Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 28 březen 2024, 20:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 22 srpen 2010, 18:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srpen 2010, 14:06
Příspěvky: 22
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
toxic píše:
Mormeg píše:
zdravim mal by som otazku ktora mi akosi neda spat... mam doma klasicku 50/2 ale mam ju možnosť za obstojnú cenu (aspoň myslím) dat prevrtat na 60ccm...ostal by to dvojkanal... chcel by som sa spytat ci sa to po vykonnostnej stranke oplati alebo to je len zanedbatelny rozdiel... kedze nechcem objednavat diely zo zahranicia a som zo slovenska co sa tyka piesnej sady mam ju v plane zobrat zo sim-by... ale videl som ze ludia tu o tejto predajni nemaju vysoku mienku a tak sa este pytam ci tato piestna sada http://www.sim-ba.sk/eshop/piest-s60-4100-sada-original-451.php vyplati a ci to nie je nejaky odpad pätnástej D triedy :D ... dalej by ma zaujímalo ze pokial dam len prevrtat valec z 50 na 60 ci nebude nejaky problem s kanalmi...ci to do nich nejak nezasiahne a nebude ich treba nejak upravit... karburator k tomu by som dal 16N1 a filter http://www.sim-ba.sk/eshop/vzduchovy-filter-sport-d35-90-1116.php (ako inak zo sim-by :? ) trysku podla potreby ... vopred dik za odpoved



Ten kto ti to bude prevŕtavať nemá piest na 60-tku ??? Inak zo sim-by by som nebral nič čo sa týka mechanických častí a motora, jedine tak nálepky sú ok :D A výkon tej 60-tky počítaj skôr tak do 5 koní, viac nie s tým setup-om čo chceš mať. A ten vzduchový filter ti treba nebude, stačí keď si dáš väčšiu trysku do karbca. A hlavu nechaj pôvodnú, nedávaj 60-tkovú, má to potom väčšiu kompresiu....


ee k prevrtaniu nieje nic viac... heh no aj nalepsky som chcel aspon nieco :D ... no hej s viac som neratal, jednak som realista a na druhej strane nechcem do toho vrazit vela prachov kedze to mam len na vyblbnutie mimo ciest... no filter som chcel koli tomu ze by som chcel dat prec skrinku... no a hlavu nechavam pôvodnú jednak koli kopresii a jednak ze nemam ziadnu 60-tkovu poruke :D

_________________
Jawa 20 cross - terenkoza
Jawa 21 - zgeneralkovany
Simson S51 Elektronic - čaka na zapojenie novej elektriky
Simson S51 Enduro - momentálne v prestavbe
Jawa 250 Chopper - Drobec http://img829.imageshack.us/i/drobec.jpg/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2010, 18:31 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 září 2007, 21:07
Příspěvky: 499
Bydliště: Slovensko
Mormeg píše:
ok diki za rady... budem zo sim-by objednavat viac veci takze vezmem aj tu piestnu sadu a uvidim...ak to bude nejak odpad tak budem mat sice nesputanu ´´radost´´ ale tych 7 eur ma nezabije... v tom pripade objednam ten z motoprodejny aj ked bude sice postovne vacsie... no a este taky dotaz... na 50/2 som chcel dat 13zubove zaberove koliecko-prislo mi to ako najlepsi kompromis..ale ked to bude 60/2 tak by sa snad oplatilo aj 14zub... co vy na to?

miro.ferko: diki za ochotu ale daruj nekomu kto to bude potrebovat nutnejsie :D



Jasne, nic proti rozhodnutiu, ved najlepsie sa uci na vlastnych chybach!

_________________
RZT SVI90S, RZT46SP kľuka, RZT 5 qualt, VAPE, RZT 5 lamel. spojka, Areche karbec, Sportauspuff RZT R, RZT gabel, RZT tuning. filter, Repsol Competicion, Castrol MTX, 16zub.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 26 srpen 2010, 18:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srpen 2010, 20:55
Příspěvky: 850
Bydliště: Třebíč
Slíbil jsem ti poznatky :mrgreen: ale mam nějaky technicky problemy :| (pod cca 3,5tis otaček zhebne), ale i tak sem s nim najel 30km. Jelikož je čerstvě v záběhu, tak je jasny, že to nemužu hnát a honit :D ,ale mužu ti řict, že síla a tah je o dost lepší :wink: hlavně kopce... no to je uplně něco jinyho než s 50kou :mrgreen: s 16zubem tahne Endurko jak drak a do kopce ani ne na 1/2 plynu 60Km/h

