora)
"mokre"(priame zmiesavanie dusika z benzinom)

Co by ste povedali skusit to nejak na simsona???
Myslim ze by to islo urobit ... napr niekolko filmov bolo o tom (Biker Boyz) a ty co ste boli pozret v Hricove(pri Ziline) tohto roku tak tam bol nadherny harley (2000 ccm +nitro) jednoducho krasa...

Kazdopadne na simsone by zrejme stupla spotreba z 3L na 5 :) a zivotnost motora by bola urcite kratka... ale samozrejme nejaka firma (napr. ta co urobila toho 130 km/h simsona) by sa o to mohla pokusit ...
A k tomu tvorba nitra nie je zlozita a na auto vynde na dake 2-3 tisicky...

No co vyjadrite sa k tomu...

Nevymejšlej kraviny a radši si kup pořádný pláště nebo kotoučovku... [-(

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2004, 17:34 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2004, 13:57
Příspěvky: 178
Bydliště: Žiar nad Hronom , SK
:moose: ale predsa sa musi neco vyskusat :) ale kotucovka by sa zisla... :twisted: ale nebolo by to super ?? Isiel by so po meste a obehol by som 100-vkou dake namakane auticko :twisted: :lol:

_________________
Simson S51 Enduro 50 ccm 6V (r.v 86) - strieborny "Tuning": Karburator Bing,chranice riadidiel,cross pneu atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 říjen 2004, 18:41 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
No zrovna včera sme se vo dusíku byvili, ale na síma to fakt nemá význam. Ale vod někoho sem slyšel, že se dá udělat "Turbo". Prej se vezme větráček z fénu a přidělá se na sání ke karbci, víc mi k tomu neřek, tak neim.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 říjen 2004, 19:10 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Maty píše:
No zrovna včera sme se vo dusíku byvili, ale na síma to fakt nemá význam. Ale vod někoho sem slyšel, že se dá udělat "Turbo". Prej se vezme větráček z fénu a přidělá se na sání ke karbci, víc mi k tomu neřek, tak neim.

Tak ten kdo ti to řekl je pěknej idot :wink: . Zkus si propočítat kolik vzduchu potřebuje motor na simu za sekundu(samozřejmě se to s otáčkama mění) a zajisti si kolik ti dá ten pitomej větráček za sekundu. Osobně si myslim, že turbo u dvoutaktu by asi vůbec nefungovalo.
Navíc bych dodal ještě, že cpát do toho azoxid má smysl jedině v tom případě, že jsi schopnen taky s jeho vpuštěním do motoru dostatečně obohatit směs.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říjen 2004, 15:43 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Martin píše:
Maty píše:
No zrovna včera sme se vo dusíku byvili, ale na síma to fakt nemá význam. Ale vod někoho sem slyšel, že se dá udělat "Turbo". Prej se vezme větráček z fénu a přidělá se na sání ke karbci, víc mi k tomu neřek, tak neim.

Tak ten kdo ti to řekl je pěknej idot :wink: . Zkus si propočítat kolik vzduchu potřebuje motor na simu za sekundu(samozřejmě se to s otáčkama mění) a zajisti si kolik ti dá ten pitomej větráček za sekundu. Osobně si myslim, že turbo u dvoutaktu by asi vůbec nefungovalo.
Navíc bych dodal ještě, že cpát do toho azoxid má smysl jedině v tom případě, že jsi schopnen taky s jeho vpuštěním do motoru dostatečně obohatit směs.

Fakt nevim gde na to přišel...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N20
PříspěvekNapsal: 24 říjen 2004, 19:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 červenec 2004, 20:40
Příspěvky: 595
Bydliště: Brno
Genko píše:
N20 -Nitro,tekuty dusik a jeste mnoho nazvov ma...

Ja poznam dva druhy -"suche"(vstrekovanie dusika do sania cim sa vyrazne ochladi vzuch iduci do motora)
"mokre"(priame zmiesavanie dusika z benzinom)

Co by ste povedali skusit to nejak na simsona???
Myslim ze by to islo urobit ... napr niekolko filmov bolo o tom (Biker Boyz) a ty co ste boli pozret v Hricove(pri Ziline) tohto roku tak tam bol nadherny harley (2000 ccm +nitro) jednoducho krasa...

Kazdopadne na simsone by zrejme stupla spotreba z 3L na 5 :) a zivotnost motora by bola urcite kratka... ale samozrejme nejaka firma (napr. ta co urobila toho 130 km/h simsona) by sa o to mohla pokusit ...
A k tomu tvorba nitra nie je zlozita a na auto vynde na dake 2-3 tisicky...

No co vyjadrite sa k tomu...
Kde si na to přišel kořeňu? já sem se nedávno díval na ceny "NOSU" a nejlevnější varianta (pro nadupaný auta) byla za 13tis a pak pro běžný motory kolem 50tis. kdyby to bylo 2-3tis, tak by to měl v autě každý ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N20
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2004, 16:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2004, 13:57
Příspěvky: 178
Bydliště: Žiar nad Hronom , SK
Pavel píše:
Genko píše:
N20 -Nitro,tekuty dusik a jeste mnoho nazvov ma...

