Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 duben 2024, 22:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: píst
PříspěvekNapsal: 15 červen 2004, 21:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
Martin píše:
flumon píše:
flumon píše:
martin píše:
Když se to vezme kolem a kolem. Tak každý používání tomu neprospívá. Hele pokud mažeš aspoň polosyntetikou 1:50, tak bych se ničeho nebál, pokud se bude teplota držet pod mezí než se roztrhá olejový film. Je tady mechanické namáhání, ale při cenách za generálku bych v tom zase tak velký problém neviděl. Navíc ten motor je velkej držák.... :wink:

jo vydrží hodně konkrétně u mojeho vydržel 29 000 pak přišlo převrtání na 60 a výměna ložisek a gufer. ojnice zůstala původní . právě dnes se mě na tachu ukázalo 37000 a zatím lítá v pohodě. olej co tam leju je polosyntetika. Co mě TROCHU naštvalo je že asi před týdnem jsem sundal válec abych vyčistil výfukovaj kanál a co jsem zjistil - píst je zapečenej pod oba kroužky !!!! a to já jsem si říkal že nějak nic moc táhne do kopců.. ale v týhle době když zrovna začala sezona se mě to moc na výbrus dávat nechce . přemýšlím že bych koupil jen píst a kroužky a dal bych to tam ... jenže ono to už je zaběhnuté ..... má to cenu ????? nebo radši počkat do zimy a pak udělat výbrus?? poraďte..

Jsem slyšel, že z 60 ccm už nejde udělat novej výbrus...... :roll:

jde a dokonce tři ! mě jen zajímá co to provede s výkonem pokud neudelám výbrus a dám tam novej válec tý původní velikosti .. je zapečenej pod kroužky a má malou kompresi


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: píst
PříspěvekNapsal: 16 červen 2004, 19:02 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
flumon píše:
Martin píše:
flumon píše:
flumon píše:
martin píše:
Když se to vezme kolem a kolem. Tak každý používání tomu neprospívá. Hele pokud mažeš aspoň polosyntetikou 1:50, tak bych se ničeho nebál, pokud se bude teplota držet pod mezí než se roztrhá olejový film. Je tady mechanické namáhání, ale při cenách za generálku bych v tom zase tak velký problém neviděl. Navíc ten motor je velkej držák.... :wink:

jo vydrží hodně konkrétně u mojeho vydržel 29 000 pak přišlo převrtání na 60 a výměna ložisek a gufer. ojnice zůstala původní . právě dnes se mě na tachu ukázalo 37000 a zatím lítá v pohodě. olej co tam leju je polosyntetika. Co mě TROCHU naštvalo je že asi před týdnem jsem sundal válec abych vyčistil výfukovaj kanál a co jsem zjistil - píst je zapečenej pod oba kroužky !!!! a to já jsem si říkal že nějak nic moc táhne do kopců.. ale v týhle době když zrovna začala sezona se mě to moc na výbrus dávat nechce . přemýšlím že bych koupil jen píst a kroužky a dal bych to tam ... jenže ono to už je zaběhnuté ..... má to cenu ????? nebo radši počkat do zimy a pak udělat výbrus?? poraďte..

Jsem slyšel, že z 60 ccm už nejde udělat novej výbrus...... :roll:

jde a dokonce tři ! mě jen zajímá co to provede s výkonem pokud neudelám výbrus a dám tam novej válec tý původní velikosti .. je zapečenej pod kroužky a má malou kompresi

Máš pravdu s těma výbrusama. Teď jsem mrkal do výbrusovejch sad. Ale spíš mi jde o to, kam jde vybrousit válec S51. Neříkej mi, že válce pro S51, S60, S70 mají stejné vnější rozměry a jsou uvnitř jenom více vybroušené..... :-k

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: píst
PříspěvekNapsal: 16 červen 2004, 20:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
flumon píše:
flumon píše:
Martin píše:
flumon píše:
flumon píše:
martin píše:
Když se to vezme kolem a kolem. Tak každý používání tomu neprospívá. Hele pokud mažeš aspoň polosyntetikou 1:50, tak bych se ničeho nebál, pokud se bude teplota držet pod mezí než se roztrhá olejový film. Je tady mechanické namáhání, ale při cenách za generálku bych v tom zase tak velký problém neviděl. Navíc ten motor je velkej držák.... :wink:

jo vydrží hodně konkrétně u mojeho vydržel 29 000 pak přišlo převrtání na 60 a výměna ložisek a gufer. ojnice zůstala původní . právě dnes se mě na tachu ukázalo 37000 a zatím lítá v pohodě. olej co tam leju je polosyntetika. Co mě TROCHU naštvalo je že asi před týdnem jsem sundal válec abych vyčistil výfukovaj kanál a co jsem zjistil - píst je zapečenej pod oba kroužky !!!! a to já jsem si říkal že nějak nic moc táhne do kopců.. ale v týhle době když zrovna začala sezona se mě to moc na výbrus dávat nechce . přemýšlím že bych koupil jen píst a kroužky a dal bych to tam ... jenže ono to už je zaběhnuté ..... má to cenu ????? nebo radši počkat do zimy a pak udělat výbrus?? poraďte..

