Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 23 květen 2024, 23:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 11 květen 2008, 17:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 květen 2007, 00:09
Příspěvky: 1734
Bydliště: Vlašim
gsR píše:
A kdybych si koupil ten karburator ( amal ) a 4kanal 60ccm kolik bude maxximalka ?



tak 80 km/h s ladem vic

_________________
Kawasaki GPZ 500S - r.v. 1992, 53 900km, Vmax: 225 km/h
Simson S51 B2-4
Obrázek
Další úpravy: sportovní klikovka a brzdové obložení,sliky,ložiska SKF,bočák,chrom zrcátka
Vmax:89km/h,Spotřeba:3,8/100km


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 11 květen 2008, 19:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 25 srpen 2007, 18:51
Příspěvky: 341
Bydliště: Klášterec nad Ohří
gsR píše:
A kdybych si koupil ten karburator ( amal ) a 4kanal 60ccm kolik bude maxximalka ?

kdyz se nebudes bat tak 90 bys z toho mohl dat

_________________
;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 13 květen 2008, 16:02 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 únor 2007, 11:23
Příspěvky: 6
Bydliště: Veľké Rovné
da sa potom kupit dalsi piest a kruzky
na 60-tku


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 13 květen 2008, 16:42 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 prosinec 2006, 18:10
Příspěvky: 409
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
mogon píše:
da sa potom kupit dalsi piest a kruzky
na 60-tku
Jistě

_________________
Simson S61 enduro
Úpravy:60/4,leštěné kanály,BVF19,sport. klika,31z rozeta,dlouhý 5ti-kvalt,náhon z předního kola,15z,leštěná kliková skříň,32mm koleno+resonanz výfuk
Max. rychlost: okolo 90 km/h
Plány: BMW 325i E30 :twisted:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 13 květen 2008, 20:14 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 07 únor 2007, 11:23
Příspěvky: 6
Bydliště: Veľké Rovné
a kde,u nas sa to neda kupit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 13 květen 2008, 20:23 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12 květen 2007, 00:09
Příspěvky: 1734
Bydliště: Vlašim
mogon píše:
a kde,u nas sa to neda kupit


kazda mototechna skoro

_________________
Kawasaki GPZ 500S - r.v. 1992, 53 900km, Vmax: 225 km/h
Simson S51 B2-4
Obrázek
Další úpravy: sportovní klikovka a brzdové obložení,sliky,ložiska SKF,bočák,chrom zrcátka
Vmax:89km/h,Spotřeba:3,8/100km


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 14 květen 2008, 14:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 04 prosinec 2006, 18:10
Příspěvky: 409
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Když víš rozměry pístu a pístních kroužků a řekneš to v nějaké mototechně tak ti je dají nebo se mrkni na net tam budou mít 100 pro

_________________
Simson S61 enduro
Úpravy:60/4,leštěné kanály,BVF19,sport. klika,31z rozeta,dlouhý 5ti-kvalt,náhon z předního kola,15z,leštěná kliková skříň,32mm koleno+resonanz výfuk
Max. rychlost: okolo 90 km/h
Plány: BMW 325i E30 :twisted:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 23 květen 2008, 15:47 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Je totalna blbost sa domnievat, ze ked z 3kw motoru vytrieskam 10kw, neodrazi sa to na spotrebe. Na co je tam viac kanalov?vacsi karburator?
Prakticke skusenosti kolegov z nemecka, co maju simsony po spickovom tuningu od renomovanych firiem hovoria jasne. Rychlost nad 100km/h?ano, spotreba 10l/100km?ano, nutnost pouzivania najkvalitnejsich olejov v riedeni aspon 1:25?ano, zivotnost do 10000km?ano
nehovoriac o tom, ze uprava simsona neskonci u motora...trepa ho prisposobit cely, takze povodna pekna cena sa razom prehupne do cien presahujucich minimalne1000 euro o zakonoch nehovoriac
Prevazna cast clenov tohto fora je v teenagerskom veku a chcela by co najrychlejsiu motorku za par korun. Chapem to a upozornujem, ze tadialto cesta nevedie. Kupte si radsej jawu. Zo simsona rychly sip nikdy nebude. Ma ale kopec inych prednosti, je maly, lacny, spolahlivy a pomerne usporny. Tuningom pride o vsetky s minimalnym ziskom

