Chlape,18 zubů ? To ses přepočítal ne ? Max. je 17,pak už se vyšší nevyráběj a ani by se nevešlo,dřelo by o kryt motoru.
Já bejt tebou tak bych ho tam nedával - čím větší kolečko,tím menší zátah,ale větší maximální rychlost....Nevím ale kdybych to chtěl do terénu a měl bych 70ccm tak bych tam dal max. 16 zubů,ale asi ideální 15,14....bude to mít zátach jak kráva..
Jakej karburátor tam máš ? Docela bych pochyboval,že originální karbec 16n-x s difuzorem 16 mm bude stačit..nejlepší by bylo koupit Amal 19..cena okolo 1300 kč.
Výfuk bych bejt tebou zatim neřešil..
Samo je tu možnost,koupit luxusní Leo Vince,ted je k dostání za cca 1600kč, ( oboje samo na českejch on-line shopech),ale myslím že je důležitý to nejdřív dobře seřídt a zajet.Nehledě na to že když koupíš nějakej "horší výfuk,tak Ti to hezky může zreznout,když to nebudeš po každý vyjížďce mejt ( připomínám,pokud to chceš opravdu jako kros ).
Open filtr nevím,jestli by bylo ideální,vzhledem k tomu,že budeš jezdit hodně v prachu atd...Myslím že bude lepší pro motor klasickej filtr namočenej v oleji
..ale je to moje idea...
Máš tam už nasazenej motor ? (jen jestli víš o tom,že budeš muset vybrousit kartery na větší průměr..(70ccm je prostě "tlustější" než origo 50ccm,která se dá vybrousit na 60ccm při zachování stejný vložky). To je ten častej problém,kvůli kterýmu je tu plno "60tníků" ať už dvou nebo čtyř kanálů
No přeju hodně štěstí a konstatuju,že pokud chceš "dobrej" kros tak 14-15 zubů na kolečku a Amal 19
Mimochodem,těším se na foto,určitě se pochlub..
Btw.: Ted jsem na obrázku koukal na kolečko a fakt 18 zubů..Tak to čumim,to sem ještě neviděl :-O Odkud to máš ?
_________________
Provádím nějaký čachry machry