Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 duben 2024, 23:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Poptávka
PříspěvekNapsal: 11 březen 2004, 19:35 
Chtěl bych se zeptat jaký tuning je nejlepší na zvýšení vykonu ??


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Poptávka
PříspěvekNapsal: 12 březen 2004, 03:32 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Robinsson píše:
Chtěl bych se zeptat jaký tuning je nejlepší na zvýšení vykonu ??

Nejlepší tuning je koupit si novou motorku minimálně 125 ccm aspoň s 20 K +. :lol: Ale teď doopravdy. Nejdřív měj kvalitní náplně a měj simsona dobře seřízeného. Nejlepší je asi změna objemu. Můžeš na 60 ccm nebo v případě koupě nového válce a hlavy na 70 ccm. Je to pouze o tvých finančních možnostech :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 březen 2004, 00:54 
Offline
Uživatel

Registrován: 14 březen 2004, 00:38
Příspěvky: 6
Bydliště: Jičín
Tak tak, hlavne si motorku dobre seridit a prekontrolovat.
Treba ja mam v zadu lehce krivy buben, kdyz na stojanu otacim zadnim kolem, tak v urcite casti drhne, proto mam dost povolenou zadni brzdu by normalne nedrhla.
Vycisti a utesni si vyfuk, hlavne prechod mezi valcem a kolenem.
Slicuj a vylesti si kanaly.
Vycisti si vzduchovy filtr a karburator. Jehlu zaves myslim na druhou drazku od zhora.
A dalsi podobne volovinky na ktere jsem zapomel.
Dal uz to stoji tezke prachy s nejistym vysledkem.

PS: 60ccm stoji 1500kc

_________________
Simson S51E enduro,rv90,12V,tm.zeleny,STK do 9/05,najeto 23500km,60ccm,ladeny vyfuk,72 hlavni tryska,16 predni rozeta,otackomer,teplomer(skoda120),spickovy stav,velmi udrzovany,CZ puvod
Prodano :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: kanaly
PříspěvekNapsal: 29 květen 2004, 20:24 
chci se zeptat já sem ještě simsona neměl rozdělanýho (nebyl důvod) je to tam nějaký křivý kanaly dají se ještě trochu dobrousit ???


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kanaly
PříspěvekNapsal: 29 květen 2004, 22:37 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Robinsson píše:
chci se zeptat já sem ještě simsona neměl rozdělanýho (nebyl důvod) je to tam nějaký křivý kanaly dají se ještě trochu dobrousit ???

Já bych nejdřív seřídil karbec a zkontroloval, jestli mám pořádnou svíčku a olej, pak bych se začal hrabat v motoru... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: NN
PříspěvekNapsal: 01 červen 2004, 17:58 
No jo ja to mam seřizený dobře ale ptám se jestli se daj brousit kanaly nebo to je rovný a už nic dobrousit nejde??

BROUSIL NĚKDO U SIMAKA KANALY ??


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: PŘEKLIK
PříspěvekNapsal: 01 červen 2004, 19:07 
EEE NE VYBROUSIT ALE VYLEŠTIT


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: KANALY
PříspěvekNapsal: 07 červen 2004, 19:18 
tak už je mám vyleštěný kdyžtak se ptejte


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: KANALY
PříspěvekNapsal: 07 červen 2004, 20:23 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Robinsson píše:
tak už je mám vyleštěný kdyžtak se ptejte

Můžeš sem rovnou napsat, co ti to přineslo :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 červen 2004, 08:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
když vyleštíte kanály tak de do větších otácěk . př. jestli vám dal po rovině 70 tak tet da trěba 73 . když k tomu přidáte laďák tak třeba 76 ale hodně trpí motor. já ho mám ještě převrtanýho na 60 (720kč včetně pístu,kroužků,čepu- - - http://www.sweb.cz/motohobby) a dá i 80


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 červen 2004, 09:13 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
flumon píše:
když vyleštíte kanály tak de do větších otácěk . př. jestli vám dal po rovině 70 tak tet da trěba 73 . když k tomu přidáte laďák tak třeba 76 ale hodně trpí motor. já ho mám ještě převrtanýho na 60 (720kč včetně pístu,kroužků,čepu- - - http://www.sweb.cz/motohobby) a dá i 80

