Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 08 červen 2024, 00:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 30 červen 2008, 07:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 červen 2008, 15:54
Příspěvky: 137
Bydliště: Rýmařov
takže kdybych si chtěl koupit tu 70/4 tak by bylo lepší tam dát ten starý serioví?

_________________
rok výr. - 1988
obsah - 65ccm
karburátor - BING 17
lak - půl roku starý lak
snižená hlava,tuning zadní blinkry, zadní světlo z MZ, led podsvícení budíků, stroboskop,
Do budoucna: 5kvalt:), přední maska
Moje galerie


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 30 červen 2008, 08:59 
Offline
Sponzor

Registrován: 21 září 2006, 20:04
Příspěvky: 1378
Bydliště: Blizko zarnovici (SK)
Mach14 píše:
takže kdybych si chtěl koupit tu 70/4 tak by bylo lepší tam dát ten starý serioví?

nie, kupit novy,
teda ak sa ti chce stale stresovat ze to zadres,a ze z toho ani z daleka nevyzmykas plny vykon nechaj tam origo alebo bing, to mas skoro jedno,ja by som uz pri tom kupil amala 19 alebo 21

_________________
70/4,Jednokruzkovy piest,Rezonanz Tuning Auspuff 32mm,Mikuni VM20, 17zub.
Uz sem velmo nechodim, keby nieco surne tak ICQ:216270086
kupim doklady na apriliu ext 350..kto by vedel pls piste urcite sa dohodneme


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 30 červen 2008, 13:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
proc by to mel kvuli malymu difuzoru zadrit? Obrázek akorat to pojede pekne na nic...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 30 červen 2008, 16:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říjen 2007, 17:34
Příspěvky: 438
Bydliště: trnava-sk,zvončín
Bubaaak píše:
proc by to mel kvuli malymu difuzoru zadrit? Obrázek akorat to pojede pekne na nic...

no zase ked tam nebude davať dosť zmesi tak sa to môže zadrieť,treba do toho bvf dat aspom večšie trysky

_________________
piaggio nrg-50ccm rms tuned,vario pollini,spojka pollini,klapky malosi ,remen malosi,

minulost
simson s51:1989,zelená metla,12v,hikone,60/2,amal19,street riaditká,17z,Valvoline sintetik blend.....

simson star:r.v 1965,zrenovovany.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 30 červen 2008, 17:38 
Offline
Sponzor

Registrován: 21 září 2006, 20:04
Příspěvky: 1378
Bydliště: Blizko zarnovici (SK)
akoze ja mam binga na 70/2 a uz ma s*re. uz len nastavit ho bola ohromna fuska, od pripchavania sania, kupovania filtrov a tesneni na prirubu ma uz islo slak trafit, a ani tak neni uplne dostelovany, pri plnom plyne sa dusi a krcia z vyfuku tu ciernu ....

_________________
70/4,Jednokruzkovy piest,Rezonanz Tuning Auspuff 32mm,Mikuni VM20, 17zub.
Uz sem velmo nechodim, keby nieco surne tak ICQ:216270086
kupim doklady na apriliu ext 350..kto by vedel pls piste urcite sa dohodneme


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 02 červenec 2008, 16:30 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 červen 2008, 15:54
Příspěvky: 137
Bydliště: Rýmařov
lidičky potřeboval bych pomoc jaký je rozdíl mezi Komplettkit SVI75 S a Komplettkit SVI75 SP
je to uplně stejný ale u jednoho je napsaný S a u druhého SP a co je lepší? :cry: :?:
najdete to zde

_________________
rok výr. - 1988
obsah - 65ccm
karburátor - BING 17
lak - půl roku starý lak
snižená hlava,tuning zadní blinkry, zadní světlo z MZ, led podsvícení budíků, stroboskop,
Do budoucna: 5kvalt:), přední maska
Moje galerie


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2008, 16:58 
Offline
Sponzor

Registrován: 21 září 2006, 20:04
Příspěvky: 1378
Bydliště: Blizko zarnovici (SK)
Pripona R - najsilnesie z SVI75, SP je trocha slabsie a S je najslabsie, ale stale je to brutalne silnejsie ako napr. klasicka 70/4
aspon tak sa mi to zda, neni som si na 100% isty ale myslim ze to tak je