_________________
Stříbrný šíp 50/2,60/2,70/2,70/3,70/5,80/3,85/2 najeto 45000km, nejdelší trasa 350km, max rychlost 107km/h
Jawa 20, Honda XL125V Varadero
Nissan Micra, Nissan Almera, BMW 318i, Mazda MPS 191kw, Ford Fiesta, Nissan Primera 135kw, MG ZT 220S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 27 srpen 2010, 21:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 září 2007, 21:07
Příspěvky: 499
Bydliště: Slovensko
Nebolo by lespie aspon v zabehu nechat 15-zub aby ho tak netrapilo?

_________________
RZT SVI90S, RZT46SP kľuka, RZT 5 qualt, VAPE, RZT 5 lamel. spojka, Areche karbec, Sportauspuff RZT R, RZT gabel, RZT tuning. filter, Repsol Competicion, Castrol MTX, 16zub.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 28 srpen 2010, 06:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srpen 2010, 20:55
Příspěvky: 850
Bydliště: Třebíč
No jelikož tu dělali novou silnici tak neni problem jet všude za 4 i s minimálním plynem, spíš mě trápí že to pod 4tis otáček nejede a zhebne :(

_________________
Stříbrný šíp 50/2,60/2,70/2,70/3,70/5,80/3,85/2 najeto 45000km, nejdelší trasa 350km, max rychlost 107km/h
Jawa 20, Honda XL125V Varadero
Nissan Micra, Nissan Almera, BMW 318i, Mazda MPS 191kw, Ford Fiesta, Nissan Primera 135kw, MG ZT 220S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 28 srpen 2010, 20:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23 září 2007, 21:07
Příspěvky: 499
Bydliště: Slovensko
djmicho píše:
No jelikož tu dělali novou silnici tak neni problem jet všude za 4 i s minimálním plynem, spíš mě trápí že to pod 4tis otáček nejede a zhebne :(


Volnobeh drží?

_________________
RZT SVI90S, RZT46SP kľuka, RZT 5 qualt, VAPE, RZT 5 lamel. spojka, Areche karbec, Sportauspuff RZT R, RZT gabel, RZT tuning. filter, Repsol Competicion, Castrol MTX, 16zub.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2010, 09:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srpen 2010, 20:55
Příspěvky: 850
Bydliště: Třebíč
volnoběh drží uplně perfektně, ale jet s tím v podstatě nejde,takže nemůžu provozovat svoji pomalou vyhlídkovou jízdu :cry:

_________________
Stříbrný šíp 50/2,60/2,70/2,70/3,70/5,80/3,85/2 najeto 45000km, nejdelší trasa 350km, max rychlost 107km/h
Jawa 20, Honda XL125V Varadero
Nissan Micra, Nissan Almera, BMW 318i, Mazda MPS 191kw, Ford Fiesta, Nissan Primera 135kw, MG ZT 220S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2010, 15:37 
Offline
Uživatel

Registrován: 27 srpen 2010, 16:02
Příspěvky: 15
Bydliště: Nitra,Slovensko
tak pochvalim sa ja ked som dal prevrtat na 60 ccm...ja som bol velmi rad..dal som tam 17 zubove koliesko..znizil som hlavu a do zadu som dal rozetu zo skutra,cela uprava na simsone co som spravil...vysledok 80-85 km a maximalka dole kopcom 90..takze si myslim ze dost slusne na to ze to je 60 a momentalne robim prestavbu na 70 ccm takze to pojde hadam nejakych 100km/h :D...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2010, 23:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srpen 2010, 14:06
Příspěvky: 22
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
no diki za vase recenzie k 60/2... pustím sa do toho tiež ale až v zime, teraz si chcem este uzit jazdy...nahodil som vcera drapak tak mi je luto to uz teraz rozoberat :D ...

