Simson v Iglů - Fórum

www.simsonviglu.cz
Právě je 27 červen 2017, 13:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Než budete zakládat nové vlákno, zkuste hledat. Pokud nepomůže, použijte pro pojmenování vlákna nějaký dostatečně výstižný, inteligentní a snadno pochopitelný název. Usnadňujete tak ostatním uživatelům - jak nynějším, tak budoucím - orientaci na fóru. Děkujeme
PS: Příspěvky které toto minimum splňovat nebudou skončí na smetišti. Je nám líto…

Kompletní pravidla k nahléhnutí zde



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 09 květen 2017, 18:35 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 182
Tak s predstihem sem neuspel, dal jsem neco mezi 2,5-3,0 mm coz uz je moc! Nejde to za plynem, hur jede. Vratil jsem to na tech predchozich 1,8-2,2mm. Presneji to posuvkou asi tezko zmerim. Ryska na statoru je blbe videt a jeji prekryti s ryskou na setrvacniku je take kumst nastavit, protoze jednou rukou drzis nehnute posuvku a druhou setrvacnik, hlavu si musis zlomit v krku abys videl kolmy prekryv rysek a zaroven stupnici na posuvce.
Mozna ze se vratim na tovarnich 1,4 (nebo 1,6mm ?) protoze nad tim asi nekdo premyslel a optimum je optimum. Ale to az vyzkousim pridavek 1/3 az 1/2 E85 v N95.
Posledne se mi zdalo ze 1/10 E85 mela zajimavy vliv. O vsem podam zpravu. ;)

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/100hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho asi 38km, papka 4.5L 70%E100/N95, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 10 květen 2017, 20:19 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 182
Hlaseni zlepseni.
E85 sem nedal zatim zadny, ale zkusil jsem pro standardni smes N95 posunout jehlu vic k prostrednimu zarezu, resp. na prostredni zarez s tim ze pod jehlovou segrovkou mam jeste tu zlatou zajistovaci podlozku, takze je to sytejsi prostredni zarez o tlousku podlozky. Obdobne kdybych dal podlozku nad segrovku tak je to chudsi prostredni zarez. Lze pro kazdy zarez zvolit 2polohy jehly.

Zkratka toci to jak blazen, a samozrejme tam kde sem jel 80 ted jdu 90! Novy :band: rychlostni rekord 93 rovina rovny asfalt, a mozna kdyz dam 16z misto 15z tak to jeste vytahne vic! Pretaci se i 4.RS. Bohuzel sem neporidil GPS rychlostni zaznam, samou radosti jsem si to omylem smazal a pri opakovani jizdy jsem zase mel omylem pauznuty zaznam. Proste sem debil. :banging:

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/100hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho asi 38km, papka 4.5L 70%E100/N95, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 16 květen 2017, 16:56 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 182
Potreboval bych neco svarit na vyfuku, odmena jista. Udajne to jde nejlepe technikou TIG neb TYG.
Chci osadit Reso32alaKopieLeose pistalovym tlumicem. Takze svarovani lahudka. Navari se tlubka s limcovou prirubou kterou je take potreba vyrobit nebo uriznout z origa vyfuku.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/100hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho asi 38km, papka 4.5L 70%E100/N95, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 16 květen 2017, 17:01 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 182
Jinak sem snizil sytost na jehle a posteloval sroub sytosti aby tam nebylo hluche misto mezi volnobehem a malo plynu. To dokaze dost potrapit pri rozjezdech kdyz nejde dobre za plynem a chcipne. Sem zvedavej na spotrebu.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/100hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho asi 38km, papka 4.5L 70%E100/N95, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 17 květen 2017, 18:11 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 182
Tak podle doporuceni zkousim pridavat E85.
Predesilam ze do 30% udajne neni nutne prejit na ricinovy olej ktery se misi dokonale v jakemkoliv pomeru v ethanolovem palivu. Ale casy se meni a co zmeri jeden nekde v Pribrami nemusi platit vsude.

