Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 duben 2024, 23:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 červen 2005, 20:09 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
Morotn píše:
Si děláš prdél ne? Ty jsi dělal klapku v sání a třetí přepouštěcí kanál a nevíš jak vypadaj :shock: ? To rozeber a uvidíš. Stejně to budeš muset rozebrat :wink:

jo jo, jedině to rozeber, to se popsat asi neda, stejne by si to nepochopil.
(P.S. me to bylo hned jasny ze to nasel nekde na netu ... ;))

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 červen 2005, 20:13 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
I sám firesnek asi jediný v ČR kdo dělá klapku na sima říká že leštit kanály je zbytečné jo a jestli to chceš zvětšit tak musíš vylisovat vložku a pak teprve něco dělat a musíš dodržet vstupní ůhly do válce atd. atd. jinak ti to výkonu spíš ubere hlavně u takových malých motorů

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 červen 2005, 14:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
Kdyby jste to cetli poradne tak jste mozna pochopily ze tu klapku jsem ja nedelal ale bavil jsem se o tom s firesnekem :evil: :evil: Takze klid :evil: :evil: :pissing:

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 červen 2005, 15:42 
Offline
Uživatel

Registrován: 26 srpen 2004, 20:41
Příspěvky: 463
Bydliště: Hradecko - Pardubicko
mirek999 píše:
Kdyby jste to cetli poradne tak jste mozna pochopily ze tu klapku jsem ja nedelal ale bavil jsem se o tom s firesnekem :evil: :evil: Takze klid :evil: :evil: :pissing:

promin, ale to tam napsany nejni ...

_________________
Prodáno


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 červen 2005, 15:49 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
Maty píše:
mirek999 píše:
Kdyby jste to cetli poradne tak jste mozna pochopily ze tu klapku jsem ja nedelal ale bavil jsem se o tom s firesnekem :evil: :evil: Takze klid :evil: :evil: :pissing:

promin, ale to tam napsany nejni ...

Já si taky myslím-kdo je tedy hlupák :?: 8) 8)

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 červen 2005, 08:45 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 26 květen 2004, 10:08
Příspěvky: 175
Bydliště: Praha, Trutnov, Liberec
mirek999 píše:
Kdyby jste to cetli poradne tak jste mozna pochopily ze tu klapku jsem ja nedelal ale bavil jsem se o tom s firesnekem :evil: :evil: Takze klid :evil: :evil: :pissing:


Se ti nejak zalibil ten smajlik.... Ja bejt tebou, tak radsi moc neprovokuju a pozorne procitam prispevky a moc a moc se ucim...aby treba pristi oprava nebyla pro tvyho sima posledni ;)

_________________
Moto 1:S-51 Elektronik
Moto 2:Suzuki GS500E
Moto 3:Dněpr MT19
Moto 4:Ural Tourist SWD

Ještě jsou volné samolepky ( http://img206.imageshack.us/my.php?image=samolepkasn5.png ): 113ks s bílým pozadím. Cena 10Kc/ks

V případě zájmu průhledné dotisknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 červen 2005, 10:24 
Offline
Na desce hanby
Uživatelský avatar

Registrován: 21 prosinec 2004, 12:09
Příspěvky: 388
Bydliště: Třeboňsko
Marty píše:
Maty píše:
mirek999 píše:
Kdyby jste to cetli poradne tak jste mozna pochopily ze tu klapku jsem ja nedelal ale bavil jsem se o tom s firesnekem :evil: :evil: Takze klid :evil: :evil: :pissing:

promin, ale to tam napsany nejni ...

Já si taky myslím-kdo je tedy hlupák :?: 8) 8)


Přesně tak, je to tam psaný jako, že jsi to dělal TY! :wink: :roll:

