Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 29 březen 2024, 14:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 09:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
ten uz prave nemam tedka dojizdim posledni nadrz a hlavne ten konkor se dal strikat to je lepsi ze to rozprasi vsude

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 09:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
mirek999 píše:
ten uz prave nemam tedka dojizdim posledni nadrz a hlavne ten konkor se dal strikat to je lepsi ze to rozprasi vsude


rozprasi vsade a ked ohrejes motor tak je to zaprasene uplne vsede od zhoreneho oleja

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 duben 2006, 10:03 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 duben 2005, 09:08
Příspěvky: 1435
Bydliště: Praha-Malá strana,Krupá u Rakovníka.
on jenom kouri nejsou po nem fleky nebo tak ale ted uz se vypalil takze je to dobre

_________________
Mám SIMSONA S51 Enduro 12V r.v.1990.Kolečko 16 zubů,Svíčka BERU Isolator,Převrtáno na 60ccm,Přídavné brzdové světlo,Otáčkoměr,Leštěná kliková skříň,Lešťené kanály,Korky v klice 8) . :finger:
!!!KDO BRZDI,PROHRAVA!!!Po kompletní GO motoru v 20675Km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 13:34 
Offline
Uživatel

Registrován: 17 listopad 2005, 22:27
Příspěvky: 56
Podle ještě stále platných fyzikálních zákonů černá barva nejlépe vyzařuje nebo pohlcuje tepelnou energii, takže by černej nátěr měl teoreticky zlepšit chlazení motoru.
Ale jak správně řekl marty záleží taky na přetupu mezi vrstvami.
Když zabalíš motor do černý deky, tak se asi lepší chladit nebude.
Vidím v tom spíš estetickej problém, jak se co komu líbí.
Ideální by asi bylo motor začernit nějakou chemickou reakcí. Barvu bych doporučoval jenom nějakou kvalitní na vysoké teploty (existuje prej ňákej sprej na vejfuky do 300 stupňů). Už jsem viděl několik motorů naštříkaných nějakou barvou, kde část barvy slezla a část se připálila a vypadalo to dost fujtajblově.

_________________
Pusťte mě k tomu, já to zmáknu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 duben 2006, 15:37 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 červen 2004, 11:07
Příspěvky: 1025
Bydliště: Tišnov
hliník se dá černit eloxováním, pak se přestup tepla nezhorší, ono je to spíše vzhledovka protože na motorce se motor chladí prodem vzduchu, pokud by prodění nebylo tak černění zlepší odvod tepla

_________________
moto1: MZ150 ojetá, moto2: simson S60E ojetý, přítelkyně: čerstvě zajetá...momentálně značně ojetá :twisted:
Black bitch: Alfa Romeo 75 2.0TS 150HP ultimate drifting machine :twisted:
!CO NEUBRZDÍŠ TO NEUKECÁŠ!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 červen 2007, 08:20 
Offline
Uživatel

Registrován: 20 březen 2006, 13:17
Příspěvky: 7
Bydliště: Plzeň
Já nevim co teda myslíte tim všechno nabarvit,když píšete motor,ale já mam černé obě strany (víka) motoru a střed mam nenabarvenej,mě osobně se to moc líbí,nějaký přehřávání je při tomto způsobu zanedbatelné. Barvil jsem to nejakou štětkovou barvu asi kolem 120 stupňů,název kdyžtak zjistim


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 červen 2007, 10:02 
Offline
Uživatel

Registrován: 28 leden 2007, 18:34
Příspěvky: 161
Bydliště: Vrchlabi
eloxovani: eloxovej nater vyzere zanedbatelnou vrstvu hliniku a posunem molekul se usadi na tom a zustava jako ta sezrana vrstva hliniku takze tam nevznika dalsi vrstva nateru ale osatava to sami akorat teda kdyz tam udelate tak 4vrstvy tak pak to uz asi bude veci...

_________________
Schanim sr50 klidne i v dezolatnim stavu a bez TP...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 červen 2007, 16:33 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 srpen 2006, 10:20
Příspěvky: 78
Bydliště: Ostrava
Hele kluci to bych vůbec neřešil nějaké elaxovaní. Já si budu určitě taky motor dělat do černa, v drogérii jsem si koupil barvu. 100 ml vypalovací černá, je to v malé plechovce a původně je to na dělaní trubek od peců, "rour"
Zatím jsem neměl jak to vyzkoušel, jenom jsem tím udělal na bývalém Simsonu šroub od výfuku který vlastně drží vývod na válci. Drží super, teploty tam jsou velké a v pohodě, za 30 minut vypalené a jak říkám drželo to super.

