Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 16 srpen 2018, 07:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 244 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 29 červenec 2018, 14:17 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 267
Hlaseni o stavu
Prekopal sem par veci a zda se ze mi to zadiralo na natural diky neupravovane hlave valce. Origo spalovaci prostor byl optimalni pro max. 40mm vrtani valce. Jde predevsim o antidetonacni sterbinu jeji vysku a prumer. No a tuning valec osmikanal mel 41mm vrtani a zda se ze i ten 1mm schudek delal problem. Ze se smes v krajich prilis stlacila, zahrala a zacala horet driv nebo soucasne se zapalem od svicky. Detonace. V krajich hlavy pistu se to pak prehrivalo a zadiralo.
Schudek sem serizl zalamovacim nozem na uhel asi 45°. Hlinik se krajel jak maslo. Jeste uvidim az vyzkousim jiny vyfuk a mozna necham udelat vybrus a novy pist.
Vykon sel asi o 1kW dolu a zatim nevim cim to presne je. Zda upravou hlavy, coz snizilo kompres, nebo upravou klapky, vypalenim vyfuku, nebo instalaci double boost bottle, nebo tim ze sem odkarbonoval pist.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2018, 12:41 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 267
Tak ten vykon sel dolu diky tomu ze sem snizil preventivne predstih na 1mm nebo mene pred HU, co to vubec slo. Vadil tomu kabel od statoru zapalovani.
Origo hlavu sem na zkousku snizil o cca 0.5mm vybrousenim na smirku, a antidetonacni sterbinu a schudek taky zarizl. Vykon to moc neprineslo a tak sem si vzpomnel ze predstih mam minimalni.
Vratil sem ho zhruba na tovarni rysky a hle ono to sakra pomohlo! Detonace take zmizely a vibrace od motoru jsou minimalni. Zkousim to zatim na E30/ricin.
Jeste vyzkousim kde je predstih optimalni a dam ho o trochu mensi a pomalu zacnu zvysovat kompres snizovanim hlavy
na to co to pujde coz bude asi celkovych -1mm (-1ccm) a soucasne pridavat podil ethanolu aby se to dobre chladilo. Kdyz ani ethanol neuchladi tak pridam par % destilovane vody..
Objem spalovaku je 5.85 ccm dle propoctu z kompresniho p. 9:1. Chtel bych se dostat na 4ccm ale asi to nepujde. Pak by to melo mit kompres 12:1.
RZT hlava ma spalovak odhaduji kolem 7ccm, takze do ni nepujdu.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 10 srpen 2018, 13:10 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 267
Jo a musim uznat ze karbon ve spalovaku neni dobra vec. tvrdil sem ze to pomaha vyssi kompresi ale kdyz pak prejdu na E30 karbon neshorel postupne ale odlamal se asi v kusech a poskodil povrch spalovaku.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2018, 19:26 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 267
Tak zmena, odvolavam co jsem tvrdil, zda se ze sem pretizil motor otackama.
Skoda ze sem na to neprisel driv. Asi byla povolena priruba vyfuku.
Mam tam na vyfukovem zavitu opravnou matici -1,5mm a pak je priruba LeoVince a ta se asi povolila a trochu to podfukovalo- zacatecnicka chyba. Motor pak nemel tah odspodu ale kupodivu sel pretacet az k 12000ot.! Na trojku 85km/h. Ctverka na rovine nepobrala, ale kdyz se pri 90km/h chytila tak chvili tahla.
Tech 12000ot. nevydrzelo horni ojnicni jehlove lozisko, rozpadla se klicka na drt a ta zacala postupne propadavat do klikoveho prostoru a dale do valce. Vymlatilo to pist i hlavu. Asi bude lepsi pouzivat bronzovou klicku, tahle cerna z nejake tvrde slitiny popraska a je po srande. Hlavne 12000 je proste moc.
Takze sem to rozmrdal svoji hlouposti.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,Leos.32mm, 62/21/15z, GPS 98skopce-zalehnuto, 85rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 244 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.126s | 14 Queries | GZIP : On ]