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 24 květen 2008, 01:20 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červenec 2006, 10:33
Příspěvky: 2033
Bydliště: Stará Boleslav
Ciernygepard píše:
Je totalna blbost sa domnievat, ze ked z 3kw motoru vytrieskam 10kw, neodrazi sa to na spotrebe. Na co je tam viac kanalov?vacsi karburator?
Prakticke skusenosti kolegov z nemecka, co maju simsony po spickovom tuningu od renomovanych firiem hovoria jasne. Rychlost nad 100km/h?ano, spotreba 10l/100km?ano, nutnost pouzivania najkvalitnejsich olejov v riedeni aspon 1:25?ano, zivotnost do 10000km?ano
nehovoriac o tom, ze uprava simsona neskonci u motora...trepa ho prisposobit cely, takze povodna pekna cena sa razom prehupne do cien presahujucich minimalne1000 euro o zakonoch nehovoriac
Prevazna cast clenov tohto fora je v teenagerskom veku a chcela by co najrychlejsiu motorku za par korun. Chapem to a upozornujem, ze tadialto cesta nevedie. Kupte si radsej jawu. Zo simsona rychly sip nikdy nebude. Ma ale kopec inych prednosti, je maly, lacny, spolahlivy a pomerne usporny. Tuningom pride o vsetky s minimalnym ziskom

a z jawy jo? :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 24 květen 2008, 06:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22 leden 2007, 15:08
Příspěvky: 973
Bydliště: Borský Mikuláš Slovakia
Ciernygepard píše:
Je totalna blbost sa domnievat, ze ked z 3kw motoru vytrieskam 10kw, neodrazi sa to na spotrebe. Na co je tam viac kanalov?vacsi karburator?
Prakticke skusenosti kolegov z nemecka, co maju simsony po spickovom tuningu od renomovanych firiem hovoria jasne. Rychlost nad 100km/h?ano, spotreba 10l/100km?ano, nutnost pouzivania najkvalitnejsich olejov v riedeni aspon 1:25?ano, zivotnost do 10000km?ano
nehovoriac o tom, ze uprava simsona neskonci u motora...trepa ho prisposobit cely, takze povodna pekna cena sa razom prehupne do cien presahujucich minimalne1000 euro o zakonoch nehovoriac
Prevazna cast clenov tohto fora je v teenagerskom veku a chcela by co najrychlejsiu motorku za par korun. Chapem to a upozornujem, ze tadialto cesta nevedie. Kupte si radsej jawu. Zo simsona rychly sip nikdy nebude. Ma ale kopec inych prednosti, je maly, lacny, spolahlivy a pomerne usporny. Tuningom pride o vsetky s minimalnym ziskom


osobne som do sima vrazil aj z nakupom sima cca 550euro. a chodi my teraz peknych 90km/H po rovinke pomer oleja mam 1:50. ešte som ho ani len nepridrel. mam najazdenych vyže 1300km a zatial som nepocityl že by my nejako klesol vykon opotrebenim. a spotrebu mam do 3l na 100km. keby som mal spotrebu 10litov tak by som musel jazdit od benzikny k benzike, neviem od kial si zobral tých 10l ale je to pekna hlupost.

_________________
BMW F650GS 2001
ObrázekSimson S51 B2-4Obrázek=PREDANÝ

http://www.moto-100bubu.estranky.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 24 květen 2008, 08:36 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Riesil si brzdy?riesil si ram? Ak nie, tak si samovrah? Kolko Ti toci otacok?Ak mazes pri 10000 1:50,tak je ti motor urcite vdacny.

