Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 duben 2024, 12:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kity na simson
PříspěvekNapsal: 11 březen 2006, 17:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
študoval som si niektoré nemecké firmy, čo robia veci na simsony a vačšinou majú v ponuke kity u ktorých je viac sacích kanálikov, poprípade kity s klapkami.
trocha som sa pohrával s myšlienkou niećo také kúpiť a tak by ma zaujímal váš názor. Keby som zobral kit o 100ccm, tak s 2,3,4,5, alebo 6 kanálmi, či s klapkou? Ono by to stálo pekelné prachy, ale to neriešte, o tom všetci vieme, ide mi skor o +/- daných verzií :wink:

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kity na simson
PříspěvekNapsal: 11 březen 2006, 17:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srpen 2005, 22:38
Příspěvky: 2047
Bydliště: Madunice - slovensko
Ciernygepard píše:
študoval som si niektoré nemecké firmy, čo robia veci na simsony a vačšinou majú v ponuke kity u ktorých je viac sacích kanálikov, poprípade kity s klapkami.
trocha som sa pohrával s myšlienkou niećo také kúpiť a tak by ma zaujímal váš názor. Keby som zobral kit o 100ccm, tak s 2,3,4,5, alebo 6 kanálmi, či s klapkou? Ono by to stálo pekelné prachy, ale to neriešte, o tom všetci vieme, ide mi skor o +/- daných verzií :wink:


mas pravdu ze ked zvecsujes objem motora a celkovo jeho vykon tak by nebolo odveci dat 5 alebo 6 kvalt

a mislim ze by to mohlo byt kvalitnejsie urobene ako ked si niekto doma vyraba sam na kolene ale nemusi to byt pravidlo.

ale zase na druhej strane by som si poriadne rozmislel ze ked z toho urobis napr 100ccm tak maximalka pojde samozrejme tiez hore a to uz neni len zivotnost prevodovky ale aj celej kostry. a hlavne ci su to tie bubny schopne ubrzdit. to by chcelo aj nove brzdy potom

_________________
Kľudne sa pýtaj:
Jednoduchá otázka 5eur
Otázka vyžadujúca premýšľanie 10eur
Otravná otázka 20eur
Nezmyselná otázka 50eur

Múdrejšiemu neraď, silnešiemu nedvíhaj.

Železo: 1990 S51@60ccm ináč origo maximálka medzi 20-130cm od krajnice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kity na simson
PříspěvekNapsal: 11 březen 2006, 17:36 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ciernygepard píše:
študoval som si niektoré nemecké firmy, čo robia veci na simsony a vačšinou majú v ponuke kity u ktorých je viac sacích kanálikov, poprípade kity s klapkami.
trocha som sa pohrával s myšlienkou niećo také kúpiť a tak by ma zaujímal váš názor. Keby som zobral kit o 100ccm, tak s 2,3,4,5, alebo 6 kanálmi, či s klapkou? Ono by to stálo pekelné prachy, ale to neriešte, o tom všetci vieme, ide mi skor o +/- daných verzií :wink:

Nu u více-kanálových řešení jsou se dočetl o nutnosti většího přímazu.
On není až takový problém v motoru, ale vše stojí a padá an přední brzdě. Prostě pro větší ladění by to chtělo koupit kotouč.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 březen 2006, 11:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Kotúč by nepripadal do úvahy. Ten totižto nie je možné legálne zapísať do TP a keďže od apríla/dubna/ u nás vstupuje do platnosti zákon ostro bojujúci proti tunerom, tak aké koľvek riešenia ma zaujímajú len v legálnej rovine.

Brzdy sú problém, to je každému, kto má simson jasné. Jediné, čo s tým, je asi použitie športového obloženia a trocha sa treba pohrať s ich dĺžkami. Nie je to veľa, ale zase ani nič.
Ja zase nie som 15 ročný bláznivý chalan a celkom dobre si uvedomujem, že to bude chcieť domyslieť zo všetkých pohľadov.
Mňa hlavne trápi ten rozdiel medzi klapkovými a bezklapkovými motormi. Absolutne neviem z dostupných údajou posúdiť, čo je lepšie, lebo výkon a priebeh sú podobné. Nikde nepíšu napr. o spotrebe a životnosti :x

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 březen 2006, 11:19 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ciernygepard píše:
Kotúč by nepripadal do úvahy. Ten totižto nie je možné legálne zapísať do TP a keďže od apríla/dubna/ u nás vstupuje do platnosti zákon ostro bojujúci proti tunerom, tak aké koľvek riešenia ma zaujímajú len v legálnej rovine.

Brzdy sú problém, to je každému, kto má simson jasné. Jediné, čo s tým, je asi použitie športového obloženia a trocha sa treba pohrať s ich dĺžkami. Nie je to veľa, ale zase ani nič.
Ja zase nie som 15 ročný bláznivý chalan a celkom dobre si uvedomujem, že to bude chcieť domyslieť zo všetkých pohľadov.
Mňa hlavne trápi ten rozdiel medzi klapkovými a bezklapkovými motormi. Absolutne neviem z dostupných údajou posúdiť, čo je lepšie, lebo výkon a priebeh sú podobné. Nikde nepíšu napr. o spotrebe a životnosti :x

Ono pokud se bojíš té kotoučovky, tak nacpat tam klapku nebo třeba 100 ccm válec je velmi podobný kalibr. Spíše bych řekl, že se ti lépe povede zlegalizovat ten kotouč, protože S53 u nás normálně jezdila. Čili by ti to výrobce mohlo povolit jako přestavbu.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 březen 2006, 11:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Tie kity ti nemenia číslo motora a tak by to museli rozobrať, aby na to prišli. s tým nemajú problém ani Nemci a to tam majú TUV prísne ako fras. Kotúč na skútra nepovolia a na Slovesku stojí akákoľvek prestavba 10500sk na kolkoch a ďalších cca 20000sk na homologizácií, takže určite to nie je schodné.