Jsem slyšel, že z 60 ccm už nejde udělat novej výbrus...... :roll:

jde a dokonce tři ! mě jen zajímá co to provede s výkonem pokud neudelám výbrus a dám tam novej válec tý původní velikosti .. je zapečenej pod kroužky a má malou kompresi

Máš pravdu s těma výbrusama. Teď jsem mrkal do výbrusovejch sad. Ale spíš mi jde o to, kam jde vybrousit válec S51. Neříkej mi, že válce pro S51, S60, S70 mají stejné vnější rozměry a jsou uvnitř jenom více vybroušené..... :-k
já to mám prěvrtaný z padesátky na sědesát . z továrny vyjížděli padesátky a sedmdesátky - sedmdesátky mají větší otvor v karterech pro vložku válce větší válec a vložku. jinou ojnici klikovku..... ta padesátka jde v podstatě převrtat až skoro na 70 ale na to si všude netroufaj protože z vložky ve válci skoro nic nezbude někde vrtají na 60 jinde na 63 někde i 65 ale mají tam rezervu na případný výbrus!! sedmdesátka jde převrtat na 85 a to už celkem frčí!!! :shock:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 červen 2004, 21:09 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
To máš pravdu, že to frčí, ale zkus brzdit dvěma bubnama a hned tě závodnická přejde. Chtělo by tom aspoň na přednim kole kotouč :(

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Naposledy upravil Martin dne 27 červen 2004, 13:38, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: KANALY
PříspěvekNapsal: 19 červen 2004, 19:58 
To si snad dokáže každej domyslet co mi to obneslo Ale užitek z toho není skoro žádnej na to kolik je to práce jenom že motor líp běhá v málech otáčkách protože se ta směs nechytá tolik na stěný a lepe se rozpráší do válce :-)

THE END :-)


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: píst
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2004, 14:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 srpen 2004, 14:13
Příspěvky: 39
Bydliště: Mikulov
Jsem slyšel, že z 60 ccm už nejde udělat novej výbrus...... :roll:[/quote]

Všechno jde. Já jsem si předělání válce z 50 na 60 ccm (a 4-kanálové vyplachování) nechal dělat v Olomouci a podle prodavače (zároveň i majitel) dělá výbrus i na 60ccm a dokonce má k tomu i písty a kroužky.

adresa : Přerovská ul. , naproti prodejny Honda auto
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

_________________
staré info : SR-50, 70ccm, 2-komorový laděný.výfuk.Max 95km/hod. Nové info : SR-50, 70ccm, 2-komorový laděný výfuk, 19mm karbec + přímí vzduch.filtr, 5-ti kvalt :-) (vše z RZT POWER)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: píst
PříspěvekNapsal: 09 srpen 2004, 16:20 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Martin píše:
Jsem slyšel, že z 60 ccm už nejde udělat novej výbrus...... :roll:

Michal píše:
Všechno jde. Já jsem si předělání válce z 50 na 60 ccm (a 4-kanálové vyplachování) nechal dělat v Olomouci a podle prodavače (zároveň i majitel) dělá výbrus i na 60ccm a dokonce má k tomu i písty a kroužky.

adresa : Přerovská ul. , naproti prodejny Honda auto
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Dal jsem na tvrzení jednoho člověka. Po prostudování nabídky náhraqdních jsem zjistil, že je to blbost a že jdou udělat tři výbrusy okolo 60 ccm. Kolik si dal za práci a kolik za díly?

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: píst
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2004, 09:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 srpen 2004, 14:13
Příspěvky: 39
Bydliště: Mikulov
Bohužel cenu už si nepamatuju a když jsem se chtěl podívat na jejich WWW tak jsem zjistil že už neexistují.

_________________
staré info : SR-50, 70ccm, 2-komorový laděný.výfuk.Max 95km/hod. Nové info : SR-50, 70ccm, 2-komorový laděný výfuk, 19mm karbec + přímí vzduch.filtr, 5-ti kvalt :-) (vše z RZT POWER)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2004, 17:09 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
celkem to i s výbrusem 60ccm vyjde na 1800

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2004, 13:14 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Martin píše:
To máš pravdu, že to frčí, ale zkus brzdit dvěma bubnama a hned tě závodnická přejde. Chtělo by tom aspoň na přednim kole kotouč :(

Jestli se nepletu, tak S53 měly na předním kole kotouč už sériově, to by se dalo použít.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2004, 13:27 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
Z S53 požít jde je to jen jemně upravená S51 ale musíš mít i kluzáky a hydr. páčku

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 červen 2005, 18:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
cim se lestej kanalky a kde jsou. :oops: :oops:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 červen 2005, 19:26 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
kanákly jsou ve válci ale je to zbytečná dřina pro max tři procenta výkonu navíc

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 červen 2005, 19:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
ä cim to cistite nejakejma pastama nebo necim jinym

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 červen 2005, 19:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 02 duben 2005, 09:05
Příspěvky: 170
Bydliště: Tvrdošín , SK
Ja som to pastou! :wink:

_________________
SIMSON S51 Enduro rok výroby 1984 sviečka: NGK BR8HIX IRIDIUM Kontakt: Skypename:nandogt ---- HONDA CBR 125R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 83 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.092s | 15 Queries | GZIP : On ]