Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 23 listopad 2017, 08:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 14 listopad 2017, 14:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 197
Tak sem procetl odbornou naucnou literaturu a uz vim kde by mohl byt potencial na zlepseni vykonu a spolehlivosti.
Vzhledem k tomu ze nemam sportovne upravenou klikovku, je mozne ze vyplach valce neni uplne idealni. Zbyva mi vyzkouset:
- predstih 1.1 az 1.3mm oproti nynejsich plus minus1.6mm.
-Upravit vyfuk Sport Reso 32 na pistalovy tlumic, redukce hlucnosti
-prekontrolovat pis, krouzky, hlavu, karbon,
- vylestit zrcadka na pistu, upravit pist vyvrtanim dodatecnych der v plasti pistu v mistech kde se hreje od vyfukoveho kanalu,
-nechat upravit valec na 10kanal, anebo vymenit za, stredovy prefuk by mohl dramaticky zlepsit plneni i chlazeni hlavy pistu
-vymenit buben zadniho kola, nebo nechat vysoustruzit, protoze je nestejnomerne sjety a zpusobuje to vibrace pri brzdeni.
-dovyvazit olovem kola, jeste to chce asi 20g. Celkem je na kazdem kole v miste proti ventilku asi 40-50g!!! Doporucuji vyvazovat, jinak to zbytecne nici napr. loziska rizeni (nevydrzelo ani 35000 km), atd.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 21 listopad 2017, 04:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 197
Konecne sem nasel neco co trochu vysvetluje problem s detonacema a jak jim predchazet vhodnou volbou paliva pripadne smesi paliv.
Ethanol je dobra vec.
Ciste bez ethanolu by oktany mely rust pridavkem toluenu anebo xylenu. Vyparne teplo ale nemaji myslim tak vysoke. Kombinace ethanolu a toluenu by mohla byt zajimava i cenove.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

Krom toho E85 zimni verze na pumpach o 2kc levnejsi. 22,90,- uz dava financni smysl.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.210s | 16 Queries | GZIP : On ]