Pokud tam leješ dobrej olej, tak ti motor netrpí :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 červen 2004, 20:43 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
leju tam valvoline 180kč/litr a jsem s ním spokojenej. ale stejně si myslím že když to stabilně jezdí v 8 - 9 tisících tak to určitě neprospívá .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 červen 2004, 20:54 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
flumon píše:
leju tam valvoline 180kč/litr a jsem s ním spokojenej. ale stejně si myslím že když to stabilně jezdí v 8 - 9 tisících tak to určitě neprospívá .

Když se to vezme kolem a kolem. Tak každý používání tomu neprospívá. Hele pokud mažeš aspoň polosyntetikou 1:50, tak bych se ničeho nebál, pokud se bude teplota držet pod mezí než se roztrhá olejový film. Je tady mechanické namáhání, ale při cenách za generálku bych v tom zase tak velký problém neviděl. Navíc ten motor je velkej držák.... :wink:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: píst
PříspěvekNapsal: 15 červen 2004, 20:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 červen 2004, 08:03
Příspěvky: 104
Bydliště: Kyjov
flumon píše:
martin píše:
Když se to vezme kolem a kolem. Tak každý používání tomu neprospívá. Hele pokud mažeš aspoň polosyntetikou 1:50, tak bych se ničeho nebál, pokud se bude teplota držet pod mezí než se roztrhá olejový film. Je tady mechanické namáhání, ale při cenách za generálku bych v tom zase tak velký problém neviděl. Navíc ten motor je velkej držák.... :wink:

jo vydrží hodně konkrétně u mojeho vydržel 29 000 pak přišlo převrtání na 60 a výměna ložisek a gufer. ojnice zůstala původní . právě dnes se mě na tachu ukázalo 37000 a zatím lítá v pohodě. olej co tam leju je polosyntetika. Co mě TROCHU naštvalo je že asi před týdnem jsem sundal válec abych vyčistil výfukovaj kanál a co jsem zjistil - píst je zapečenej pod oba kroužky !!!! a to já jsem si říkal že nějak nic moc táhne do kopců.. ale v týhle době když zrovna začala sezona se mě to moc na výbrus dávat nechce . přemýšlím že bych koupil jen píst a kroužky a dal bych to tam ... jenže ono to už je zaběhnuté ..... má to cenu ????? nebo radši počkat do zimy a pak udělat výbrus?? poraďte..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: píst
PříspěvekNapsal: 15 červen 2004, 21:16 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
flumon píše:
flumon píše:
martin píše:
Když se to vezme kolem a kolem. Tak každý používání tomu neprospívá. Hele pokud mažeš aspoň polosyntetikou 1:50, tak bych se ničeho nebál, pokud se bude teplota držet pod mezí než se roztrhá olejový film. Je tady mechanické namáhání, ale při cenách za generálku bych v tom zase tak velký problém neviděl. Navíc ten motor je velkej držák.... :wink:

jo vydrží hodně konkrétně u mojeho vydržel 29 000 pak přišlo převrtání na 60 a výměna ložisek a gufer. ojnice zůstala původní . právě dnes se mě na tachu ukázalo 37000 a zatím lítá v pohodě. olej co tam leju je polosyntetika. Co mě TROCHU naštvalo je že asi před týdnem jsem sundal válec abych vyčistil výfukovaj kanál a co jsem zjistil - píst je zapečenej pod oba kroužky !!!! a to já jsem si říkal že nějak nic moc táhne do kopců.. ale v týhle době když zrovna začala sezona se mě to moc na výbrus dávat nechce . přemýšlím že bych koupil jen píst a kroužky a dal bych to tam ... jenže ono to už je zaběhnuté ..... má to cenu ????? nebo radši počkat do zimy a pak udělat výbrus?? poraďte..

Jsem slyšel, že z 60 ccm už nejde udělat novej výbrus...... :roll:

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.163s | 13 Queries | GZIP : On ]