_________________
70/4,Jednokruzkovy piest,Rezonanz Tuning Auspuff 32mm,Mikuni VM20, 17zub.
Uz sem velmo nechodim, keby nieco surne tak ICQ:216270086
kupim doklady na apriliu ext 350..kto by vedel pls piste urcite sa dohodneme


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2008, 17:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
ale kvuli nim uz je potreba navaret kartery a frezovat vetsi nabehy na kanalky nebo ne?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 05 červenec 2008, 17:22 
Offline
Sponzor

Registrován: 21 září 2006, 20:04
Příspěvky: 1378
Bydliště: Blizko zarnovici (SK)
neni to nutne, ale strata vykonu bude asi dost velka

_________________
70/4,Jednokruzkovy piest,Rezonanz Tuning Auspuff 32mm,Mikuni VM20, 17zub.
Uz sem velmo nechodim, keby nieco surne tak ICQ:216270086
kupim doklady na apriliu ext 350..kto by vedel pls piste urcite sa dohodneme


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2008, 12:07 
Offline
Uživatel

Registrován: 11 červen 2008, 11:12
Příspěvky: 31
Bydliště: liberecko
Marko píše:
Pripona R - najsilnesie z SVI75, SP je trocha slabsie a S je najslabsie, ale stale je to brutalne silnejsie ako napr. klasicka 70/4
aspon tak sa mi to zda, neni som si na 100% isty ale myslim ze to tak je



Ví někdo jaký je v tom rozdíl ? :) a jestli to je skutečně taktoo

_________________
jawa50 - 23 a S53 zatím origo jen 70/2 ale plánů je spousta.. již v řešení otáčkoměr a rozmýšlím nad tuningem motoru.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2008, 13:38 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17 květen 2006, 21:02
Příspěvky: 1664
Bydliště: RK
je to tak. Rozdíl je v počtu kanalů možná i velikosti.

_________________
:finger: modrej šrot
70ccm 5 kanal + membrane Motoforce, 5ti kvalt,sport klika, Amal 21, Vape SZ10, snížená palice, malossi airfilter,1,6mm taliř.pružina
miniblinkry, LED angeleye, strobo, leštěný dekly,měkčí brzd.obložení


JINAK SERIOVKA
:finger2:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2008, 14:04 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 26 květen 2008, 19:52
Příspěvky: 133
Bydliště: TT-klcovany rulezzz:)
chlapci,mensi karbec vam motor nemoze zadret,lebo dostava stale taku istu zmes(ked je dobre naladeny),priemer difuzoru rozhoduje o max. otackach :alright:

_________________
Born to VW.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2008, 15:00 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 duben 2008, 17:47
Příspěvky: 327
Bydliště: Liberecko
certik píše:
Marko píše:
Pripona R - najsilnesie z SVI75, SP je trocha slabsie a S je najslabsie, ale stale je to brutalne silnejsie ako napr. klasicka 70/4
aspon tak sa mi to zda, neni som si na 100% isty ale myslim ze to tak je



Ví někdo jaký je v tom rozdíl ? :) a jestli to je skutečně taktoo



Robinsson i Marko mají pravdu, liší se to v počtu kanálu. S má klasicky 2 kanály, SP má 4 a R má 6.

_________________
It's a love - Cagiva


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2008, 15:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14 duben 2008, 20:42
Příspěvky: 1340
Bydliště: Liberecko... krásnej kraj... (okres Semily))
pockej, to by znamenalo, ze 60S ,by melo jit na kartery bez uprav? jestli jo tak by to asi zasadne menilo muj pohled a na vec a asi bych se musel dlouho rozhodovat mezi 60S a kalsickou 70/4...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: tuning motora
PříspěvekNapsal: 09 červenec 2008, 15:52 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30 duben 2008, 17:47
Příspěvky: 327
Bydliště: Liberecko
Ta 60 jde bez úprav karterů, jen 70 (pokud nemáš simsona S70 :) ) a vejš se musí frezovat

_________________
It's a love - Cagiva


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.075s | 10 Queries | GZIP : On ]