Jak budu dělat motor, 70 ccm přestavbu tak ty bloky motoru nastříkám odděleně. Očistím, zdrsním je do kovového lesku a odmastím. Barvu si připravím do pistole, a nastříkám. Pak přidám fotky ale budu rád když to stihnu do konce prázdnin. Jde spíše o to kdy budou peníze na sedumdesátku válec a kliku.

Nemám foťák abych vám popřípadě vyfotil tu plechovku barvy, ségra si vzala foťák na dovolenou :?

PS: Když si někdo neumí vyměnit svíčku za teplou či studenou dle ročního období tak bych nějaké zahřívání neřešil :lol:

_________________
Kupuju nového Simsona. Začátkem července, Enduro r.v. 1990, červená barva... pak pošlu fotky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 červen 2007, 10:15 
Offline
Uživatel

Registrován: 07 březen 2007, 21:26
Příspěvky: 223
Bydliště: Krnov
Johnny píše:
Martin píše:
Johnny.Cash píše:
Ja sem cetl, ze vyrobci motoru barvili motor nejakou smesi HNO3 a este nejaky dalsi chemikalie proto, aby se motor lip chladil... Nekde to mam tak se na to mrknu :idea:

A jak toho ta chemikalie dosahuje?:-)



odvádí nebo odráží teplo, ne ?
to bych chtěl vidět jak kyselina dusičná + chemikálie zlepší chlazení :lol: :lol:

_________________
Sifl prodaný => Gilera KK 125 :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: nastříkat motor na černo
PříspěvekNapsal: 31 březen 2014, 14:53 
Offline
Uživatel

Registrován: 07 březen 2014, 15:24
Příspěvky: 21
Bydliště: Semtěš
Když jsem vytáhnul síma po otci asi 6 let ve stodole tak byl válec + hlava černá (barvená) ale barva byla popraskaná a nechtějte zažít ten mordor s odstranováním barvy z žebrování válce a hlavy... Téměř nemožné :banging:

_________________
60/4, Amal19, SKF, Reso
Stříbrná metalíza
zajíždím


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: nastříkat motor na černo
PříspěvekNapsal: 01 květen 2014, 14:57 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 červenec 2012, 10:44
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha-Východ
Hoši hoši... Já si stříkal na fichtla výfuk na černo (tedy spíš zkrášloval původní černou :D ), trošku jsem stříkl na válec a za živýho boha to ne a ne sundat ani drátěným kartáčem :D http://www.vmd-drogerie.cz/vmd-drog/esh ... mat-160-ml
Nemá žádné zvláštní určení, ale drží tam i přes to horko... :mrgreen:
Tím drátěným kartáčem sundám sotva třetinu toho, na to by člověk musel mít celé odpoledne aby to dal dolu celé :D

_________________
S51 Enduro 6V, r.v. 1984, Najeto 10 960 km
Válec 70/2, karburátor 16N1
Komplet po GO, krom motoru vše nové :D

Kdo maže, ten jede! :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: nastříkat motor na černo
PříspěvekNapsal: 01 květen 2014, 23:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říjen 2010, 10:04
Příspěvky: 1105
Bydliště: Mladá Boleslav
Zalezi na vrstve barvy a zpusobu nanaseni tlusta a spatne vrstvena barva popraska kdyz se to udela dobre bude to drzet ... kazdopadne mel jsem barvu urcenou primo na bloky motoru takze na hlinik a litinu odolnou benzinu a chemii .... no prvnich par kapek z karburatoru ... a barva zkrabatela ... uz bych si nic nez elox nikdy nedal ...

_________________
s51 : http://1url.cz/8QaZ
3,5k 2,7kw feel the power !!! :D :D :D
simson 50/2 leo vince zelená RS + facelift :-P
MZ ---> originál je originál zatím :D
Fotky : https://picasaweb.google.com/110386673902623613874


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.108s | 13 Queries | GZIP : On ]