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 březen 2006, 11:57 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ciernygepard píše:
Tie kity ti nemenia číslo motora a tak by to museli rozobrať, aby na to prišli. s tým nemajú problém ani Nemci a to tam majú TUV prísne ako fras. Kotúč na skútra nepovolia a na Slovesku stojí akákoľvek prestavba 10500sk na kolkoch a ďalších cca 20000sk na homologizácií, takže určite to nie je schodné.

Dle mého názoru to můžou mít němci u nich homologované. Promiň nevšímnul jsem si, že máš SR, proto jsem argumentoval možností té přestavby.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 březen 2006, 12:16 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Všetky tie diely, nad ktorými som sa zamýšlal majú TUV a to je uznané samozrejme aj u nás. Bez certifikátu sú lacnejšie, ale tie ma nezaujímali. Chcem mať všetko v rámci noriem, alebo aspoň tak posobiace, kedže tuning nikdy nie je košér.

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 březen 2006, 12:26 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ciernygepard píše:
Všetky tie diely, nad ktorými som sa zamýšlal majú TUV a to je uznané samozrejme aj u nás. Bez certifikátu sú lacnejšie, ale tie ma nezaujímali. Chcem mať všetko v rámci noriem, alebo aspoň tak posobiace, kedže tuning nikdy nie je košér.

Přiznám se, že ti tady pomoci nemohu a budeš si muset sám pozjistit, co je možné a co. Pokud je to oficiální kit s homologací, tak by problém být nemusel, ale to je pouze můj názor.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 březen 2006, 12:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Jasné, ja som s tým rátal, že tu o tom príliš informácií nezistím, len som chcel vedieť, či aspoň teroreticky niekto nevie, aký rozdiel je vo funkčnosti motora s viac sacími kanalmi, alebo klapkou a či keď tam je tých viac kanálov tak bude spotreba zákonite vysoká, alebo sa s tým bude dať jazdiť aj rozumne, lebo tu už som si svojimi úvahami nie som istý.

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 březen 2006, 13:18 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ciernygepard píše:
Jasné, ja som s tým rátal, že tu o tom príliš informácií nezistím, len som chcel vedieť, či aspoň teroreticky niekto nevie, aký rozdiel je vo funkčnosti motora s viac sacími kanalmi, alebo klapkou a či keď tam je tých viac kanálov tak bude spotreba zákonite vysoká, alebo sa s tým bude dať jazdiť aj rozumne, lebo tu už som si svojimi úvahami nie som istý.

No funkčně. Víc to bude žrát:-). Podívej většina lidí, co víc ladí, má stroj spíše pro radost než pracanta na každý den. Čili bych se snažil pozjistit, jakou má řešení, které chceš použít, životnost. To by ti měli ve firmě jako RZT nebo Langtuning schopni říci.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 březen 2006, 15:09 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Však ja simson ako pracanta nepouźívam. Celú zimu stojí aby sme v lete absolvovali tak 1500km po dovolenkách a zase stáť.

s RZT a Langtuning som komunikoval a zastrájajú sa, že keď dám všetko od nich a z danej série, tak to nemá zníženú životnosť. Každopádne mi ale neposlali popisy konkrétnych vlastností jednotlivých riešení aj napriek tomu, že som to dorazne žiadal.

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 březen 2006, 15:12 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říjen 2003, 13:12
Příspěvky: 1969
Bydliště: Okres Rokycany
Ciernygepard píše:
Však ja simson ako pracanta nepouźívam. Celú zimu stojí aby sme v lete absolvovali tak 1500km po dovolenkách a zase stáť.

s RZT a Langtuning som komunikoval a zastrájajú sa, že keď dám všetko od nich a z danej série, tak to nemá zníženú životnosť. Každopádne mi ale neposlali popisy konkrétnych vlastností jednotlivých riešení aj napriek tomu, že som to dorazne žiadal.

Jaké konkrétní vlastnosti myslíš? Vždyť Lang má dokonce grafy z motorové brzdy.

_________________
Železo: Simson S60 Enduro(r.v.83): 17 z. kolečko, digitální tachometr


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 březen 2006, 15:24 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Oni majú viac v ponuke ako ponúkajú na internete a tak som si nechal urobiť konkrétne ponuky, kde mi ponúkli práve variantu s klapkou, alebo bez, no nevyjadrili sa v čom je ktorá verzia lepšia, koľko ktorá vydrží a koľko ktorá zožerie.A ja proste netuším, či je lepšie jedno, alebo druhé

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 březen 2006, 16:40 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 březen 2006, 19:22
Příspěvky: 96
Bydliště: Rokycany
Mohl by si sem dát adresu s těma kitama.. ? :?:
Dík.. !

_________________
Simson S51/1C1-CS, 50ccm, 1990, 16z, 12V, z části předělaný na Enduro, otáčkoměr, STK do 4/2010, svíčka NGK B8HS

Motto : Kdo nemaže s M2T, ten jede..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 97 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 4.107s | 13 Queries | GZIP : On ]