Je proste nemozne, aby ti motor po takomto zvysovani sily nespotreboval viac paliva. Dokazes mi vysvetlit, kde nabral tie koniky navyse?

tie cisla su od chalanov z Nemecka, co s tym maju nepomerne viac skusenosti, pretoze extremne prestavby uz jazdia. Moju sukromnu korespodenciu tu uverejnovat nebudem, no kazdopadne dva roky dozadu som pripravoval projek najrychlejsie simsona na Slovensku a precital a popisal som toho mraky.
Vo vysledku som sa dopracoval k takej cene, ze som to radsej nechal tak.

550e aj s kupou simsona? A to bol vrak?

ved ked len tak nahodim: kluka 150,prevodovka 150, nejaky kit 300, tak uz som to presvihol a to som len zacal.

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 24 květen 2008, 09:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 březen 2006, 16:15
Příspěvky: 292
Bydliště: Kroměříž
Ciernygepard píše:
Riesil si brzdy?riesil si ram? Ak nie, tak si samovrah? Kolko Ti toci otacok?Ak mazes pri 10000 1:50,tak je ti motor urcite vdacny.

Je proste nemozne, aby ti motor po takomto zvysovani sily nespotreboval viac paliva. Dokazes mi vysvetlit, kde nabral tie koniky navyse?

tie cisla su od chalanov z Nemecka, co s tym maju nepomerne viac skusenosti, pretoze extremne prestavby uz jazdia. Moju sukromnu korespodenciu tu uverejnovat nebudem, no kazdopadne dva roky dozadu som pripravoval projek najrychlejsie simsona na Slovensku a precital a popisal som toho mraky.
Vo vysledku som sa dopracoval k takej cene, ze som to radsej nechal tak.

550e aj s kupou simsona? A to bol vrak?

ved ked len tak nahodim: kluka 150,prevodovka 150, nejaky kit 300, tak uz som to presvihol a to som len zacal.


nwm proc by melo byt opotrebeny nad 10 000...vlozky ve valcu jsou z hodne dobreho materialu nez treba od jawy ty nejsou tak dobre...u simsona muzes mazat aji v pomeru 1:100 a nezadres poud nebudes mazat m2t staci nejakej lepsi olej jako ja proti m2t nic nemam ja na nej jezdim a podle me je jedno cim se to maze...neni v tym zadny rozsil...jen je podle me blbost ze se zvysi opotrebeni...je jasny ze cim vetsi otacky tim jde vic do sracek ale vydrzi to hodne...musim pochvalit nemce...motor a kvalita dilu je na hodne dobre urovni nez treba jawa...tam musis na fichla mazat 1:33 u simala 1.50 a furt je to ok...aji 1:100 ale ja to teda nikdy nezkousel jen sem to slysel a myslim ze na tom bude dost pravdy...aji kdyby jsi mohl mazat 1:70 tak je to furt v poho :lol: nj ale zase je pekny jen se simalem a drezet se aut a vpohoje v 90km/h se jim drzet za prdelou asi nemuzou chapat...ale tak to je nazor kazdyho k cemu ma simsona jestli ho chce jen na jezdeni a pak ho prodat njebo si ho vytunit a nechat si ho :D i kdyz si koupi neco silnejsiho

_________________
Simson s51 Enduro(r.v83):předělaný na S70,12V elektrika VAPE,svička NGK B8HS,AMAL19+open filtr,17 z.kolečko,zkrácený koleno,zdvihly zadek...80km/h po rovine


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 24 květen 2008, 09:40 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 09 prosinec 2004, 09:32
Příspěvky: 175
Bydliště: BA
Pri standartnom motore samozrejme plati o mazani viac menej to, co si napisal.

Znova upozornujem. Je pekne drzat sa aut,ale dolezite je aj, aby si sa na ne odzadu neprilepil ustami, ked dupnu na brzdy a zistis, ze simson na to nema brzdy.

Ked niekto chce seriozne tunit, tak to schvalujem. Snazim sa len upozornit tych, co o tom maju blahove predstavy na iste skutocnosti, pretoze podla mojich skusenosti si malo kto skutocne uvedomuje, co to obnasa.