_________________
Jawa 20 cross - terenkoza
Jawa 21 - zgeneralkovany
Simson S51 Elektronic - čaka na zapojenie novej elektriky
Simson S51 Enduro - momentálne v prestavbe
Jawa 250 Chopper - Drobec http://img829.imageshack.us/i/drobec.jpg/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 09 březen 2014, 15:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 květen 2009, 21:20
Příspěvky: 699
Bydliště: Jabloň okres: Humenné
aky je priemer valca 60/2 po vybruse zo 50/2 a kolko krat este sa da potom spravit vybrus tej 60tky? :D

_________________
Simson S61 Cross 60/2
Black Engine,SKF,ZVL, korky v kluke, 13zub, gufera,lak,imbusove sruby, spojkove lamely
Kompletna prestavba
NAČITAVAM:80 %
████████████████████
GO motoru = HOTOVO
GO rámu = HOTOVO
Kompletizacia=Práve prebieha..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 09 březen 2014, 22:07 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1664
Bydliště: RK
Podle toho jaký koupíš píst resp. jaký si řekneš aby ti udělali vrtání (podle dostupného pístu). Výbrus se dělá vždy podle pístu nikdy naopak. Takže pokud to vemu třeba podle motokrámku zde: http://www.motokramek.cz/pist-41-00-60-ccm-pro-cep-12/ Tak si můžeš nechat udělat 41mm a pak máš 4výbrusy k dobru. Což nemusí nutně znamenat že to vydrží 4průsery ve válci. Muže ti vylítnout segerovka nebo něco udělá to rýhu do válce a to zahladit sebere třeba dva tři výbrusy. Snad to takhle stačí vysvětlit.

_________________
:finger: modrej šrot
70ccm 5 kanal + membrane Motoforce, 5ti kvalt,sport klika, Amal 21, Vape SZ10, snížená palice, malossi airfilter,1,6mm taliř.pružina
miniblinkry, LED angeleye, strobo, leštěný dekly,měkčí brzd.obložení


JINAK SERIOVKA
:finger2:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 10 březen 2014, 18:47 
Offline
Sponzor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 únor 2008, 21:18
Příspěvky: 1214
Bydliště: Levoča (SK)
Válec 41 mm a piest 40,98 mm
Pozri tabuľku, 50 cm a 70 cm válce plus piest.


Přílohy:
Poznámka: Tabuľka veľkosti válec+piest
Image-014.jpg [513.34 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
simson s51 1E1/CS enduro,1990, 60/4, Amal19,NGK,TTS,MTX80W,Hlava50,16z,REZO32.

Auto vozí telo,motorka dušu.

http://www.youtube.com/user/ZweiradteileShop/videos
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 10 březen 2014, 18:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18 květen 2009, 21:20
Příspěvky: 699
Bydliště: Jabloň okres: Humenné
jo jasne chapem :) chcem to na 60tku a ten hnus polsky valec nechcem kupovat :D

_________________
Simson S61 Cross 60/2
Black Engine,SKF,ZVL, korky v kluke, 13zub, gufera,lak,imbusove sruby, spojkove lamely
Kompletna prestavba
NAČITAVAM:80 %
████████████████████
GO motoru = HOTOVO
GO rámu = HOTOVO
Kompletizacia=Práve prebieha..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 10 březen 2014, 23:59 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1664
Bydliště: RK
Nech to na těch 41mm nebo něco před. Pokud nechceš polskej válec tak si kup Almet píst nebo at ti ho v brusírně seženou. Jinak ti tam stejně dají nějaký polský nebo madarsky píst

_________________
:finger: modrej šrot
70ccm 5 kanal + membrane Motoforce, 5ti kvalt,sport klika, Amal 21, Vape SZ10, snížená palice, malossi airfilter,1,6mm taliř.pružina
miniblinkry, LED angeleye, strobo, leštěný dekly,měkčí brzd.obložení


JINAK SERIOVKA
:finger2:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vyplati sa prevrtat 50/2 na 60/2?
PříspěvekNapsal: 16 březen 2014, 15:44 
Offline
Uživatel

Registrován: 21 říjen 2012, 11:32
Příspěvky: 760
Bydliště: polabí a okolní kopce
nač kurvit orogo válec hned max výbrusem??? kup si druhovýrobku a až se nabažíš a budeš vracet simpla do toho nej stavu což je origo ,tak jako když ho najdeš

_________________
starší motocyklista 2 kategorie

Všeliké kvaltování toliko pro hovado dobré jest. J.A.Komenský


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.135s | 14 Queries | GZIP : On ]