Pridal jsem nejdriv asi 15%, sytost na jehle takovou aby mi to jeste slusne jelo bez pridavku E85. Po pridavku docela zmena k lepsimu, maximalka v mem testovacim kopci se posunula o 5km/h. Maximalka na rovine zhruba stejna. Rekl bych ze to posune vykonovou krivku tak max o 0,5 PS v rozsahu az do maximalniho vykonu pri 8500. Lze vytacet na max i do kopce a uchladi se to i pri teplotach vzduchu nad 15°C. Pridavek 30% se mi nejevil o moc lepsi nez 15%.
Akorat z kopce sem to nemohl rozjet na vic jak 86km/h. S cistym N95 to nekde slo pres 90. Ale je mozne ze to dela vitr nebo jine vlivy v nastaveni. Predstih 1,6mm, hl. tryska 90.
Pozn.: Mam sice dotahly setrvacnik magneta co to jde (22Nm), tez klinek (W. pero) zda se je vcelku ale mam podezreni ze se tam neco nekaleho deje nebo snad neumim reprodukovatelne merit posuvkou predstih... Je mozne ze jsem nevedomky odjezdil 2 000km s predstihem 2,5-3mm. Ale tuhle domnenku si musim jeste potvrdit az vyzkousim jak a kde mi haze zapalovani jiskru. Prezkouset to. Vubec se mi neprekryvaji ty 2 rysky- ryska na statoru zapalovani a karteru je od sebe asi 5mm pri predstihu posuvkou 1,6mm.

Asi zkusim posunout predstih na 2mm a pohrat si se sytosti na jehle. Vetsi trysku nez 90 nechci zatim zkouset. Pridavek 15-20% by byl prakticky, stacilo by vozit 3L E85 v kufru pro pripad nouze.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/100hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho asi 38km, papka 4.5L 70%E100/N95, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 02 červen 2017, 11:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 182
Tak prechazim na ricinove mazani. Od 17% az k 50% E85 v N95.
Uvidim co to bude delat. Predpokladam ze to bude delat problem v nizkych otackach. A vysoke nebudou asi silnejsi bez vetsi hl. tr.
Spotrebu zkusmo odhaduji kolem 5L/100.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/100hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho asi 38km, papka 4.5L 70%E100/N95, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 10 červen 2017, 20:22 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 182
Kdo by treba potreboval zdejsi ricin je asi nejlevnejsi.
http://www.eshop-rychle.cz/www-lovo-oil ... y-olej-5-l
kvalitu a pouzitelnost zatim odzkousenou nemam.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/100hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho asi 38km, papka 4.5L 70%E100/N95, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 21 červen 2017, 06:28 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 182
Tak predpoklad nevysel. S ethanolem je to fakt bomba. Jede odspodu lepe. Jen najit v sytosti optimum. Uz sem na 70% E85, takze asi neco kolem 60% ethanolu. Vsechny neduhy cim to trpelo na natural 95 zmizely. Chladi se to vsechno mnohem lepe. I prevodovkovy olej ma asi jen 40-50 st. C po dlouhe ceste.
Odspodu to bere lepe.
Cena smesi s ricinovym olejem 26-27Kc/L. Spotreba na nadrz 4.3-4.8L na 100km. Oproti naturalu nepatrna uspora asi 10Kc/100km, ale vykon jinde. Asi o 1kW vice. Dojez na nadrz samozrejme o neco nizsi, ale stoji to za to. Zatim...
Hl. tr. 100. Na jehle posunuto na 5. rucne vyrobeny zarez. Plyn bere v kratkem rozmezi uz od zacatku. Takovy rychlopal bez rychlopalu defakto.
Sytost je dobre upravovat pri kazde zmene obsahu E85 vetsi nez 10%. Kdyz to pri urcite vyssi sytosti kouri z laufu i pri ohrati je to uz asi zbytecne presycene ale jede to trochu lepe.
Jeste sem zvedavej na stabilitu smesi s ricinem.
Odpar v lete z nadrze bude take mensi. Palivova hadicka pohoda.
Nejvetsi bomba je ze ani v terenu neni mozne valec prehrat. Jeste to musim otestovat ale zatim to vypada slibne.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/100hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho asi 38km, papka 4.5L 70%E100/N95, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Tunning na 60/8 kanalnik
PříspěvekNapsal: 22 červen 2017, 19:55 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29 květen 2012, 20:22
Příspěvky: 182
Tak se vloudila chybka. Vsade kde 2 stranky zpet uvadim E85 nebylo ve skutecnosti pouzito E85 nybrz Ethanol (E100). Pani na pumpe mi nebyla schopna rict zda je to 100% E nebo E85, tak sem predpokladal E85.
Takze napr. smes s 60%ethanolu v naturalu95 byla ve skutecnosti silnejsi a to neco kolem 70% e. Vsechny uvadene koncentrace jsou chybne mensi a staci je vynasobit koeficientem 100/85.

_________________
S51-60/3/4/membr./Amal21/100hl.t.,sport.v.32mm, 62/21/15z, GPS 90skopce, 80rovina, tacho asi 38km, papka 4.5L 70%E100/N95, max 340km/den


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.116s | 16 Queries | GZIP : On ]