Spytaj sa napr niekoho, kto jazdni superbike 5,ci 125ccm dvojtakt, cim a ako maze. A potom sa mu pozri na kolesa, cim brzdi :D

_________________
Simson SR50, rv 1990,v 2000 spravená komletná renovácia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 24 květen 2008, 10:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
MilDas píše:
nwm proc by melo byt opotrebeny nad 10 000...vlozky ve valcu jsou z hodne dobreho materialu nez treba od jawy ty nejsou tak dobre...u simsona muzes mazat aji v pomeru 1:100 a nezadres poud nebudes mazat m2t staci nejakej lepsi olej jako ja proti m2t nic nemam ja na nej jezdim a podle me je jedno cim se to maze...neni v tym zadny rozsil...jen je podle me blbost ze se zvysi opotrebeni...je jasny ze cim vetsi otacky tim jde vic do sracek ale vydrzi to hodne...musim pochvalit nemce...motor a kvalita dilu je na hodne dobre urovni nez treba jawa...tam musis na fichla mazat 1:33 u simala 1.50 a furt je to ok...aji 1:100 ale ja to teda nikdy nezkousel jen sem to slysel a myslim ze na tom bude dost pravdy...aji kdyby jsi mohl mazat 1:70 tak je to furt v poho :lol: nj ale zase je pekny jen se simalem a drezet se aut a vpohoje v 90km/h se jim drzet za prdelou asi nemuzou chapat...ale tak to je nazor kazdyho k cemu ma simsona jestli ho chce jen na jezdeni a pak ho prodat njebo si ho vytunit a nechat si ho :D i kdyz si koupi neco silnejsiho

promin ale seda litina jako seda litina, na tom neni nic co by bylo vic nebo min kvalitni.. jinak fichtl se musi davat 1:33 kvuli kluznymu lozisku.. ja mam v pincku kliku s jehlama a davam 1:60... a jezdim uz asi 2000km bez pridreni... jinak znam i lidi co davaji do seriovyho pincka 1:50 M2T a taky jezdej :!:


Naposledy upravil Bubaaak dne 24 květen 2008, 10:40, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti z 60/4 nebo 70/4
PříspěvekNapsal: 24 květen 2008, 10:39 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16 březen 2006, 16:15
Příspěvky: 292
Bydliště: Kroměříž
Ciernygepard píše:
Pri standartnom motore samozrejme plati o mazani viac menej to, co si napisal.

Znova upozornujem. Je pekne drzat sa aut,ale dolezite je aj, aby si sa na ne odzadu neprilepil ustami, ked dupnu na brzdy a zistis, ze simson na to nema brzdy.

Ked niekto chce seriozne tunit, tak to schvalujem. Snazim sa len upozornit tych, co o tom maju blahove predstavy na iste skutocnosti, pretoze podla mojich skusenosti si malo kto skutocne uvedomuje, co to obnasa.

Spytaj sa napr niekoho, kto jazdni superbike 5,ci 125ccm dvojtakt, cim a ako maze. A potom sa mu pozri na kolesa, cim brzdi :D


j s tema brzdama mas pravdu jestli jedes 90km/h a nekdo pred tebou dopne na brzdu a ty jsi za nim a treba to tak nepostrehnes ses pekne v prd... :lol: to zalezi na ridici treba ja se divam co se deje pred demnou co ti blb* pred demnou nacvicujou takze ja reaguju rychle...ale tak jako to zalezi na kazdym...jako je jasny zeby se hodily kotouce ale kdyz mas dobre sestelovany obe brzdy a das je na max tak brzdi hodne dobre a jeste kdyz v tom zabrzdis motorem...to zalezi na situcaci ale chci rict ze i u simala to brzdi dobre bez kotoucu

_________________
Simson s51 Enduro(r.v83):předělaný na S70,12V elektrika VAPE,svička NGK B8HS,AMAL19+open filtr,17 z.kolečko,zkrácený koleno,zdvihly zadek...80km/h po rovine


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.062s | 13 Queries | GZIP : On ]