Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 25 únor 2018, 02:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 201 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 14 listopad 2017, 14:08 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 204
Tak sem procetl odbornou naucnou literaturu a uz vim kde by mohl byt potencial na zlepseni vykonu a spolehlivosti.
Vzhledem k tomu ze nemam sportovne upravenou klikovku, je mozne ze vyplach valce neni uplne idealni. Zbyva mi vyzkouset:
- predstih 1.1 az 1.3mm oproti nynejsich plus minus1.6mm.
-Upravit vyfuk Sport Reso 32 na pistalovy tlumic, redukce hlucnosti
-prekontrolovat pis, krouzky, hlavu, karbon,
- vylestit zrcadka na pistu, upravit pist vyvrtanim dodatecnych der v plasti pistu v mistech kde se hreje od vyfukoveho kanalu,
-nechat upravit valec na 10kanal, anebo vymenit za, stredovy prefuk by mohl dramaticky zlepsit plneni i chlazeni hlavy pistu
-vymenit buben zadniho kola, nebo nechat vysoustruzit, protoze je nestejnomerne sjety a zpusobuje to vibrace pri brzdeni.
-dovyvazit olovem kola, jeste to chce asi 20g. Celkem je na kazdem kole v miste proti ventilku asi 40-50g!!! Doporucuji vyvazovat, jinak to zbytecne nici napr. loziska rizeni (nevydrzelo ani 35000 km), atd.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 21 listopad 2017, 04:53 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 204
Konecne sem nasel neco co trochu vysvetluje problem s detonacema a jak jim predchazet vhodnou volbou paliva pripadne smesi paliv.
Ethanol je dobra vec.
Ciste bez ethanolu by oktany mely rust pridavkem toluenu anebo xylenu. Vyparne teplo ale nemaji myslim tak vysoke. Kombinace ethanolu a toluenu by mohla byt zajimava i cenove.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

Krom toho E85 zimni verze na pumpach o 2kc levnejsi. 22,90,- uz dava financni smysl.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2017, 20:25 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 204
Mozna sem to tu uz zminil, ty moje upravy a paliva nejsou dokonale, ale nespornym faktem a vyhodou je ze ani pri vysokych teplotach vzduchu, pri jizde na plny plyn do kopce nedochazi k prehrivani, coz je pri tuningu s pouzitim reso vyfuku casty a nevyhnutelny problem.
Krom toho sem prepocital kompresni pomer podle vzorecku z jedne diplomky, vysly docela jinak nez jak se uvadi na iglu. Hlavne vypadaji docela exaktne.
Borec tam testoval Jawu s 39mm pistem a pouzival ciste jen Vervu100. Vymackl az 6kW asi bez klapky rozvod pistem. O ekonomice provozu, spotrebe, dymovosti nebylo reci, neresil to, slo mu jen o max vykon. Docela zajimave pocteni, zkousel snad vsechno co jde za rozumny peniz.
staci vygooglit pdf
2012_DP_Stejskal_Miroslav_107575.pdf

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 27 prosinec 2017, 05:55 
Offline
Uživatel

Registrován: 16 březen 2017, 14:31
Příspěvky: 6
Hany26 píše:
Takže po roce a kousek ladění atd(prachy nepočítat zápal se cení) je závěr takový že simson s 60/8 válcem jede z kopce 90.
Pro ostatní tedy vyplývá ponaučení, že stejného efektu docílí koupí válce 70 cm převodu 62/21 a 5q bez přetáčení motoru,s normální spotřebou do 3L a se sérovým karburátorem a výfukem který nedělá kravál a normálně projdou STK a za 1/3 peněz.


A jak si dopadl s tím karburátorem, tedy Amal 19?

Jinak
Motor po GO
Sportovní klikovka
5kv převodovka
Sada 60/8
Spojkový koš 62:21
Výfuk tunning 32mm

Karburátor jsem měl Amal 21T , jelikož se mi ho nedařilo doladit podle mýho tak jsem ho prodal ....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 28 prosinec 2017, 07:46 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 204
Hany ma svym zpusobem pravdu. Je otazkou co preferujes. Vyssi hlucnost sportovniho vyfuku s pistalovym tlumicem je lepsi pro mestky provoz, chodci i dalsi ucastnici provozu te tolik neprehlizeji, osvedcilo se mi to, samozrejme musis jezdit jako clovek, jinak sou borci co ti budou delat naschvaly. Ty pistaly pro SR50 maji dve rady pistal kazda o prumeru cca 18mm ma oproti origu variante jedne rady 15mm pistal vic jak 2,5 krat vetsi pruchodnost. Pri pouziti klapkoveho sani se mi tyhle pistaly osvedcily, cokoliv jineho neslo tak dobre za plynem. Bere to odspodu a nedusi to motor v otackach, jde to az k 9500 ot. Max vykonu je asi pri 8000-8500. Tocak max asi 7000-8000. Mozna by slo udelat upravu AOA3 a slo by to jeste vyse k 10_000. Jde ovsem take o delku kolene.
V orlickych horach krpal kde mi origo 50@60/2 daval 5000ot a 35km/h mi tohle jede asi 47km/h pri 7000.
Amal21T ma 21mm difuzor a zatim ho nemam vyuzivany naplno protoze dira do klapkoveho domecku ma asi 16-18mm.
Uz se na to chystam.
Prumer difuzoru 21mm je pro idealni smes 1:14 se vzduchem a otacky 9000 asi tak akorat.
Pri pouziti ethanolu je pomer smesi asi 1:10 takze si myslim ze by to nakrmil i 19mm, protoze ho defakto pouzivam uz nyni.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 11 únor 2018, 19:21 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 204
No asi sem to moc presytil nebo prilis vysoky pridavek xylenu, i nizka teplota pri provozu v zime muze pomoci. Vyfuk slusne zakarbonovany po cca 4000km co jezdim na smes s eckem a ricinem.
Ricin je dobre lepidlo vyfuku, to je mi ted docela jasny. I svicku lepi dokonale.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/90hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho pres40tiskm, papka 4.5L E60, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 201 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 3.296s | 17 Queries | GZIP : On ]