_________________
Simson S51 Enduro => Honda XL 125 Varadero rv. 03 - laďák GALAX, zatmavené blinkry a zadní světlo, nový lak, H4 upgrade, vyhřívané rukojeti, částečné podsvícení, momentálně na prodej, cena dohodou, ale představu mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: píst
PříspěvekNapsal: 04 červen 2006, 11:37 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28 květen 2006, 18:19
Příspěvky: 289
Bydliště: Stračov
flumon píše:
Martin píše:
flumon píše:
flumon píše:
martin píše:
Když se to vezme kolem a kolem. Tak každý používání tomu neprospívá. Hele pokud mažeš aspoň polosyntetikou 1:50, tak bych se ničeho nebál, pokud se bude teplota držet pod mezí než se roztrhá olejový film. Je tady mechanické namáhání, ale při cenách za generálku bych v tom zase tak velký problém neviděl. Navíc ten motor je velkej držák.... :wink:

jo vydrží hodně konkrétně u mojeho vydržel 29 000 pak přišlo převrtání na 60 a výměna ložisek a gufer. ojnice zůstala původní . právě dnes se mě na tachu ukázalo 37000 a zatím lítá v pohodě. olej co tam leju je polosyntetika. Co mě TROCHU naštvalo je že asi před týdnem jsem sundal válec abych vyčistil výfukovaj kanál a co jsem zjistil - píst je zapečenej pod oba kroužky !!!! a to já jsem si říkal že nějak nic moc táhne do kopců.. ale v týhle době když zrovna začala sezona se mě to moc na výbrus dávat nechce . přemýšlím že bych koupil jen píst a kroužky a dal bych to tam ... jenže ono to už je zaběhnuté ..... má to cenu ????? nebo radši počkat do zimy a pak udělat výbrus?? poraďte..

Jsem slyšel, že z 60 ccm už nejde udělat novej výbrus...... :roll:

jde a dokonce tři ! mě jen zajímá co to provede s výkonem pokud neudelám výbrus a dám tam novej válec tý původní velikosti .. je zapečenej pod kroužky a má malou kompresi

dej tam novej pist i s krouzkama nalej tam vic oleje a jezdi tak 10 km pianko a pak za to vem je to jenom simson -staci vic mazat a muzes jezdit normal :twisted:

_________________
STYLING-dodelane enduro trubky pod nadrz, otackomer, zvysene sedlo, operka, antenka, pristrojovka, neony,zkraceny blatnik, metla, bile blinkry
MOTOR-korky v klice, tryska 72, 60 ccm, B8HS, ladak cca 80 km/h
I don´t like HIP HOP and POP
PUNK´S NOT DEAD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: píst
PříspěvekNapsal: 04 červen 2006, 11:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 listopad 2005, 18:42
Příspěvky: 531
Bydliště: Litvínov
Ondras píše:
flumon píše:
Martin píše:
flumon píše:
flumon píše:
martin píše:
Když se to vezme kolem a kolem. Tak každý používání tomu neprospívá. Hele pokud mažeš aspoň polosyntetikou 1:50, tak bych se ničeho nebál, pokud se bude teplota držet pod mezí než se roztrhá olejový film. Je tady mechanické namáhání, ale při cenách za generálku bych v tom zase tak velký problém neviděl. Navíc ten motor je velkej držák.... :wink:

jo vydrží hodně konkrétně u mojeho vydržel 29 000 pak přišlo převrtání na 60 a výměna ložisek a gufer. ojnice zůstala původní . právě dnes se mě na tachu ukázalo 37000 a zatím lítá v pohodě. olej co tam leju je polosyntetika. Co mě TROCHU naštvalo je že asi před týdnem jsem sundal válec abych vyčistil výfukovaj kanál a co jsem zjistil - píst je zapečenej pod oba kroužky !!!! a to já jsem si říkal že nějak nic moc táhne do kopců.. ale v týhle době když zrovna začala sezona se mě to moc na výbrus dávat nechce . přemýšlím že bych koupil jen píst a kroužky a dal bych to tam ... jenže ono to už je zaběhnuté ..... má to cenu ????? nebo radši počkat do zimy a pak udělat výbrus?? poraďte..

Jsem slyšel, že z 60 ccm už nejde udělat novej výbrus...... :roll:

jde a dokonce tři ! mě jen zajímá co to provede s výkonem pokud neudelám výbrus a dám tam novej válec tý původní velikosti .. je zapečenej pod kroužky a má malou kompresi

dej tam novej pist i s krouzkama nalej tam vic oleje a jezdi tak 10 km pianko a pak za to vem je to jenom simson -staci vic mazat a muzes jezdit normal :twisted:


KDO MAZE TEN JEDE!!!!!!!!!!!!!

_________________
Bandit PYČO!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 78 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.312s | 13 Queries | GZIP : On ]