Ja poznam dva druhy -"suche"(vstrekovanie dusika do sania cim sa vyrazne ochladi vzuch iduci do motora)
"mokre"(priame zmiesavanie dusika z benzinom)

Co by ste povedali skusit to nejak na simsona???
Myslim ze by to islo urobit ... napr niekolko filmov bolo o tom (Biker Boyz) a ty co ste boli pozret v Hricove(pri Ziline) tohto roku tak tam bol nadherny harley (2000 ccm +nitro) jednoducho krasa...

Kazdopadne na simsone by zrejme stupla spotreba z 3L na 5 :) a zivotnost motora by bola urcite kratka... ale samozrejme nejaka firma (napr. ta co urobila toho 130 km/h simsona) by sa o to mohla pokusit ...
A k tomu tvorba nitra nie je zlozita a na auto vynde na dake 2-3 tisicky...

No co vyjadrite sa k tomu...
Kde si na to přišel kořeňu? já sem se nedávno díval na ceny "NOSU" a nejlevnější varianta (pro nadupaný auta) byla za 13tis a pak pro běžný motory kolem 50tis. kdyby to bylo 2-3tis, tak by to měl v autě každý ;)


No tak nahodou bratranec robi "suche" nitro do auta a ta cena je fakt len 3 tisickz... potrebbujes k tomu - Nejaku flashu od hasiaceho pristroja...(alebo inu tlakuvzdornu), potom nejaky spinac ktorym to budes zapinat(kvalitny!!! bratranec ma za 999,- sk odklapaci)... potom este jeden specialny ventil a daku zmes... vsetko to vinde okolo 3000 + tankovanie dusiku :) ... Samozrejme kazdy si to nespravi pretoze nevie ako na to... Na to treba ruky cloveka ktory sa do motorov vyzna... Tak neviem o co vam to ide... a s tym turbom... no ono vsetko sa da len to treba vediet a chciet :) ked je mozne do VW Golf 4 mozne napratat 900 koni tak preco by neslo turbo a nitro do Simsona... o tom je tuning... :wink:

_________________
Simson S51 Enduro 50 ccm 6V (r.v 86) - strieborny "Tuning": Karburator Bing,chranice riadidiel,cross pneu atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2004, 16:38 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Asi by si tady měl někdo prostudovat několik vysokoškolských skript, abych pochopil, co možné je a co ne.... :roll:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2004, 19:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2004, 13:57
Příspěvky: 178
Bydliště: Žiar nad Hronom , SK
asi by mal niekto zajst na par auto a moto tuningovych zrazov :lol: ale ne s tym turbom som fakt nerozmyslal to asi nie ale "suche" N20 by v pohode islo spravit aj na simsona... hore som pisal ako to funguje... stlaceni dusik sa vstrekuje do sania... jednoducho by sa to na simsona umiestnio v skrinke ZA filter... a pri vstreknuti dojde k vyraznemu ochladeniu vzduchu doprevadzaneho do karburatora co by urcite vykon zvysilo.... sice nie vela ale nieco urcite... netvrdim ze to da simsonu 10 koni ale 1-2 koniky na par sekund to urcite hej a pri cca 2 konoch na 15 sekund by sa rychlost o dakych 10 km/h mozno aj zvysila ... cisto teoria ... vravim treba odskusat... kto mate vela penazi na taketo veci tak skusajte... samozrejme toto nie je do beznej premavky... iba na nejake zrazy,sprinty...

_________________
Simson S51 Enduro 50 ccm 6V (r.v 86) - strieborny "Tuning": Karburator Bing,chranice riadidiel,cross pneu atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2004, 19:58 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Sice máš začátek dobrý. Chápeš, že ochlazením vzduchu se ho do motoru dostane víc. Taky chápeš, že při rozkladu azoxidu se uvolňuje kyslík a dusík, ale jak to říkáš ty, tak jenom ochudíš směs. Když tohle vše nacpeš do spalovacího prostoru, tak tam musíš dodat taky víc paliva a to jenom na dobu, kdy tam pouštíš ten azoxid...už to chápeš?

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2004, 20:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2004, 13:57
Příspěvky: 178
Bydliště: Žiar nad Hronom , SK
Lenze ono to proste tak funguje ... Skus si pozriet nejake materialy ako funguje N20 - http://www.nitrousexpress.com a http://www.zex.com a aj http://www.nosnitrous.com ... a na motorky to ide je vsak rozhodujuce kolko by vydrzal na simsonovi motor... :cry:

_________________
Simson S51 Enduro 50 ccm 6V (r.v 86) - strieborny "Tuning": Karburator Bing,chranice riadidiel,cross pneu atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říjen 2004, 20:25 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Genko píše:
Lenze ono to proste tak funguje ... Skus si pozriet nejake materialy ako funguje N20 - http://www.nitrousexpress.com a http://www.zex.com a aj http://www.nosnitrous.com ... a na motorky to ide je vsak rozhodujuce kolko by vydrzal na simsonovi motor... :cry:

Hele...prostě pochop, že když tam nacpeš víc kyslíku, tak musíš taky mít co spálit. Jinak je to vniveč a motor ti možná až chcípne.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.094s | 16 Queries | GZIP : On ]